Sagan

Sagan

 @ 21:35

om MetteMarit, Norges kronprinsessa är ganska fantastisk. Ser på TV2 o man får följa paret ifrån början o se hur det var o hur hon såg ut, alla skandaler osv. Idag är hon väldigt omtyckt o väldigt folklig. Jag tycker kärleken ska vinna, kungahuset måste symbolisera kärlek o  acceptera prinsens val. Nu verkar det som om sagan fått ett lyckligt slut.


Grät en tår för att jag blev så rörd när man fick se bröllopet o höra prinsens vackra tal till sin Fru. Då sa E att det var vackert men mitt kommer bli bättre :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Såg oxå den... och herregud som jag grät den dagen då de gifte sig! Och de är ju såååå söta. Jag har bara lite svårt för sådana "dokumentärer" där själva "offret", i detta fall M-M inte är med... utan hennes far? som inte kommit överens med henne på evigheter? (Men så kan jag ändå inte låta bli för allt skvaller, eller hur!!! ;)

2006-12-07 @ 14:42:01
Postat av: josefine

Håller absolut med, tyckte det var rart att de sa hennes namn utan att hon kunde svara. Jaja, bra var den ju o fick ett lyckligt slut =)

2006-12-07 @ 17:40:32
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0