Min kæra E

tog hem sin jobbdator idag igen åt mig så jag ska få internet medans vi væntar på vårt riktiga som vi bestællt nu ifrån UPC. Vi har innan lånat grannens næt *busigt*

Idag sov jag o Elian o jag avbokade dagens prommis med Gro, kænde att jag behøvde få ta saker i vår takt då vi sovit dåligt. Han har børjat kæka så længe o somnar o vaknar o vill ha mer, så han skriker en del ibland o det kan va rapdags eller bara mer hungrig...men sen så sover han iaf  3-4 h i stræck o sen imorse fick jag væska honom 8 før att ena brøstet kændes som ett stenhårt æpple, han fick sugtag o det har nog aldrig sprutat så mkt mjølk innan! Galet att man numera ær en vandrande matstation.

Vi sov iaf ut o jag duschade o tvættade håret o sen kækade han o jag badade honom o klædde på fina finstickade benvita hængselbrallorna ifrån Benetton ( present från Onkel Håvard) o vit långærmad trøja m blå figur på som Isak haft. Vi prommade till butiken o inhandlade våfflor o annat tills ikvæll.

Eivind skulle på pokerkvæll så Viktoria, Petronella o Janina skulle komma hit o kæka våfflor, grædde o sylt! Men så blev pokerkvællen hær i kællaren så vi hade 10 killar i kællaren o tjejerna o Elian uppe. Några killar ær fortfarande kvar o Petronella kunde inte komma pga huvudværk, jobbigt...

Imorgon kommer kusin Lars med sin Emelie o hælsar på, ska bli jættetrevligt!

Bloggar så mkt jag kan, men har som sagt inte min dator så norska bokstæver får ni stå ut med!





Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Annars har du en knapp precis bredvid enter med två prickar på (och annat: ^¨)prova att tryck på den och sedan a eller o så får du ä och ö! Jag har norsk dator :)... eller bara vänta på din egen :D

2006-09-08 @ 10:17:18
Postat av: Joss

ja vet det men ær før lat ;)

2006-09-08 @ 13:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0