tänker på min E

tänker på min E


Kommentarer
Postat av: Sofia S

Så otroligt vacker!
Det ska snart jag också bli, när jag kämpat klart med de sista kilona efter graviditeten! Ha en fortsatt bra lördag! Kramis!

2007-08-04 @ 14:32:26
Postat av: josefine

ÅÅ så duktig du är, tack så mycket!! Du har alldeles nyss fött så stressa INTE! Detsamma, ska ni mysa hemma? kramar

2007-08-04 @ 17:30:17
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Sofia S

Hihi.. Ne jag ska inte stressa men man är ju så van vid sin "vanliga kropp", längtar efter att komma i de kläder man vill! Men men.. Jag har ju fött världens sötaste tjej så varför lägga en massa energi egentligen? Det går nog snabbare om man inte bryr sig föööör mycket.. Ja, det blir mys hemma! I kväll blir det första glaset med vin sedan 10månader. HAr ätit pencilin och grejer sedan två veckor tillbaks men nu är jag bra igen så nu ska jag och min M ta ett glas var och bara njuta av vårt liv, vår lilla underbara familj! =) Mys pys med andra ord. Hedda är så otroligt snäll, har varit på stranden idag och hon njuter såå av att sova ute i vagnen. Ha det så gott! KRAMAR!!

2007-08-04 @ 18:16:32
Postat av: Cingeling

Vilket tjusigt armband du har på dig. Var kommer det ifrån?

2007-08-04 @ 19:31:22
URL: http://cingla.blogg.se
Postat av: josefine

Sofia S: SMART tänkt! NJUUUT kvällen nu =) Kramar
Älskar namnet Hedda!
Cingeling: tack!! Bianco faktiskt =)

2007-08-05 @ 00:22:01
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: liselott

asså jag tittade på din blogg för första gången och tittade lite på dina inlägg men fattar inte vem E är . så vem/ vad är E?

2007-08-05 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0