Ammetåke

Jag är totalt i den amningsförvirrade världen. Imorse hittar inte MIN FINA E sina nycklar o vi springer runt o letar. Jag låste upp åt oss med hans bilnyckel o hemnycklar....Så tar han mina o då han går låser jag efter honom, men vad sitter på utsidan av vår dörr? Jo nycklarna!

Vem som helst kunde ha tagit dem o klickat på billåset o sett vår bil låsas upp utanför.... Scary! Tur att det gick bra.

Ska försöka somna om nu. Nej nu hör jag lillgrymtaren därinne, så go att snusa på då han sover. Ja det är nog det allra bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja,visst é det mysigt mé dem små liven! Min lille börjar bli stor nu, snart 11 månader. Njut av varje dag, för tiden rusar verkligen!

Fin blogg du har! Själv har jag precis börjat......

2006-11-15 @ 09:55:38
URL: http://labettan.blogg.se
Postat av: ashi

hehe jeg kjenner meg igjen!
Jeg mener de hvite strikkesokkene med en blomst på (tror det er blomst) veldig søte:) Ha en fin dag! Klem og hils E fra H.

2006-11-15 @ 10:45:50
URL: http://ashi.blogg.no
Postat av: josefine

Bettan: tack ja jag njuter varje dag!!! tack så mkt!!

Ashi: Nei de kan du få på butikker i Oslo 249kr, som hittat! klem på grynelökka på SJARM eller på butikken på bogstadveien nede vid jaco aal! KLEM

2006-11-15 @ 11:13:08
Postat av: Anna-Lena

Ammetåke som vi säger på god norsk! ;)

2006-11-15 @ 12:35:44
Postat av: idha

hihi, känner igen det där, har oxå skyllt på amningen idag på dagis, då vi (jag) glömde ainoas hjälm för tredje dagen... jag har såå svårt att komma ihåg såna där praktiska saker.
har oxå skaffat en blogg, kika gärna in!
Kram

2006-11-15 @ 12:50:31
URL: http://idhaedstrom.blogg.se
Postat av: elinis

usch, tur att det gick bra! har hänt oss 2 ggr med. Nu ska jag fortsätta att måla!puss

2006-11-15 @ 14:18:15
Postat av: josefine

:)

kul med din blogg Idha, sööööta döttrar har du såklart! puss

2006-11-15 @ 20:51:57
Postat av: josefine

förresten Elin, jag litar på bildbevis då det är klart!

2006-11-15 @ 23:05:12
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0