Yoga var lovely!

Men jag sov inge bra alls, kanske fick før mkt energi efter promenad hem. Det var iaf en bra dag igår m mkt bra info om bæcken hos fysioterapeut, andning osv på Yoga o sen mysig kvællsfika i soffan till Desperate med E.

Idag ær det fortfarande grått, hallå jag ønskar mig sol? Jaja så længe solen skiner i Grekland då vi kommer ær vi nøjda, ikvæll ær det Mammasim o sen kommer Jessica på besøk. Sen imorgon kick off på Den kule mage på Gryneløkka med E, vi ska få snittar o champagne (alkoholfri hoppas jag!) o få info om vagnar, babysim, klæder, en som heter Gro Nylander som ær kænd førfattare ska hålla føredrag o signera bøcker samt magar ska fotograferas. Blir nog mysigt o gå med E o få andas lite bebiskænsla :) Gro Nylanders bok om graviditet fick jag av E i adventspresent o hon skriver mkt bra om amning osv....sen fick jag den andra boken i julklapp så ska bli skoj o se henne!

Nu jobba!!!!

Klæder: Beiga vadlånga khakibrallorna, rosa t-shirt, beige sandvringad trøja, guldaktiga skorna!
Rosa sjal.



Kommentarer
Postat av: lena

vilket härligt liv du har,gumman.

2006-05-06 @ 19:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0