Prinsessans Julkalender lucka 13:






Idag bjuder LUCIAdagens lucka på ett flott set med två Whiskeyglas ifrån Slimcase.se
Ni väljer själva vilken gravyr ni vill ha på glasen och det är ju en perfekt julklapp då man också kan göra den personlig.


"Det officiella whiskyprovarglaset från Skottland. Med din egen gravyr blir detta ett självklart glas för varje whiskyentusiast.
Graveras med lasergravyr vilket innebär att texten blir vit på glaset. Levereras i elegant rörformad presentförpackning."


För att delta i dagens utlottning så lämnar ni en kommentar i detta inlägget med er epostadress + svaret på vad du helst skulle önska dig / ge bort ifrån Slimcase?

LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Godmorgon :-) Jag skulle vilja ge min man dogtags med våra och sonens namn på. Jag har önskat mig smycke från Amanda Egilsson så det hade varit kul att ge mannen samma. Ha en bra dag!

2008-12-13 @ 09:10:42
Postat av: Lina Samuelsson

Jag skulle vilja ge dessa fina glas till min fantastiska fästman. På dom skulle det stå: amor vincit omnia. Samma som i våra förlovninsringar. Det betyder kärleken övervinner allt och det är något jag tänker på varje vaje dag! För det är så sant!!

Om jag skulle välja en annan julklapp skulle jag välja Zippo tändaren i silver och skriva samma sak.



Ha en underbar Lucia och glöm inte AMOR VINCIT OMNIA

2008-12-13 @ 09:16:19
Postat av: fannie

Jag skulle jättegärna vilja ge ett Dog Tag-halsband till min pojkvän eftersom jag tycker det är väldigt snyggt på killar.

2008-12-13 @ 09:21:35
Postat av: Angel

Jag skulle faktiskt helst vilja ge bort whiskeyglasen då min älskling ÄLSKAR det så skulle han få det i julklapp,han skulle bli superglad och det skulle lite gottgöra alla ggr han funnits där för mig,för hur gottgör man sådant?

2008-12-13 @ 09:26:39
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Melinda

Jag skulle helt önska mig

Private Silver Heart

2008-12-13 @ 09:29:48
URL: http://mellemm.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh, vilken perfekt julklapp till sambon som jag inte riktigt vet vad jag ska köpa till, dessutom med gravyr. Toppen :) Vad jag önskar mig från Slimcase skulle vara Carrier Slim, perfekt när bara korten ska med! Ha en bra Lucia!

2008-12-13 @ 09:31:51
URL: http://www.metrobloggen.se/ihuvudetpafia
Postat av: Anna-Lena

Jag skulle vilja ge min man en Vertical Chrome Zippo-tändare! Han röker ibland till fest (dumt, jag vet, men han har slutat annars för barnens skull och på fest kan han väl få lov) och då borde man ha ngt festligare att tända med än en i plast... Iaf.. det skulle jag köpt! :) Och de glasen passar ju gott i sammanhanget då!?.. ;D Ha en skön lucia! Kram

2008-12-13 @ 09:36:56
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Petra

Skulle jag önska nåt till mig själv skulle det helt klart vara private silver heart med texten "med egna vingar"

Men wiskyglasen skulle jag ge min man i julklapp eller som bröllopspresent. Han älskar wisky och en stor flaska av sin favvo wisky får han i julklapp :D Glasen skulle ju vara fint att lägga till också.

// Petra

2008-12-13 @ 09:40:00
URL: http://karinpetra.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej, bra lucka idag. Både min bror, far, svärfar, svåger och min andra svåger skulle bli glada för glasen!

2008-12-13 @ 09:40:01
Postat av: Linnea

Skulle vilja ge min pappa 2st Birkdale Crystal Whisky-glas.



Ha en underbar lördag

kram /linnea

2008-12-13 @ 09:42:02
URL: http://linwe.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag skulle vilja ge bort just dem whiskyglasen du har på bilden till min pappa. Det skulle vara en perfekt present för honom som gillar whisky! :)



Ha en bra dag och glad Lucia!! :D



[email protected]

2008-12-13 @ 09:45:11
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Susanne

Birkdale Crystal Whisky är en given julklapp, då jag allaredan har beställt en whiskeyflaska!

Att man kan graviera in gör det ju så mycket personligare,....kul grej, hade inte sett det förut.

2008-12-13 @ 09:48:38
Postat av: Lilla Fröken

God morgon.

Förutom glasen tyckte jag om korthållaren Carrier Slim. Den skulle jag ge till min pojkvän så att han kan hålla koll på sina kort.



Trevlig Lucia!

2008-12-13 @ 09:50:29
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Emma

Hade jag vunnit hade jag gett dessa fina whiskey-glas till min pappa! Ha en fin Lucia dag!

