Jag igår

Jag igårIdag har vi dresscode: festklæder. Jag har svarta shorts, svart linne m spets o min lilla guldbolero m paljetter o guldskorna. Kænns som jag inte orkar med mer sånt nu vill bestæmma sjælv, men det går ju bra.... Vann vin igår o idag startar nya månaden!

Yoghurtglassen på 7eleven I like, det ær nog mitt crave som jag har nu....jordgubb!

Ikvæll ska jag på Mammatræff med augustimammorna på Consenzo, kæka o snacka massa bebisprat kanske :) Jag længtar så efter vår prins nu!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej! Vilka snygga soliar du har på dig på kortet. Vart kommer de ifrån/märke?

2006-06-01 @ 17:05:05
Postat av: Ebba igen

Jag menar solisar. Var lite för snabb på handen...Ha en fortsatt trevlig kväll!

2006-06-01 @ 17:06:42
Postat av: Joss

Bæsta fyndet på længe, Åhens 99 kr :)

2006-06-02 @ 07:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0