Tips till gravida!

Innan jag åkte i fredags fick jag paket ifrån Barnlycka. se
Jag tog med mig ett par leggings och en vit tunika ( båda ifrån Lundmyr) i väskan och jag bodde i dem i Uppsala så fort vi kom innanför dörren. Supersköna och väldigt bra passform trots att jag satt i soffan massor och hade dem tre dagar. Jag rullade ned mina under magen då den är för liten för att fylla dem ännu. Tunikan blir fin till jeans också och är i tjock, skön bomull. Det blir mitt mystips till dig med växande mage!

HIttar ej mina helsvarta hellånga tights på hemsidan men de finns! Maila barnlycka om du är intresserad.

Denna fast i vitt har jag!





Du har alltid 10% rabatt hos Barnlycka, ange bara "Prinsessans Dagbok" då du beställer så drar de av rabatten manuellt i efterhand. Brukar du nätshoppa?


Kommentarer
Postat av: Lea

Får man sola som gravid, trodde inte det var helt bra?

E själv gravid men har inte vågat mig iväg till solariet..



Lea

2008-08-25 @ 20:22:09
Postat av: Karin

Ibland kan jag längta efter gravidmagen,

men jag ÄR klar...det är säkert...

Tunikan ser ju urmysig ut,

är den väldigt vid över magen eller kan man ha den fast man inte är gravid, som en hemmamys?



Kram

2008-08-25 @ 20:29:15
URL: http://karinsreallife.blogg.se/
Postat av: L

Nope....sola inte ! Det är så lätt att få bruna pigmentfläckar i ansiktet och de försvinner oftast inte (beror på hormonerna) Prova ist brun utan sol gele från Clarins luktar smörkola och blir en fin naturlig gyllene färg.Finns till ansikte och kropp ---

2008-08-25 @ 21:22:45
Postat av: Emma

Jag nätshoppar helst, tycker att det är så roligt och spännande när man får gå till posten och hämta ut ett paket sen. Det låter lite löjligt kanske, men det är roligt för för det mesta har jag glömt vad jag beställt.. Blir som julafton då. :)

2008-08-25 @ 21:32:24
URL: http://tantis.blogg.se/
Postat av: GM

Hallå :) Vad vet du om fotbollsspelaren Marta?

2008-08-25 @ 21:36:58
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Bra med sådana tips! Svårt att hitta sköna, snygga kläder!

2008-08-25 @ 21:44:16
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag solade några gånger under min graviditet, (med en handduk för magen för att det inte skulle bli så ljust för den lilla) fick inga pigment fläckar (brukar annars få lite fläckar på sommaren på ena armen)Så jag tror att man måste pröva sig fram, man vet nog detta bäst själv, minns bara hur underbart det var att få lite "solljus" när man gick och var så trött... Kramar Stina

2008-08-26 @ 01:49:17
Postat av: c

åh, i Uppsala.. där bor jag ler

2008-08-26 @ 09:02:48
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: LA

Ja, mysiga och snygga kläder kan man ju inte få nog av när man är gravid. Ville tipsa om ett nytt klädmärke som verkligen har det. Belle Epoque heter det. Gå in på www.belleepoque.se så får ni se.

Kram på alla mammor det är ni värda.

LA

2008-08-28 @ 09:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0