T Ä V L I N G - inred barnrummet med dekor!

Eftersom det är måndag så tycker jag att en tävling är på sin plats. Kanske många tänker på att inreda hemma i höst ( som jag :))!? Barnrummet är ju ofta en utmaning och jag har äran att lotta ut en DEKOR till väggen som kommer ifrån Barnlycka. Tyvärr är den Elian har ( Cars) slutsåld men ni kan kika in och välja vilken av de andra ni vill ha. För att delta skriv en kommentar med ålder, stad och hur många barn du har ( om du har) och sen vilken dekor du önskar. OBS! Epostadressen ska också stå med I kommentaren för att delta.





LYCKA TILL!
Jag lottar ut vinnaren på onsdag runt lunch.


Kommentarer
Postat av: Malin Heldeby

Hej hej!

Jag vill mer än gärna vara med och tävla!

Jag är 22 år och bor i Sundsvall med min sambo och min lilla sessa Wilhma som snart fyller 2 år!

Om vi skulle vinna skulle vi vilja ha Disney prinsessorna, de skulle passa utmärkt i wilhmas rosa rum! Min mejl är malin[email protected]



Ha en bra dag och grattis till guldklimpen i magen!

2008-08-04 @ 12:17:22
URL: http://malinheldeby.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ! kul me tävling!

Jag är 31 år, bor utanför Malmö med man och 2 killar som är 4 resp 1 år gamla. Vi väljer play ball om vi vinner!



Kram

2008-08-04 @ 12:21:07
Postat av: Josefine,Blekinge

Hejsan!



Vi är i startgroparna till att inreda vår sons rum, valde tapeter förra veckan och ska nu "bara" sätta upp några gipsskivor + slipa ner gamla tapeter.. Vore verkligen roligt att vinna motivet med havsmotiv, särskilt som jag redan innan varit inne på hemsidan och kollat längtansfullt på dem! : )



Jag är 32 år, bor utanför Karlskrona och har ett barn, en son på tre månader.



Hoppas på tur, tack för en härlig blogg!



[email protected]

2008-08-04 @ 12:28:04
Postat av: Emma-pemma

Hello! Mina 2 prinsessor Ida & Elin, även kallade Smultronpuss & Prinsessan skulle bli sååå glad om de fick ha "Sagoprinsessorna" på sitt rum!

2008-08-04 @ 12:29:11
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: Emma-pemma

ock min mailadress såklart!

[email protected]

2008-08-04 @ 12:29:51
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: Lynetmor

Hei, jeg er 33 og bor på Kongsvinger. Har en gutt på 5 år og ei jente 1,5 år. Om vi skulle vinne ønsker vi oss Disney prinsessene. mailadressen er: gromette[email protected]. Ønsker deg en fin dag og lykke til i morgen :-)

2008-08-04 @ 12:32:33
URL: http://lynetmorsblogg.blogspot.com/
Postat av: Petra

Hej hej!

Oj precis va vi har tänkt på länge att köpa till våran sons rum. Jag är 25 år och min son är snart 2 år. Vi bor utanför Gävle. Min son skulle gärna vilja ha dekoren Under Konstruktion då han älskar traktorer och bilar!

MIn mejl är: [email protected]



Nu håller vi tummarna :)



Ha en bra dag!

2008-08-04 @ 12:46:39
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken passande tävling! Vi håller precis på att göra om min största dotters rum, och hon har önskat sig ett prinsessrum, så det passar ju utmärkt och vara med och tävla om prinsessdekorerna! :) Har två döttrar, 4 & 1,5 år.



Ha en bra dag och lycka till imorgon!

Kramar.

2008-08-04 @ 12:48:04
Postat av: Camilla.

Glömde att ge dig min mejladress :P.



[email protected]

2008-08-04 @ 12:49:18
Postat av: Cia

Hej !



Vad passande med en tävling om just det...

Jag håller på med min sons rum 10 månader gammal...

