Lugn hemmakväll

Oj jag somnade o vaknade av att E duschat, gett gröt o lagt vår skatt. Han känns redan mindre varm o jag HOPPAS det bara var feber på snabbvisit o att han imorgon är i tiptopform igen. Pyjamasbyxorna har fått hänga med hela dagen idag o jag lyxar med mitt nya halsband =)
Hoppas ni har en lovely, dag kväll o alldeles strax helg!

Tävlingen avslutas imorgon kl 8. Ni är många som är med i utlottningen o som alltid önskar jag att jag kunde ge er allihopa en kalender. Ni är många som är i behov av en o ni alla förtjänar en. Men jag kommer att scrolla o så får E säga stopp. Så gjorde vi sist o så gör vi imorgon en minut innan han springer på jobbet.

Oj nu hostar Elian till, måste kolla så han har det fint!

Update: allt var fint! Om ni känner att jag missat en fråga i kommentarer så snälla maila. Jag försöker hinna med att svara på kommentarer, blogga, leva o ja ni vet =) Så att ni förstår om jag missar ibland. KRAM

Kommentarer
Postat av: Madde

hejsan!!!

Hoppas Elian snart e frisk. Min Ellie e med lite febrig idag men det e för att hon fått sin första vaccination.
Jag har en fråga angående din data. Ska köpa en ny bärbar, och funderar på att byta över till en mac. Trivs du med din. För och nackdelar jämtemot pc?

Trevlig helg kram

2007-11-29 @ 21:20:21
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se
Postat av: jill

Hoppas Elian kryar på sig och att ni får en bra natt liksom en fin morgondag.

2007-11-29 @ 21:23:34
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Jennie

Dröm söta drömmar! Ha en fantastiskt fin fredag, helg igen :) Kram

2007-11-29 @ 23:11:39
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0