På Yayas!

Elian var hungrig tror jag men nu efter både gröt o en halv vällingflaska så sover han sött!!

Vi åkte till Yayas o dit kom AnnaStina o Johanna o mötte upp oss. Så de små fick dejta o vi fick trevligt sällskap. Jag fick min goda scampi både till förrätt o varmrätt men ligger nu o ser tv o är hungrig... Tror jag måste börja träna så jag får gjort något nyttigt. Behöver det.

image1879
Jippie - Johanna kom o hälsade på!

image1880
Hålla handen......

image1881
E o E upptäcker "Thailand" Elian tyckte det var SÅ spännande med alla ljus, lampor o lilla fontänen.

image1882
Glad Johanna!

image1884

Nöjd med sitt sugrör att leka med.
Mumsigt o mysigt!
All inredning kommer ifrån Thailand, som ni ser saronger på borden o plasttallrikar. Mysigt o spartanskt.

image1885

Sötnosarna! Spännande med nappar, Elian har aldrig riktigt tyckt om de själv men andras nappar är intressanta.

image1886
Supertrötta barn men söta är de!




Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så otroligt vacker! Blev bara tvungen att skriva det. Gillar din blogg. Du har all anledning att vara stolt över dig själv och din familj.

2007-10-21 @ 21:31:25
URL: http://karinenqvist.blogg.se
Postat av: Anna

Var har du köpt linnet/tröjan du har undertill? :)

Ha en trevlig kväll!

2007-10-21 @ 21:52:29
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: josefine

Karin: tusen miljoner tack så snäll du är!!! TACK o ha en underbar kväll!
Anna: Voice of Europe heter butiken!
detsamma!!

2007-10-21 @ 22:20:14
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0