Just detta är vad jag letar efter för att få en extra barnkänsla på hans rum.

Med Nalle Puh dekorer.



Ha bästa dagen och Lycka till på bvc. Allt kommer se bra ut !



2008-08-04 @ 12:53:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna-Lena

Är 34, bor i Drammen, har 2 barn och de ska nu flytta till varsitt rum itället för att bo på samma och dessa; Born To Create Cirkles, hade passat såååå bra att kickstarta storkillens rumboende med! Han ska nämligen sova uppe ensam, medans vi sover nere så det kan bli spännande?.. ;) Hoppas hoppas... ;) Kram



[email protected]

2008-08-04 @ 12:55:31
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Natteli

Jag är 23år, bor i Knivsta utanför Uppsala och har en son på 1½år.

Jag skulle vilja vinna Tomas the Tankine (Tomas Tåget).

Fast då jag delar rum med min son än så länge pga att vi endast bor i en tvåa så skulle faktiskt vinsten få gå till mina kära systersöner (2 pojkar på 3år) då dom totalt ÄLSKAR Tomas tåget! Så jag skulle ju bli världens bästa moster om jag skulle kunna ge dom d.. Thihi ;D



Mvh Nathalie

[email protected]

2008-08-04 @ 13:09:30
URL: http://flugovalpen.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad kul..jag har precis gjort ett havsrum till min Neo..det blev sååå fint!

2008-08-04 @ 13:10:51
URL: http://bluehouse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag är gärna med & tävlar!

Jag är 22 år bor i en liten stad som heter Mariestad,jag har inga egna barn än, men jag har en såå supersöt & go liten kusin som heter samuel han fyller snart 1 år, så tänkte det vore så kul om jag hade vunnit så kunde jag ge han & min moster ett fint tapetserat rum åt honom! Alltid kul att glädja andra!Dekor alfabet skulle jag tycka passa samuel bra!

Min mail: jenny[email protected]

Grattis till magen föresten va roligt! Följer din blogg dagligen,tycker din blogg är super! Kramar

2008-08-04 @ 13:17:25
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag heter Anna är 33 år och bor i Mölnbo med sonen Melvin 1 år.



Vi kommer få vårt hyresradhus renoverat till hösten och då vore det perfekt att vinna en fin väggdekor. Jag tror att Melvin skulle älska att ha "rymdrums" dekoren för han gillar verkligen färgglada saker.



min mejl: [email protected]

2008-08-04 @ 13:27:41
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: marit calles

Hej! Mitt namn är Marit och jag är 25 år, jag bor i Falun Dalarna, jag har inga barn men älskar vägg dekorer och skulle jag vinna så väljer jag Dekor Flower Power, den skulle absolut funka hemma hos mig. calles[email protected]

2008-08-04 @ 13:46:51
Postat av: Helena

Jag vill vara med och tävla. Jag är 34 år, bor i Bollnäs, har två barn på 1 och 4 och skulle vilja ha XL Girly Sänggavel eftersom jag funderar på att byta ut min äldsta dotters säng till en vanlig resårmadrass som är lite större än juniorsängen hon har nu, hon älskar prinsessor och det där är verkligen en prinsessänggavel :-)



[email protected]

2008-08-04 @ 13:51:50
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Pethra

Pethra är mitt namn, är 30 år och bor tillsammans med min dotter Cornelia som är 1 år i Göteborg.

Vi har precis flyttat hit och bor nu i en hyreslägenhet. Väggarna i Cornelias rum är vita och vi köpte en jättefin tapet i våras från Sandberg som skulle upp i hennes gamla rum i Uppsala men det blev aldrig av då vi var tvugna att flytta till Göteborg. Nu känner vi att vi inte vill sätta upp den nya tapeten då vi bara ska bo i denna lägenheten i 2 år. Därför har vi valt att vänta med att sätta upp tapeten men under tiden så skulle dekoren Blomsterrum passa så fint i hennes rum. Hon älskar blommor, upptäckte vi i somras när vi var ute i hennes mormors trädgård.



