Help!

Vi har verkligen myst ikväll!!! Elian sover så sött i sin säng och vi är så lyckliga över att han finns. Jag har ett lyxproblem. Hemma har jag massa leggings, många svarta, några grå plus ett par lila. De jag la fram till resan hittar jag inte.... Ni tjejer förstår problemet. Jag har packat ner sköna tunikor och koftor, några jeans OCH leggings...trodde jag. Måste ha efter all julmat, perfekta att slappa i. Tror ni det finns på Vero Moda? Ska kollas upp imorgon. Annat som ska kollas upp är om SPA Tott har massagetid åt två systrar imorgon.

Nu ska jag njuta Family Living, hoppas ni njuter kvällen. Vi samlar sömn som aldrig förr. Precis som det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Alvas Pappa

nä här får jag nog bekänna tt jag inte fattar ett juta.

MEN jag fattar att jag blir tokig varje gång jag kommer in här o ser dessa sjukt sköna bilder med fjäll- o snömotiv.

JAG VILL OCKSÅ!!!! ):

2007-12-25 @ 22:19:08
URL: http://alvaplutten.blogspot.com/
Postat av: Jossan

Det MÅSTE de ha, alla butiker har ju leggings numera. Annars har de mysiga varma strumpbyxor i modell tjockare, funkar också till tunikor! Ha en fortsatt MYSIG jul tillsammans. Kram!

2007-12-25 @ 22:26:48
URL: http://jossanochnoels.blogg.se
Postat av: Sara

Hallå! Jo det finns faktiskt legging där, iaf när jag var där i fredags. Kan även finnas på JC. Och eventuellt lite tunnare modell på ICA, tycker man dom är för tunna kan man ju alltid ha två.

Hoppas du får en fortsatt bra vistelse i Åre.

Har du kollat in badet och saunaworld på Holiday Club? Annars värt ett besök.

God Jul! /Sara

2007-12-25 @ 23:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0