400 gram

choklad, en hel ***** Toblerone, det har varit mitt käk idag + lite knäckebröd. Nu har vi ätit kycklingkorv med bröd, var så hungriga bägge två o något annat hinner vi inte laga då E jobbat så länge pga mycket på jobbet.

Nu leker de i vardagsrummet o jag har stängt in mig i sovrummet med min mac i sängen. SKulle egentligen shoppa doftljus på IKEA tänkte jag men det orkar jag nog inte, ser också otroligt ofräsch ut med otvättat hår. 

På torsdag ska vi på visning, längtar!

Nu kom mina killar in o störde mig, oj nu ligger de i sängen o säger de vill prata med mig. Jaja söta är de ju :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har fått "dille" på marabou daim chocklad, så sjukt gott och äter det alldeles för ofta. Hade önskat att jag ej gillade sött!

2007-01-29 @ 18:44:08
Postat av: josefine

den hade jag dille på i slutet då jag väntade Elian :)

2007-01-29 @ 19:02:11
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0