Min mail är; [email protected]



Hoppas ni får en fortsatt härlig dag!

2008-08-04 @ 13:55:01
URL: http://pethrelitan.blogspot.com
Postat av: Malin Heldeby

hej igen!

Såg att jag missat en symbol i min mejladress, här är den korrekta stavningen: malin[email protected]

2008-08-04 @ 13:57:11
URL: http://malinheldeby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättedekor Cars



Artikelnummer 2005 hade passat fint här hemma nu. Om två veckor börjar mitt mirakel förskoleklass och vi är i full gång och uppdaterar hans rum. Väggarna är det vi inte har fixat men detta skulle ju vara en kanon lösning. /ahnna

2008-08-04 @ 14:08:58
Postat av: Ahnna

Jätte cars var jag.. men min maila kom inte med häe kommer den igen

[email protected] /ahnna

2008-08-04 @ 14:10:29
Postat av: Johanna

Hej!

Har måååånga gånger tittat på dessa fina Wallies men har aldrig riktigt kunnat bestämma mig!

Jag är 38 år har 3 små prinsessor och vi skall (bara semstern är över) precis börja renovera den minsta (2 år) lilla tjejans rum. Hon är helt överväldigad i rosa och prinsessor så vad kan passa bättre. Vi bor i Karlskrona i Blekinge. Vid vår första graviditet fick vi av doktorn besked att till 90 % var det lilla livet en pojke. Jag var 100 % säker själv och ville direkt börja inreda och handla men som tur var ville min man vänta.... Ut kom i allafall en utan snopp.... Gissa om jag var förvånade och allas kommentarer när vi ringde och meddelade!!! I vilket fall som helst är det helt underbart att få bära fram och följa dessa underverk! Ha det riktigt gott och ta väl hand om er allihopa!



MVH//Johanna

2008-08-04 @ 14:26:27
Postat av: Britta

Har tittat SÅ många gånger på dekoren med havsmotiv, den skulle jag vilja vinna! Jag är 38 år och har en treårig son + tre bonustjejer (4, 6 och 9 år). Är på väg att flytta ihop med deras pappa och dekoren skulle passa perfekt i de minsta barnens rum.



Vill även passa på att gratulera dig till din son + den lill* i magen!

2008-08-04 @ 14:44:09
Postat av: johanna

Hej på er!



Har mååånga gånger tittat på dessa fina Wallies men aldrig riktigt kunnat bestämma mig för någon. Många är så fina. Jag är 38 år och har 3 små fina prinsessor. Vi är precis i renoveringstagen för att få ett eget rum till minsta tjejan som är 2 år. Hon är överförtjust i allt vad rosa heter och prinsessor är livet! Så denna vinst skulle bli alldeles utmärkt!

Vi bor i en stad som heter Karlskrona och ligger i Blekinge.

När vi väntade vår första tjej så sa läkaren till mig vid ett sent ultraljud att det med 90 % säkerhet var en liten gosse och jag hade på känn till 100 % att det var och ville börja inreda och handla direkt....men min man som är cool tyckte vi skulle vänta.... I allafall kom det ut en utan snopp och gissa om jag blev förvånad och alla släktingar och vänner när vi ringde och meddelade!!

För mig är det underbart att bära fram och följa dessa mirakel och barn är så speciella.



Min mail är ; [email protected]



Ha det gott!



MVH//JOhanna

2008-08-04 @ 15:11:39
Postat av: Johanna

Ha! Många mail från mig idag men jag såg inte att det första kom med och så glömde jag mailen....



Man är snudd på helförvirrad!

Hej igen :)

2008-08-04 @ 15:13:53
Postat av: Mamma till [ ALICE & ANTONIO ]

Hej Josefine!

