Godmorgon!

Godmorgon!

Vi ska snart köra till dagis, sen ska jag på ett möte på jobbet. Tänkte passa på att presentera den lyckliga vinnaren i gårdagens lucka med Pappasmycket.....!


GRATTIS  "
Postat av: Linda B

Det finns en kategori av pappor som sällan nämns och som oftast glöms bort, det är pappor som förlorat ett mycket litet barn, i mammas mage eller vid födseln. Kärleken till ett förlorat barn, så stark och påtaglig. Att hitta ett smycke som för all framtid kan bära vår sons lilla hand eller fot, trots att det nu är fyra år sedan avtrycket togs.
Jag skulle vilja ge detta avtryck i ett silverhänge till min älskade make, som han kan bära runt sin hals. Ett litet minne av sin älskade son, denna efterlängtade lille kille som min man la till sista vilan i sina stora starka fadersarmar. En syn jag aldrig glömmer. Ett smycke till världens finaste pappa. Angel Cierans pappa, min make. Vi älskar dig Ian.

2008-12-10 @ 20:01:55"



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad sorgligt... :( Hoppas att smycket kommer att ge tröst till er.

2008-12-11 @ 09:01:16
URL: http://majblomma.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag blir alldeles tårögd här...

Vad sorgligt... :(

2008-12-11 @ 09:36:58
URL: http://mariarebecca.wordpress.com
Postat av: Karoline

:( också tårögd. Beklagar er sorg.

2008-12-11 @ 11:48:09
Postat av: Kristina

Ryser! Rätt vinnare vann.

2008-12-11 @ 14:53:38
Postat av: Yvve

En sån sorg önskar man inte ens sin värsta ovän!

Kramar...

2008-12-11 @ 20:14:56
Postat av: Helénén

Jag sitter precis som så många fler och läser kommentaren med tårar i ögonen. Hoppas Ian blir glad, det som hänt er är inget man någonsin ska behöva utsättas för.

2008-12-14 @ 17:58:00
URL: http://utopiahelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0