dröm

Drömde att Elian kröp jättesnabbt som en liten iller, satte sig upp o sen tog några steg. Han var max 1 kg stor o naken. 
Jäkligt stressande att inte ens hinna ikapp honom. 

O så skulle jag visa min mage för en kompis ( i drömmen) o plötsligt var den supergravid igen. (Kom på detta i duschen nyss, försökte tvätta håret men tanken fick mig att må illa, då måste jag ju torka det också innan E hämtar oss. Nej bytte bara ut mitt svarta mot ett smalare nytvättat, tack för att det finns hårband!)

Nu ska vi snart åka. Elian har sin snobbenhuvjacka som är stickad, köpte jag för någon månad sen. O jag har AAlinne, svart H&Mkofta som hållit hur många år som helst o gråa mys/pyjamasbyxor med gul linning o svarta strumpor med en groda på med prinskrona. Lite rouge är ett must en sån här dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman nu är jag orolig!!!!!!!!Tänker på dig.

2007-01-02 @ 11:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0