När vi är hemma från våran Thailands-semester i höst/vinter ska jag ta till ordentliga tag med inredningen här hemma. Tyvärr är det bara en hyresrätt så jag inte har möjlighet att tapetsera och måla om hur som helst, då passar ju väggdekorationer bra, eller hur?



Alice 3 år i november och Antonio 1 år i september delar rum och då skulle det passa fint med "jättedekor under ytan" (den som du har bild på i inlägget). Vi bor i Sollentuna.



Kram!



http://tumadre.blogg.se

[email protected]

2008-08-04 @ 15:15:06
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Josefin! jag heter malin, och väntar mitt första mirakel här inom två månader ;) det roligaste som finns är ju att förbereda och pyssla inför den lilla :) så jag skulle önska nalle puh stickers, ifall jag vann. Baby hörnan som den är nu, har två nalle puh tavlor ovan spjälsängen, så det skulle passa fint :) Vi bor i Karlstad.

Ha det gott och lycka till med ditt mirakel i magen.



Mvh Malin

2008-08-04 @ 15:23:41
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Malin

ops, glömde skriva att jag är 23 år ;)

2008-08-04 @ 15:24:59
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej!

Mitt namn är Linnéa,26 år, jag bor i Bunkeflostrand i Skåne tillsammans med min sambo.

Precis som du, går jag runt med ett växande mirakel i magen :-) Är i V18+0 idag och allt är så spännande. Självklart går man nästan dagligen och funderar på hur man sak inreda barnrummet, än så känge finns där bara saker men inget på väggarna. jag hade blivit så otroligt glad om jag hade vunnit Nalle Puh dekoren. Det hade satt pricken över i:et på vår Lilla Plupps rum.

Lycka till med allt!

Stor KRAM



mail: [email protected]

2008-08-04 @ 15:39:11
Postat av: Fia

Jag heter Sofia, är 26 år och bor i sthlm. Jag har inga barn men jobbar på en förskola med 1-3 åringar och det vore så roligt att kunna göra om lite men olika motiv. Barn i den åldern älskar att sitta och kolla och så småningom kommer orden också.

Motiv: Antingen Under ytan eller Nalle Puh. Om jag skulle vara aktuell så kan jag kanske bestämma motviet då?!

2008-08-04 @ 16:01:42
URL: http://www.metrobloggen.se/ihuvudetpafia
Postat av: Anonym

SORGLIGT. SNACKA OM ATT GÅ EFTER KÖNSMÖNSTER. EN TJEJ KAN HA DET BLÅA OCH EN KILLE KAN HA PRINSESSSAKERNA. FAKTISKT!

2008-08-04 @ 16:37:22
Postat av: sandra

Hej!

Sandra heter jag, 23årig mamma till Emmy snart 6 månader. Vi önskar oss Dekoren Flower power! Skulle bli sååå fint i emmys nya rum som är under renovering.

2008-08-04 @ 16:47:50
URL: http://sansis.blogspot.com
Postat av: Emma

Hejsan!

Jag heter Emma,26 år från Bålsta. Väntar vårat första barn i början av november som förmodligen är en liten flicka. Håller nu på och ska inreda babyrummet och där skulle det passa bra med väggdekoren med Sticky Ups Stars.

2008-08-04 @ 16:49:14
Postat av: sandra

Hej!

Sandra heter jag, 23 årig mamma till Emmy snart 6 månader, vi bor i Luleå! Vi önskar oss Dekoren Flower power.Skulle bli sååå fint i emmys nya rum som är under renovering.

2008-08-04 @ 16:49:28
URL: http://sansis.blogspot.com
Postat av: Helene

Så skoj med en tävling!! ;o)



Jag har 3 barn å en liten påväg, BF i februari.

Nu är det lilltjejen på 6 år som jag tänkte skulle få chansen å vinna en fin väggdekor!

