Filma förlossningen!

Då vår lilla sparkis tittar ut ( förmodligen i februari) så vill jag fånga det på film denna gång. Det önskar jag att vi gjort med Elian även om vi har en del bilder. Självklart ska det filmas ifrån min synvinkel och inte ifrån Barnmorskans håll haha.

Ganska snart kommer det dyka upp videoklipp här hos mig med bättre kvalitét så då kanske det blir ännu fler. Det är så kul för Elian själv att se på videoklippen och det är jättekul att titta tillbaka tycker jag. Just nu är nog Elian och kompani på dagis på väg tillbaka efter en dag på en härlig gård där de har djur och de har ätit julgröt där om jag förstod det hela rätt. Tur att han får göra så mycket skoj med sitt braiga dagis. Men jag längtar efter en helg med honom nu i VÅRT hus ;-)


Tänk att det gått så lång tid ändå sen jag födde Elian.. snart kommer en till.
Jag tror inte jag förstår det ännu!
Här fikar vi på Arlanda i somras.






Kommentarer
Postat av: Camilla "Lillmamman"

Hej! Läser din blogg från början nu. Har kommit till då din lille prins föddes. Fantstisk blogg! Är SÅ roligt att läsa igenom den!



Kanon ide att filma förlossningen! Det ska jag göra när nummer fem ska till världen! lilla sladdisen ha ha ha ...



Ha en uderbar dag!



www.metrobloggen.se/lillmamman

2008-12-04 @ 13:33:58
URL: http://www.metrobloggen.se/lillmamman
Postat av: caroline

Älskar din blogg, du skriver verkligen med känsla! Du inspererar och genom dig så längtar man efter de underbara månaderna du går i genom som ny gift och mamma till nr 2! Ja du är helt enkelt en grym mamma!

2008-12-04 @ 21:19:11
URL: http://cdailylife.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tusen tack, nu blev jag alldeles rörd här!



STOR kram till er båda!

2008-12-05 @ 07:22:16
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0