Regnig lördag!

Här hos oss är det regnigt och jag njuter det! Att kunna vara inne och bara mysa och att det inte är för varmt. Man ska uppskatta de soliga dagarna men också använda de regniga till att MYSA. Nu läser Elian bok här bredvid mig och E har fått lägga sig. Elian sover oroligt och håller mig vaken om nätterna då han är en propeller i vår säng. Men ikväll ska jag på fest så jag vilar då han vilar sen. Det är Ashi som ska ha sin 30årsfest, HURRA!


Elian äter frukost och pekar på golvet och säger Dammsuga så fort något ligger där. Han tycker inte om söl och spill men samtidigt är han allt en liten matgris, inte lätt!

Kommentarer
Postat av: Angel

han är så söt

2008-08-02 @ 10:09:13
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Hi hi... Oscar är oxå lite av en pedant! Jag måste bara rekommendera IKEA på SLepeenden!Eller är det för långt för dig? Det är nyrenoverat, fräscht och trevlitgt! (Fast SMåland var alltför fullt häromdan och det var opopulärt hos Oscar ;)

2008-08-02 @ 10:16:52
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: tess

här i umeå är det sol just nu , jag ska försöka ta mig ut i trädgården å pyssla lite ;P men jag har verkligen ingen motivation ;P Hade nästan önskat att det var regn ute för då hade man bara kunnat ligga inne å mysa ;P låter kul med fest! ha så kul=)



själv ska jag på sambons släktträff ikväll kan nog bli kul =)

2008-08-02 @ 10:28:13
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0