Disney Fairies skulle passa henne perfekt! :o)



Mvh Helene

[email protected]

2008-08-04 @ 18:05:42
Postat av: Sjuksköterskestudenten

Jag är 30 år gammal, bor i Stockholm, vi har två små söner hemma (4 år & snart 3 år gamla) och vinner vi så vill barnen gärna ha DEKOR som heter "Dekor Under konstruktion".

2008-08-04 @ 18:09:05
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle passa perfekt med disney fairies dekoren nu när vi ska fixa min dotter Frejas rum. Freja har precis fyllt 2år och det enda hon önskade sig i present var ett eget rum med stor säng! Detta har hon kommit på helt själv, och det gick inte ens att försöka muta med dockor och andra presenter! så den stora sängen och rummet är fixat, nu ska det bara få en personlig prägel också, och eftersom hon älskar tingeling, (älvan i Peter pan) skulle älvdekoren passa såå bra! Ha det bra!



Jennie[email protected]

2008-08-04 @ 18:52:43
Postat av: Jenniepennie

Hej hej, Jennie heter jag och är 27år, bor med min man och två troll utanför Enköping!

Skulle jätte gärna vara med och tävla, och om vi vinner vill vi (jag och Freja 2år) ha disney fairies,

Freja fyllde 2år första juli och det enda hon önskade sig om man frågade henne var ett eget rum med stor säng! detta hade hon tänkt ut helt själv, och inga dockor i världen kunde få henne att ändra sig! Så nu står den där: en stor säng i ett eget rum, men rummet skulle behöva lite personlig prägel, och då Freja är helt betagen i älvan Tingeling i Peter pan skulle de söta älvorna sitta fint på hennes väggar! Ha det bra och mys med magen.

Jennie[email protected]

2008-08-04 @ 19:02:09
URL: http://frejzan.blogg.se/
Postat av: Ebba's mamma (Angelica)

Jag heter Angelica är 23 år, bor på västkusten i en stad som heter Uddevalla. Har en liten tjej som heter Ebba och är 1½ år. Om vi vinner så tror jag att Ebba (jag) vill ha "Disney Fairies väggdekor"

Ha en bra kväll. Kramar,,

2008-08-04 @ 19:44:34
URL: http://mideco.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hej!!

Maria heter jag, är snart 28 år och bor i Sundsvall. Jag och min sambo går med stor längtan och lite nervositet och väntar på vårat första barn, som är beräknat nu den 12 augusti.

Om vi skulle ha den stora turen att vinna i din tävling, så önskar vi oss dekoren

"Sticky Ups Får" (men såg nu att den var tillfälligt slut) annars tycker vi mycket om "Jättedekor Under Ytan".



Tack och lycka till med din fina familj och eran lilla skatt i magen!!



Varma hälsningar, Maria

misan[email protected]

2008-08-04 @ 20:43:59
URL: http://misan80.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hej!!

Maria heter jag, är snart 28 år och bor i Sundsvall. Jag och min sambo går med stor längtan och lite nervositet och väntar på vårat första barn, som är beräknat nu den 12 augusti.

Om vi skulle ha den stora turen att vinna i din tävling, så önskar vi oss dekoren

"Sticky Ups Får" (men såg nu att den var tillfälligt slut) annars tycker vi mycket om "Jättedekor Under Ytan".



Tack och lycka till med din fina familj och eran lilla skatt i magen!!



Varma hälsningar, Maria

misan[email protected]

2008-08-04 @ 20:48:09
URL: http://misan80.blogg.se/
Postat av: Fru Karlsson

Hej sötaste Josefine!



Jag fyller 25 år i höst & bor i Stockholm.

Jag önskar mig Disney Prinsessor om jag vinner!

Vi håller på att inreda rummet åt vårt kärleksbarn så denna vägdekor skulle passa alldeles underbart!

2008-08-04 @ 21:23:55
Postat av: Sara M

Hej hej!