2008-12-13 @ 09:51:06
URL: http://tantis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag skulle vilja ge min man 2st Birkdale Crystal Whisky-glas.

Ha en bra lucia!

2008-12-13 @ 09:52:57
Postat av: Therése

Jag önskar att jag kunde ge min sambo 2st Birkdale Crystal Whisky-glas. Satt och tittade runt på sidan då han passerade och kommenterade att glasen var sjukt snygga.

Skulle vvälja inskriptionen "Whisky - livets vatten" då det är ngt men glassamlande, whiskytok till sambo ofta påpekar=)

2008-12-13 @ 09:54:05
URL: http://theresestankar.blogg.se/
Postat av: nadia

Hade jag vunnit skulle jag absolut gett dina fina Whiskey glas till pappa! :D



email : [email protected]

2008-12-13 @ 09:55:11
URL: http://alkhatib.blogg.se/
Postat av: Malin

åhhh vad glad jag blev när jag såg denna tävling, tittade på just de whiskey glasen som är på bilden ovan för bara någon dag sen

det hade varit perfekta till min whiskey älskande sambo.

med våra namn ingraverade hade de varit den perfekta julklappen



ha en bra lucia

2008-12-13 @ 09:56:44
URL: http://malinandersson86.blogg.se/
Postat av: Anette Rigestam

Jag skulle ge Private Silver Heart till min kära sambo.

Ha en fin lördag!

2008-12-13 @ 09:59:25
Postat av: Jenny

Om jag vinner skulle jag vilja ge dessa fina whiskey glas till min blivande man i julklapp.

Vår katt fick plötsligt avlivas p ga sjukdom, inget vi hade räknat med i bröllopstider, så vi fick ta våra sista slantar till avlivningen och prioritera bort julklapparna till varandra men han ställer jämt upp för mig så detta vore en perfekt julklapp till honom.

Ha en fin lucia dag / Kram Jenny





2008-12-13 @ 10:00:36
Postat av: Magdalena

Dessa glas till min underbara man....

Fast vi ska inte ge varandra saker i år pga att en dyrare present köpts åt familjen. Så hade varit en fin överraskning till honom.

Själv skulle jag vilja ha ett slim case i silver kanske...

2008-12-13 @ 10:02:06
Postat av: Elina

Jag hade gett Glencairn whiskeyglas till min kära sambo, då han ganska nyligen börjat tycka om whiskey och modellen på glaset passar han perfekt!



Tack för en bra blogg! Glad Lucia!

/Elina

2008-12-13 @ 10:03:49
URL: http://elinaslivilund.blogg.se/
Postat av: Janne

Jeg ville så absolutt gitt 2st Birkdale Crystal Whisky-glas til min kjære samboer. Ville også gravert noe personlig og originalt på glassene :o)

2008-12-13 @ 10:04:28
Postat av: Jeanette

Jag vill absolut vinna Glencairn Whisky glas 2 st. (Den du har på bilden). Jag och min sambo älskar whiskey och har varit på de flesta destillerier i Skottland men har (otroligt nog) inte några whiskeyprovarglas. SKulle bli sååå glad om jag vann.

2008-12-13 @ 10:14:27
Postat av: Åsa

Jag vill ge dessa fina glas till min lillebror! Verkligen superfina. En fin sedelklämma vore en perfekt present till min älskling som aldrig kommer på vad han önskar sig:)

kram

2008-12-13 @ 10:27:34
Postat av: Sofia

Jag skulle vilja ge 2st Birkdale Crystal Whisky-glas till min sambo/far till min son för att han är världens bästa pappa.

Han är tokig i whisky,han sammlar på olika årgångswhiskyn så det skulle vara extra roligt att ge honom något han älskar med något fint in graverat.

Kram

2008-12-13 @ 10:29:49
Postat av: Nina

Jag skulle vilja ge mig och min sambo 2 st champagneglas (Mondial Sekt Champagne). Sen skulle jag hemskt gärna vilja gravera in vårt förlovnings eller bröllopsdatum, bara han frågar någon gång! =)

2008-12-13 @ 10:30:16
Postat av: AnnaG

http://www.slimcase.se/?contentpage=showproduct&page=1&id=121197&showpagenumber=1&kategoriid=1

Denna fina vill jag ge till min fantastiska blivande make.

De fina whiskey glasen skulle för övrigt passa sig perfekt hemma hos oss då vi när vi väl dricker vår dyra whiskey förtär den ur vattenglas, fina sädana, men ändå.. ;-)



Ha en fin dag!

