vår dag idag

Idag myste vi på hemma o tog det lungt, Elian sov länge o sen käkade han lite lunch o så åkte vi in till stan med Isak. Fixade småsaker o sen mötte vi upp Ullis o Angelica. Så vi gick allihopa på Waynes o tog en mysig lunch. Så himla härligt att hinna ses o prata lite, jag fick SÅ mycket enerig av dagen. Sovmorgon, vänner, familj o lite shopping. Alla var så snälla o hängde snäll på mig då jag shoppade på apoteket, H&M, blomsteraffären, leksaksbutiken o ja alla ställen jag hade skrivit ner på min gula lapp.

Trött kille käkade lite gurka o majs innan han somnade i vagnen på Waynes. 

Ullis jag VET att du blundar men jag gillade kortet ändå =)

Blondiner i Sundsvall. Ullis o jag jobbade tillsammans på *#.

Ullis o Isak. 

Elian o Hannes

Sen hälsade vi på hemma hos Bror. JÄTTEMYSIG! Manne har brytit nyckelbenet men log som alltid. Hannes hade växt massor o hade klippt av sig lockarna. Det änder så mycket då man ses så sällan.
Vi åt skorpor o banan då ingen el fungerade =)

Hannes o Manne o min bror i bakgrunden

Ikväll har vi som sagt ätit kinamat då strömmen var borta länge o sen bara myst o det har målats tre par tånaglar i huset. MYS!

Imorgon ska jag besöka Morfar o sen hoppas jag att vi kan sammanstråla hos syster eller bror allihopa plus Kattis med familj. Jag ska nog fortsätta läsa skvallertidningar nu o sen sussa tidigt. 

Någon som vet vad det kan kosta att sy fina "hål" i en åkpåse till ett 5punktsbälte? Har fått låna en superbra mellanvarm till Elian men det är inga hål i den! ( Har ju en SUPERvarm i Oslo men denna är mer lagom nu o i vår!)



Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Vilken mysig dag ni ser ut att ha haft! Kram på er

2007-09-15 @ 21:58:17
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejsan
Tipsade innan om Maggie sottero bröllopsklänningar. Tänkte tipsa om http://www.watters.com också jätte fina klänníngar.
Ha en bra kväll!

2007-09-15 @ 22:07:04
Postat av: Angel

Mysig dag =)

2007-09-15 @ 22:14:31
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Ullis

Usch,som sagt. Jag måste få en kurs i att posa på kort. Hur låter man bli att se ut som en groda? ha ha ha....tack för en super härlig dag!Om Angelica läser, så gäller det även henne. Såå trevlig.///Ullis

2007-09-16 @ 00:06:46
Postat av: angelica

så undetbart trevligt o träffa er idag!!! det behövde JAG! =) synd att man bara hinner med att träffas en snabbis, men ssååå skoj ändå!! =) elian är underbar o ha med på stan! =) önksar att jag ngn gång kan åka till er!! shopping och lunching :D nu ska jag sova efter middag hos maddes mamma! ssåå trevligt! hörs imorgon! pusss o suss gott
ullis; tack det sammma!! super skoj o ses! =) jag läser allt! :D haha!

2007-09-16 @ 00:24:14
Postat av: angelica

msn:a dessa bilder till mig när du kommer hem! pussar!!

2007-09-16 @ 00:25:09
Postat av: Anonym

Tyckte jag såg en bugaboo på stan idag...och sen såg jag dig! Heheh..
Kul!

2007-09-16 @ 08:05:22
Postat av: josefine

Maria: ja dagen var jättemysig!
tusen tack för bröllopslänkar!
Angel: ja hoppas du också hade en mysdag!
Ullis o Angelica: ja det var SÅ mys att ses!!JÄTTETACK att ni hängde på o bara va, det är vänskap det! Att kunna umgås hursomhelst. Nästa gång får vi ses ännu mer! puss o kram
Anonym: aha! :)

2007-09-16 @ 11:32:35
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: sessan

Tjing tjing vännen!!
Ser du har det helt underbart, å jag glädjs med dig!!
Själv sticker jag till stockholm på torsdag YIPPI, jag glädjer mig villt!!
Ang hål till selen i påsen så kan säkert hon jag har vagnforumet med hjälpa dig med det. Jag lämnade in min prinsess pose på en sy stuga för att sy flera hål (den var sydd för att passa Uj vagnen) & det var ju dyrt!!! 280 kr.....
Men på forumet har vi ju ett helt gäng tjejer som syr & dom hade tatt mellan 50 & hundra kronor!!
Massa kramar & ha det fortsatt fint

2007-09-16 @ 16:44:46
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Denise

Fina bilder=)

2007-09-17 @ 16:24:37
URL: http://danajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0