Åh Josefine du förstår inte vilken timing det skulle vara att vinna detta!! Vi har just börjat att renovera det som ska bli vår lilla dotters rum, men har än så länge inte valt varken färg eller tapet, lite svårt att veta vad man allra helst vill ha.. ;-) Men med en sån här FIN väggdekor så löser det mycket och det skulle bli så gulligt därinne!!



Jag är 28 år och bor i Sundsvall, och vår lilla sötis heter Noelia och är 8 månader gammal.

Håller tumarna!!



LYCKA TILL imorgon på UL! Kommer säkert gå kanon =)

Kram



[email protected]

2008-08-04 @ 22:07:53
Postat av: Sara M

Suck.. nu skrev jag ju inte vilken vi helst vill ha om vi skulle vinna..!

Jag skulle nog välja "Blomsterrum", och finns inte den så Nalle Puh.

Dekor Jelly Bugs (fjärilar) var också jättesöta! =)

2008-08-04 @ 22:10:41
Postat av: Lina J

Vilka fina dekorer det fanns! Min son är 8 månader och det är dags att få ordning på hans rum. Jag heter Lina och är 28 år, jag bor i Norrköping och vår son heter Noel och är som sagt 8 månader.



Sen vill jag önska er all lycka med bröllopet! Vi gifte oss den 12/7 i hemlighet. Avslöjandet skedde på Noels namngivning dagen efter. Häftiga reaktioner!

2008-08-04 @ 22:44:47
Postat av: Anonym

Vilka fina dekorer det fanns! Min son är 8 månader och det är dags att få ordning på hans rum. Han skulle nog trivas utmärkt i ett rum med Under konstruktion Dekoren!



Jag heter Lina och är 28 år, jag bor i Norrköping och vår son heter Noel och han är som sagt 8 månader.



Sen vill jag önska er all lycka med bröllopet! Vi gifte oss den 12/7 i hemlighet. Avslöjandet skedde på Noels namngivning dagen efter. Häftiga reaktioner!



lina[email protected]

2008-08-04 @ 22:49:24
Postat av: Lina J

det var jag som råkade skicka iväg båda inläggen ovan :-)

2008-08-04 @ 22:50:33
Postat av: Madelene

Hejhej!



Heter Madelene, bor i Fjällbacka med min sambo och vår son Rasmus 1 år och några dagar!

Piratdekoren vá ju suuuperfin! Han é vild som en liten sjörövare men ändå helt underbar!!



[email protected]



Kram M

2008-08-04 @ 22:52:54
Postat av: Anonitota

Jag är 36 år och bor i Solna, strax utanför Stockholm. Jag är gift sedan drygt ett år tillbaka och har en 4-månaders dotter som är helt ljuvlig förstås...

Just det ja, OM jag vinner skulle jag vilja ha dekorden "Alfabet".

2008-08-04 @ 22:55:26
URL: http://anonitota.wordpress.com/
Postat av: Pudding

Är 29, bor i Örkelljunga, och har en prins på 7 år och en prinsessa på 5 år. Just nu delar dem rum - har gjort det i ca 4 år, och dem har det så mysigt tillsammans! Men nu när prinsen börjar i skolan - så tycker både vi och han - att han ska ha ett eget rum - och då skulle jag ha valt "Cars" till honom - om dem inte hade varit slut. Så jag får välja till min sessa istället - och då väljer jag dekoren med "prinssesor"!

2008-08-04 @ 23:56:48
Postat av: victoria

Hej! Jag heter victoria och bor i sundsvall med min familj.

Jag skulle gärna vilja var med och tävla om jättedekor blomsterrum som skulle passa perfekt i min dotter wirvas rum ( hon stod här brevid och pekade själv vilken hon tyckte mest om)

Lycka till med bröllopet, min syster ska gifta sig nu i augusti och min dotter ska vara brudnäbb hon var så rolig för när vi pratade om det för ett tag sen så sa hon men mamma jag måste ju köpa en näbb att ha oxå hihihi.. inte så lätt att veta.

