ett år har gått

sen Ashi födde Henrik, helt ofattbart vilken grej! Nu pratar han, kryper, står, sitter, snartgår o PUSSAS jag blev SÅ lycklig då jag fick en puss innan vi gick =) Underbart mysigt barnkalas, god mat o Elian ÄLSKADE att leka med alla. Krypte omkring o lekte med alla leksaker o snackade för sig själv. Lillprinsen!!!!


Mina tjejer!! Med sina prinsar.

Vi tre lärde känna varandra för att vi hade termin ( beräknad födsel) runt samma tid. Ashi, Monica o jag. Våra prinsar heter ju Elian, Henrik o Nickolas. Nickolas går nu!!!!

Mamma, jag hittade en telefon!


Fint väder!

Biltårta:


Plus en underbar Bountykake, mmm!

Här ser vi ettåringen i  egen hög person HENRIK!


Elian älskade tårtan o njöt av all frukt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej. Jag måste bara säga att jag tycker din klänning/tunika är underbar. Var har du köpt den?

2007-07-26 @ 08:29:16
URL: http://ordinaryme.blogg.se
Postat av: josefine

TACK ! Oasis!

2007-07-26 @ 21:54:27
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0