vi åker!

Nu mår jag bättre, vi gick ut o lunchade på Kokkamokk o trodde Elian skulle sova men nej då...Han var med i käkade bröd o aioli o nu sover han ute på balkongen. Jag måste börja packa, för klockan sex kör vi till Sundsvall. Min mjölkstockning känns ok, har massa varma kläder o Elian ska få äta innan vi kör. 

Tuffingen igår!
 Min kamera är så dålig så nu MÅSTE jag shoppa en ny i Sundsvall, därför jag ofta fotar med mobilen då sladden är glapp på kameran då man ska föra över bilder.

Övetrtött

Solglasögon o cappuccino blev min räddning idag. Endasr rouge o lipgloss till, skönt!

Haha jag har denna väskan JÄMT nuförtiden...

Att le räddar alla dagar, man mår bättre! innerst inne önskade jag bara att Elian skulle somna =) 

Nu: PACKA!

Kommentarer
Postat av: Sofia

varför inte emmaljunga vagnen!?

2007-07-01 @ 16:07:57
Postat av: josefine

han sover bättre i denna o den är supersmidig att ha i stan!

2007-07-01 @ 16:57:09
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Sofia S

Väskan är skitsnygg! Köpt vart? =)

2007-07-01 @ 18:46:42
Postat av: angelica

vad roligt att ni kommer ändå! skulle vara jätte skoj o ses o prata =) hur länge blir ni här hemma? ska ni gå ngt på gatufesten? puss o kör lungt!

2007-07-01 @ 18:59:28
Postat av: Sandy

Hihi jag kanske ser er på stan när ni är här i Sundsvall! Hoppas ni får det härligt och att solen hittar fram mellan molnen!! Men det är varm här i alla fall!

2007-07-01 @ 19:53:31
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: josefine

Sofia S: tack!! H&M
angelica: jag smsade dig, fick du det? annars ditt nr?? jag ses GÄRNA i vimlet o pratar alla tjejer borde mötas??? Puss!
Sandy: kanske det! tack så mkt!

2007-07-02 @ 21:16:15
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0