MVH victoria och wirva

[email protected]

2008-08-05 @ 08:37:40
Postat av: Kicki med Cindy, Cody Kyle och Tyler

Va passande vi som är mitt uppe i renovering här hemma. Stora tjejen skall få nytt rum och minstingen skall in i hennes, så då hade det varit kul att få satt upp under ytan när man ändå var igång.

Är 29 år och bor utanför Malmö med man och fyra barn.

kicki[email protected]

2008-08-05 @ 09:31:14
URL: http://kampelycke.blogg.se/
Postat av: mia

Hej! jag vill gärna vinna dekoren. vilken som jag har en flicka och en pojke och två bonusbarn som oxå är en flicka och en pojke så det funkar med vilken som. jag sitter här med foten i gips efter att ha tappat en kniv i foten igår så jag fick opereras och nu kan jag inte fixa klart i ungarna som rum som jag målade förra veckan. vi bygger hus och det är massa som ska fixas men nu får jag vackert sitta i soffan och titta på med benet högt. lite deko till barnens rum skulle passa jättebra istället för tapetsering och sånt som jag inte klarar av nu.... :( lycka till med bäbisen oxå.

2008-08-05 @ 10:10:43
URL: http://mariakalinka.blogspot.com
Postat av: Mis

Någon utav dessa- Jättedekor Blomsterrum eller Dekor Flower Power- skulle passa perfekt till vår lilla dotter nu när hon snart ska få eget rum. Jag är 29 år och mitt livs lycka är 4 månader nu och vi bor i Gävle.

2008-08-05 @ 11:44:21
Postat av: Mis

Någon utav dessa- Jättedekor Blomsterrum eller Dekor Flower Power- skulle passa perfekt till vår lilla dotter nu när hon snart ska få eget rum. Jag är 29 år och mitt livs lycka är 4 månader nu och vi bor i Gävle.



[email protected]

2008-08-05 @ 11:45:14
Postat av: Anonym

Jättedekor blomsterrum vill jag gärna vinna! Nu i höst ska jag börja inreda min lilla dotters rum hon är nu 6mån. Jag har en stor tjej också som är tolv år. Jag själv är 32 är och bor i Umeå.

2008-08-05 @ 14:38:50
Postat av: Ingela

Hej!



Jag är (HU) 37 och bor i Visby, jag har en liten treårig tjej som heter Lovisa! Vill gärna fräscha upp hennes rum med ny dekor!

2008-08-05 @ 14:46:10
Postat av: Tina

Jag är 29 år fyllda och bor i Sandviken i Sverige och har en son på snart 8 månader. Det fanns massor av fint och det som lockade mest var nog Xl Wallies up&Away. Vi håller på att gör om i sonens rum så det skulel passa perfekt!!

2008-08-05 @ 22:19:37
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Hej hej =)

Nalle Puh dekoren skulle passa i båda barnens rum, så den skulle jag vilja vinna!!



Suzanne, Sundsvall, 26 år gammal.

Barnen heter Ida o Oliwer.



Kram Suzanne

[email protected]

2008-08-05 @ 22:54:36
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: fredrica

Hej!

Älskar alla dessa väggdekorer, det är ett sådant enkelt tips att pigga upp en tråkig vägg.. 22 år från Sigtuna 0 barn (2 missfall senaste året) men med en fantastisk brorson på 4 år som skulle bli mäkta glad om han fick upp lite dekor på väggen :D

Jag älskar att skämma bort den lille krabaten som gör mig så lycklig! jättedekor rymdland är den som skulle göra sig bäst på väggen!



Kram till dig!

2008-08-06 @ 09:50:09
Postat av: Lillehjertet

Da rakk jeg akkuratt å slenge meg på denne tävlingen :-D,

Jeg er 32 kommer fra OSLO og har ett barn i magen. Barnerommet er absolutt ett av våre store prosjekter i høst. Om jeg skulle vinne ville jeg ha dekor med Nalle Puh, Ole Brumm på norsk :-)... den passer til både gutt & jente. Epost-adressen min er [email protected]



Ha en flott dag.

