SOL

ska nog promenixa ænda hem snart i solen så jag somnar extra gott efter jag slængt in en tvætt i maskinen, behøver rena byxor NOW!  Jobbmæssigt går det vældigt bra, men ær man småtrøtt o vet att man bara denna period av livet kan lyxvila lite så gør jag GÆRNA det. Jag får ut samma pengar men får lite småångest av att inte vara hær jæmt o motivera o hjælpa de andra...Fast å andra sidan sitter de o bikinibantar bort øverflødiga kilon o jag blir bara rundare!

Life is not fair, jag har det absolut bættre! Min lillis får mig att le oavbrutet nær jag inte ær arg eller lesden :)



Kommentarer
Postat av: elinis

första sparken måste vara enormt! :D hur kändes det?
Som nåt man aldrig kännt förrut antar jag. Hoppas du fick en skön vila och ha så kul ikväll!
har du några bilder från helgen?
jag färgar håret nu, hoppas det blir ok. Vad använder du för färg?
puss

2006-02-27 @ 15:10:02
Postat av: joss

inte så många bilder faktiskt mest mys! igår var dagen migrän migrän skittråkig, blev sängen hela kvällen.... Den vanliga loreal excellence, du då? puss

2006-02-28 @ 09:09:44
Postat av: elinis

usch då! missade du hejdåmiddagen då? stackars dej, hoppas det känns bra idag.
Jag hade panik för jag provade ett märke jag inte testat förrut (swartzkopff)skandinavisk blond. Min vanliga färg har ändrats på nåt vis så fast jag låter den verka samma tid som alltid blir den gulaktig... men det vart helt ok igår.. men jag hade den i länge, var rädd att det skulle lossna nästan!!

2006-02-28 @ 09:56:14
Postat av: joss

på vintern är det ju alltid lite gult o direkt då man färgat eftersom det inte bleker liksom. På sommaren blir man fint vitblond av solen...längtar! Men jag har ALDRIG haft den i mer än mina 30 min, vågar inte riskera!

2006-02-28 @ 10:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0