YTLIG!

Har fått en del kommentarer om att jag är så ytlig men jag har skrivit det förut o skriver det igen: det är MIN blogg o det som är viktigt i mitt liv är min familj. 

Skriver dessutom för min egen skull. Fundera nästa gång om du läser tex. modebloggar? Det gör jag ibland för att inspireras o för att jag gillar vissa av tjejerna som skriver dem. DET är väl mer ytligt om man ska kalla en blogg ytlig men det behöver INTE vara negativt. Själv bjuder jag in dig som läser i mitt/vårt liv o passar det så är det bara att gå ut igen o INTE KOMMA TILLBAKA!

De som skriver negativa kommentarer lämnar sällan en blogg / epost eller något annat o det känns smått patetiskt. Jag står för att jag mår bra o lever ett liv som jag önskar. Inte var bitter på det snälla ni!




Kommentarer
Postat av: Nina

BRA skrivet josefine, jag tycker det är underbart att läsa din blogg varje dag den gör en glad. Sov så gott.

Kram

2007-02-13 @ 23:05:17
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: angelica

skummt att det är så många bittra och avundsjuka människor! bry dej inte joss, lr det vet jag att du inte gör! =)
puss puss o god natt o hälsa dina e:n =)

tänka att snart kanske lilla e kryper =)

2007-02-13 @ 23:25:25
Postat av: Carolina

Stå på dig! Jag tycker det är supermysigt att läsa din blogg, och blir alltid lika sugen på att själv skaffa barn. Ytligt? - inte det minsta.
/Kram på dig:)

2007-02-14 @ 07:28:52
URL: http://www.langta.blogg.se
Postat av: Daniela

De som skriver så om din blogg är bara avundsjuka typer, om de inte giller den behöver de ju inte läsa! Du verkar iallafall vara en toppen mamma/flickvän, ni är verkligen en fin familj!

2007-02-14 @ 07:29:31
Postat av: Evelina

Den här bloggen är ju allt annat än ytligt ;)

2007-02-14 @ 09:29:30
Postat av: Sofia

Kan inte annat än hålla med dom andra! Är det något din blogg inte är så är det ytlig. Tycker snarare du skriver alldeles lagom personligt. Keep up the good work (:

2007-02-14 @ 09:32:01
Postat av: Caroline

Så bra skrivet! Det verkar vara en liten elak skara som surfar runt och skriver dumma kommentarer på folks bloggar... Trist att de inte har något bättre för sig. Jag hade en offentlig blogg innan men har gjort så att man måste kunna adressen dit för att hitta den. Jag la in en kod så man kan inte googla fram den t.ex och det har verkligen förhindrat en del knäppskallar att hitta dit.

Men även om du har råkat ut för några idioter så glöm inte att du har en trogen liten beundrarskara också som älskar den här bloggen. Just för att du bjuder på så mycket om dig själv och Elians små framsteg här i livet. Skulle aldrig kalla dig ytlig, du är ju en helt vanlig go & glad tjej.

Ha det bra och keep up the good work! :)
Kram

2007-02-14 @ 09:47:37
Postat av: Emelie

Kan bara hålla med de andra! Tittar flera gånger per dag om något nytt skrivits på sidan, så mysigt att få följa eran underbara familj=) Hoppas jag får fortsätta göra det.
Ha en bra dag!
KRAAM

2007-02-14 @ 10:10:12
Postat av: Angel

Denna avundsjuka som vissap ersoner tycks ha e löjlig min blogg är ytlig d erkänner jag men DIN nej du...

2007-02-14 @ 10:20:46
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Alexzandra

Det va nog det dummaste jag hört. Skulle din blogg vara yttlig? Jag har följt den här bloggen sen långt innan ni blev en familj ens.. O jag tycker ni verkar vara en helt underbar familj. Jag avundas dig för det verkar finnas så himla mkt kärlek : ) Så att den skulle va ytlig verkar som rena skämtet.

