Mormor ute på tur!

Det är ju Elians Mormor så jag kallar henne det inför honom o denna blogg är ju väldigt Elianaktig så jag skriver oftast Mormor om Min Mamma!

De är nu ute o går lite. Hela familjen är trötta idag, Mormor snarkar o Elian vill käka mjölk ( men det får han inte = sliten mor OCH son...) E sover skönt han men klev upp 6 o tog klumpen som alltid. 

Livet är för kort för att vara arg på dagen för att man sovit två timmar så nu hoppar jag i duschen o sen äter jag frukost o ser om jag kan plocka fram lite jobbenergi, ingen mening att ringa om jag låter trött eller omotiverad. 

Vad hittar ni på idag? Snart är helgen här, jippie!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

du är så klok ju, man ska verkligen ta vara på livet så gott det går!
Jag lämnade min Sessan för kastrering nu på morgonen, sen ska jag med jobba lite =)
hoppas du hittar jobbmotivationen!
Kram

2007-10-04 @ 09:18:59
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Erika

Hej Josfine!
Jag funderar på att bleka mina tänder. För ett tag sedan skrev du i din blogg att du hade börjat med tanblekning men fått avbryta pga amning. Har du börjat belka nu igen? Vad använde du för märke? Hade du pratat med din tandläkare innan så man inte förstör den naturliga tandemaljen? Ha en bra dag!!

2007-10-04 @ 09:19:35
Postat av: Zandra

Idag är det jobb, möten o matshopping som gäller ;-)
Sen är de ju kanelbullensdag, så då får man ju äta gott oxå!
ha en bra dag, kram Z

2007-10-04 @ 09:28:10
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Nina

Jag är alldeles för dålig på att kommentera nu förtiden, underbart att ha mormor på besök. Vi kallar mamma för mormor också (när min syster barn är med) är väl inget konstigt med det eller hur. Jag såg att det var några som ifrågasatt det, konstigt folk som inte kan låta en göra hur man vill :) Hur som helst är din nya kappa kanon snygg och du lika så. Elian är super söt. Ha en riktigt bra dag. Håller med om jiippii för att helgen snart är här. STOR kram.

2007-10-04 @ 09:31:09
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur lnge har du inte ammat honom på natten?
Han kanske vämjer sig snart och somnar om ändå?

2007-10-04 @ 10:18:46
Postat av: Sofia S

Hej Josefine!
Idag är det babymassage som står på schemat, ska bli intressant att se om lilltjejen gillar det. Sedan får vi besök av hennes faddrar, de ska äta med oss i kväll, ska bli jättemysigt! Ha en bra dag och försök ta vara på tillfällen som ges att vila på, vet att det är hur svårt som helst.. ;-)
Njut av tiden med mormor! Stor kram!

2007-10-04 @ 10:39:43
Postat av: Elin

Idag ska jag först jobba till 16, sen ska jag hem och baka kanelbullar och kurera min dunderförkylning. Sen så är det ju snart helg så humöret är på topp :)
Hoppas ni får en fin dag/helg!

2007-10-04 @ 12:35:33
URL: http://pelly.blogg.se
Postat av: elin

Hej! Här var vi uppe med tuppen, in till stan för att fixa det sista till bröllopet (en vänninas)på lördag, sen hem och tog på mig slitna kläder och gick ut med killarna för att höstfixa i trädgården och på uteplatsen. Mysigt att pyssla med barnen. Sen måste vi till min hudvårdskonsult för att få något mirakelkräm till en stor böld i pannan som måste bort tills bröllopet!!! Kram...

2007-10-04 @ 13:20:03
Postat av: josefine

å så kul att se vad ni hittar på!!
brøllop, pyssla med barnen, jobba, baka, bli frisk, babymassage, møten, matshopping NJUT!
hoppas ni fick dagen som ni ville!
ÅÅ min bøld ær en prick i pannan nu som INTE går att tæcka, hoppas din går bort elin!
KRAMAR!!
Ps. jag blekte bara två dagar o mærkte resultat men fortsatte inte, kan inte rekommendera Brightsmile alls tyværr.
Ha en fin kvæll!

2007-10-04 @ 19:50:25
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0