2008-08-07 @ 10:03:21
Postat av: alexandra

Oj oj oj vilken tur jag hade nu! Har varit bortrest i några dagar och höll på att missa denna tävling och ser att du förlänger den i nån dag till. Jippi! Nu får vi chansen att vara med oxå =)

Om jag vinner så skulle jag nog välja Disney fairys, var ett svårt val eftersom jag har både en prins o prinsessa här hemma men flickan fick syn på dom här dekorerna o blev alldeles salig så då fick det bli dom =D

Ja bor i Mora är 33 år och har som sagt 2 barn, en flicka på snart 4 o en pojke på snart 1 år.



Hoppas på att vi vinner nu =)

2008-08-07 @ 10:17:26
URL: http://alellah.blogg.se/
Postat av: alexandra

Missade att skriva med mailadressen så här kommer den [email protected]

2008-08-07 @ 10:19:51
URL: http://alellah.blogg.se/
Postat av: mini

åå sån kul tävling! jag och min prins villiam är så gärna med och tävlar!



mini heter jag, bor tillsammans med min villiam 5 år i sthlm och tillsammans gillar vi rymddekoren!



lycka till tll oss säger vi och önskar er en bra dag! mini

2008-08-07 @ 10:27:43
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Emma-pemma

Hello! Mina 2 prinsessor Ida & Elin, även kallade Smultronpuss & Prinsessan skulle bli sååå glad om de fick ha "Sagoprinsessorna" på sitt rum!



[email protected]








2008-08-07 @ 11:05:30
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: ida

Hejsan! Jag heter Ida, är 22 år och bor i Göteborg. Jag har inga egna barn, men ville gärna vinna "XL wallies Rymden" till min systerdotter som är sex månader. Hennes rum skulle bli riktigt tufft :) Ha det gött!

2008-08-07 @ 11:14:48
Postat av: ida igen

Missade att skriva med min e-post. [email protected]

2008-08-07 @ 11:16:38
Postat av: Anonym

Hmm, la inn en kommentar og nå er den borte. Forsøker på nytt. Jeg vil gjerne være med i tävlingen. Er 32 år og bor i OSLO. Har en liten baby i magen, så vårt store høstprosjekt blir barnerom, såklart. Ingen barn fra før. Om vi skulle vinne vil Nalle Puh (Ole Brumm på norsk) passe bra, den vil bli fin til både gutt og jente. Adressen er [email protected]



Ha en flott dag med magen.

2008-08-07 @ 11:47:54
Postat av: Carola L

Jag vill vara med!



Jag heter Carola är 35 år och bor utanför Piteå med min man och våra tre tjejer 11, 9 och 3 år gamla



Under konstruktion skulle passa ypperligt till vår minsta tjej som fullkomligt älskar allt vad fordon heter!

2008-08-07 @ 15:35:46
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Born To Create Cirkles den väljer vi om vi vinner.

Jag har två killar på 7år och 1år.

Heja oss!

2008-08-07 @ 16:54:22
URL: http://jojan.blogg.se/
Postat av: Marcus

Marcus, Norrköping. Skulle vilja vinna dekor-cuddle buddies till min dotters rum. Passar även till den framtida lillebrorsan eller lillasyster eftersom det varken är prinsessor eller bilar!

2008-08-07 @ 17:11:17
Postat av: Sofia

Hej!



Vi håller precis på att göra om dotterns rum, och som den 4- åriga prinsessa som hon är föll hon för prinsessorna.... måste tillägga att även sonen på 2,5 gillar dem!

Själv är jag 32 år, och vi bor i Göteborg.



sofia[email protected]





2008-09-28 @ 07:49:44
Postat av: Antonmaria

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2009-09-03 @ 08:59:28
URL: http://antonmaria.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0