Mer om vår dag:


Nyvaken Elian på Blå Marknad!
Han ÄLSKAR vatten så älven var väldigt spännande som alltid.





Vi ringde Håvard som kom ut och hälsade på Elian en sväng, en något nyvaken Onkel men lika go ändå :)
Yoghurtglassen ni ser på plakaten bakom är de godaste, vi åt såna idag!


Elian skulle bestämt dra vagnen upp längs alla gator på Grynelökka, han var superstålt då Mormor sa att han var stark. Vi gick länge så här och tillslut fick jag nästan tvinga honom in i bilen, då var han ganska utmattad tror jag. Det såg nog ganska kul ut då en vagn kom gåendes "ensam" innan man såg att han gick bakom.
SKRUTTEN VÅR - MED EN VILJA AV STÅL!




I farten!


Min Mamma och jag.
Det blir så tokigt då jag ropar MAMMA härhemma så jag försöker säga Mormor för Elian undrar lite vem som är vem.
Man märker hur väl han kommer ihåg henne sen vi seglade, han är så glad att ha besök av Mormor och det är hon som ska komma och hjälpa honom då det är något. De har varit ute idag och planterat och donat på gården, DET var kul!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina bilder. Ser ut som ni haft en bra dag :)

2008-08-17 @ 21:39:47
URL: http://favoritserier.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack snälla vi har haft en underbar dag!

2008-08-17 @ 22:01:14
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Angelica

Va fina ni är, du o mammsen din :) så lika!

2008-08-17 @ 22:02:45
Postat av: Sara

Håvard har en riktigt snygg tröja på sig, vet du vilket märke det är? Tänkte på pojkvännen som snart fyller år... =)

2008-08-18 @ 07:44:12
Postat av: Jenny

Håvard är jäkligt snygg ;)

2008-08-18 @ 09:43:26
Postat av: Anna-Lena

Åh nu sakna jag Oslo lite! Vi gick ofta från Torshov till byn längs elva! Så vi gick ju förbi Blå och neråt... Härlig tur!!! Vackert och mysigt! :D

2008-08-18 @ 14:17:11
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Lisa

måste bara säga att Håvard ser väldigt bra ut! är han fortfarande singel?

2008-08-19 @ 09:23:26
Postat av: Miss0

Hehe många som verkar gilla Håvards utseende ink jag ;)

2008-08-19 @ 11:49:46
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0