Huset

kändes fint, det som är negativt är:
*takhöjden i badrummet (nedsänka downlights=E kan knappt stå därinne i badkaret då han ska duscha) men FINT!
*räcket uppe på trappen måste bytas ut ( för otablit för min smak) 
*nere var det ganska låg takhöjd också men jag har planer på att ha nedervåningen som sovrum åt oss alla
*inte så mkt förvaring, men det kan lösas
*NÄRA stora stora vägen, man hör wrrrrm wrrrrm, alla bilar i lastbilar svischa förbi MEN
Positivt:
*vi bor fortfarande i stan
*nytt kök o badrum
*vi KAN sitta ute o sola eller käka middag
*vägen ska få ett lock över sig 2015 ( LÄNGE kvar men ändå)
*vitt o ljusmålat överallt o nerslipade trägolv=fint men bara normal standard but I like!

Vi ska kika lördag jag o E så kanske vi bjuder, men inte mycket över taksten. Känns dumt då läget ligger som det gör, men det är det som gör att vi har råd att ha enn radhus i stan, man måste kompromissa! I så fall så flyttar vi om lite:

nu: barnrum vi gör: kontor
nu: sovrum uppe vi gör: gästrum + förvaring
nu: gästrum nede o "källarrum med projektor o soffa" vi gör: Elians rum & det stora till vårt sovrum med kamin i + hobbyrummet blir en walkincloset eller förvaringsrum

Nu: gosa med prinsen som ropar i sängen, han är UNDERBAR!!

Inatt ammade jag inte heller, men han vaknar o ligger o gör små ljud, så jag bad E vagga. E säger han blir helt förstörd av det men jag tar massa mycket längre tid att få Elian i sömn igen då jag är en vandrande mjölkbutik.....

HELG!!! fredag, UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Nina

Lycka Till med husköpet, att döma på köket så verkar det vara ett snyggt hus :)
Kram till er alla.

2007-02-23 @ 11:20:47
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Alexandra

Det låter så mysigt med en liten bebbe hemma, vill också ha en snart! Har ett tips med bra barnkläder som man kan beställa på nätet, Oiidesign.se. De har adorable t-shirts som är tuffa och snygga träningsoveraller och sånt!

2007-02-23 @ 11:26:11
URL: http://www.oiidesign.se
Postat av: josefine

Nina: tack så mkt!!
Alexandra: ja det ÄR mysigt :) jag har kikat där innan men tycker t-shirts är opraktiskt nu i vinter, de åker lätt upp o då bli magen kall :) men tack för tipset!

2007-02-23 @ 11:42:34
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0