2007-02-14 @ 10:52:42
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Engla

Din blogg är inte ytlig någonstans! Du bjuder in oss läsare till din vardag och erat liv, och var tusan ligger det ytliga? För att du är så snygg? Tror visst att det osar avundsjuka.

Fortsätt vara dig själv! Kramar!

2007-02-14 @ 10:58:25
URL: http://www.englasshowroom.com
Postat av: josefine

Ni är så himla snälla! TACK! :) KRAMAR!

2007-02-14 @ 11:01:01
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: u :)

You go girl!
// u :)

2007-02-14 @ 11:04:21
URL: http://enblivandemammasdagbok.blogg.se/
Postat av: Eva

Håller med övriga inlägg. Om någon tycker den här bloggen är ytlig, så vet man inte vad ytlighet är.

2007-02-14 @ 11:20:57
Postat av: Malin

Jag tycker det låter som om dessa personer som skriver dessa fjantiga inlägg saknar självkänsla. Varför ens kommentera om man inte gillar någon annans blogg. Vad får man ut av det?

Nej, stå på dig och det vet jag att du gör! :)

2007-02-14 @ 11:43:49
Postat av: Jenny

De som skriver sånna saker är förmodligen bara bitta på sitt eget liv och avundsjuka..
Jag läser din blogg för jag tycker att det är spännande att följa er.. Å se hur lillE utvecklas.. Tihi.. Stå på dig gumman! Kram

2007-02-14 @ 12:07:47
URL: http://nalgot.blogg.se
Postat av: Jenny

Håller verkligen med dig vad gäller modebloggarna. Dock är vissa riktigt bra och inspirerande.
Har läst din blogg länge nu och tycker den är så himla mysig, längtar efter en liten varje gång jag läser. Fortsätt med det du gör, det uppskattas!
Kram

2007-02-14 @ 12:48:34
URL: http://crystaljenny.blogg.se
Postat av: jenny # 3

den här bloggen är väl allt annat än ytlig?!

2007-02-14 @ 13:37:33
Postat av: Anna

Hmm, va tråkigt att folk tycker så! Jag håller inte alls med dem, jag gillar din blogg just för att jag inte tycker den e så ytlig!

Glad Alla Hjärtans Dag! :-)

2007-02-14 @ 14:28:04
URL: http://minialp.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Josefine och fam!
Vad förvånad jag blev när jag läste kommentaren, du ytlig?? hahaha... din blogg är en av de absolut underbaraste och öppnaste som jag läst! Sättet du skriver och beskriver ditt liv med din söta familj är värmande och jag sitter ofta med ett litet leende när jag läser! Fast inte när jag läste om din flygresa... vilka idioter!!!!!!!!!
Jag hittade hit till din blogg av en slump innan Elian föddes och är helt fast. Är själv 27 och lever ett helt annat liv med resor men varje gång jag läser här så känner jag längtan efter att få dela nått så fint som ni har tillsammans! Sedan att du är snygg som få och har en gud till kille gör ju det inte tråkigare att se på bilderna... *fniss*
Ha en underbar alla hjärtans!
Kram från Cecilia

2007-02-14 @ 16:57:29
Postat av: Hanna

Din blogg är inte ett dugg ytlig och jag njuter av att läsa den. Det strålar lycka om vartenda ord och som nydumpad hoppas jag att jag en dag kommer få vara lika lycklig som du verkar vara! Ta hand om dig och dina fina lilla familj!
/Hanna

2007-02-14 @ 17:04:42
Postat av: m

jag håller med alla som säger att din blogg INTE är ytlig. jag läser din blogg just av den anledningen. du är supervacker och allt man kan önska sig typ, och har ändå fötterna på jorden. go girl!

2007-02-14 @ 22:54:44
Postat av: zoloft common side effects

Cool site. Thanks!







Postat av: ambien overnight

Cool site. Thanks.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0