2008-12-13 @ 10:31:45
Postat av: Erika

Jag skulle absolut ge två whisky-glas till min man då han är en världens snällaste. Det skulle passa perfekt också då han älskar whisky och dessutom har jag inte köpt någon julklapp heller än.

2008-12-13 @ 10:45:32
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Cookie

Jag skulle önska mig fina Private Silver Heart och glasen skulle gå till min whiskeyälskande svåger.

2008-12-13 @ 10:47:26
Postat av: Fia

Jag skulle önska mig Mondialvinglasen, och ge till min mamma då hon önskat sig fina sådana eller också wglaset du hade i inlägget till min whiskeyälskande sambo, som är sååå svår att köpa något till.



Ha en fin lucia!

Kram Fia

2008-12-13 @ 10:50:54
URL: http://fialia.wordpress.com
Postat av: Lina

Det här vore den perfekta julklappen till min whiskyälskande pojkvän. Han skulle bli överraskad och jätteglad. Julafton närmar sig och även stressen att hitta något fint som verkligen betyder något. För visst är det alltid mycket roligare att ge och få något betydelsefullt.

Själv skulle jag önska mig halsbandet Private Silver Heart där jag skulle gravera in mitt och min pojkväns namn på hjärtat och vårt datum på brickan.

2008-12-13 @ 10:51:52
Postat av: Vanessa

Detta fina set med whiskeyglas skulle vara den perfekta presenten till min älskade pappa. Jag skulle välja att gravera in pappas initialer HGF. Jag skulle bli så glad om jag fick ge glasen som julklapp till pappa, han förtjänar verkligen en sån toppen present men jag är student så det blir inte så dyra klappar.. Det viktigaste är såklart familjemys på jul då all är samlade men vill gärna ge min fantastiska pappa som alltid ställer upp en överraskning!

[email protected]

2008-12-13 @ 10:52:00
Postat av: Josefin

Vilken perfekt julklapp till min mamma!!=)

2 st Glencairn Whisky glas skulle jag vilja vinna!

Ha en bra Lucia!! Jag ska gå ut på promenad i 10 minus och strålande sol!

2008-12-13 @ 10:55:32
Postat av: Nina

Hej Josefin!



Glad Lucia på er i Norge. Jag hittade den perfekta julklappen till min sambo, en Classic Moneyclip i Silver. Skulle passa han perfekt, för han har alltid sina sedlar löst i fickorna. Men även dessa snygga whiskeyglas skulle vara perfekta till min pappa. han älskar whiskey. Så jag hoppas på vinst idag.



Kramar till ER!

2008-12-13 @ 10:59:24
Postat av: Veronica

Jag skulle vilja ge min sambo Whiskeyglasen.

Förra julen började han tycka om whiskey så det är precis ett år sedan nu. Men han har inga whiskeyglas utan kör vanligt. Så de skulle jag vilje ge honom så han blir glad nu i jul.



Trevlig lördag och jul.

Kram

2008-12-13 @ 11:00:17
Postat av: Nina

Hej Josefin!



Glad Lucia på er i Norge. Jag hittade den perfekta julklappen till min sambo, en Classic Moneyclip i Silver. Skulle passa han perfekt, för han har alltid sina sedlar löst i fickorna. Men även dessa snygga whiskeyglas skulle vara perfekta till min pappa. han älskar whiskey. Så jag hoppas på vinst idag.



Kramar till ER!

2008-12-13 @ 11:00:19
Postat av: Cecilie

Glencairn Whisky 2 stk. med en personlig tekst på skulle jeg veldig gjerne gitt mine foreldre til jul!



Nå skal jeg bake lussekatter. Ønsker dere en fantastisk 13.desember!

2008-12-13 @ 11:01:28
Postat av: Madelene(Landvetter

Till manen i mitt liv.

Min man är en riktig whisky älskare.Han hade blivit jätte glad.kram Madelene

2008-12-13 @ 11:02:19
Postat av: Madde

Jag skulle helst vilja ha 2 stycken Mondial Sekt Champagne glas så jag och min sambo har något att skåla i på nyår.



[email protected]

2008-12-13 @ 11:02:22
URL: http://petite83.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej Josefin! Önskar dig en trevlig lucia. Om man får vara lite egoistisk skulle jag önska mig ett "Private Silver Heart" med mitt och min hunds namn på.. =o) Kramar!

2008-12-13 @ 11:09:54
URL: http://thelittlemermaid.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

jag skulle vilja ge bort whiskeyglasen som man kan vinna till min pappa för de var de som var mest passande :)



[email protected]

2008-12-13 @ 11:10:24
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Zandra

Glad Lucia på er!!! Jag skulle vilja vinna glasen till min pappa i julklapp, han är den bästa pappan i världen och förtjänar lite upskattning!



Och skulle jag önska nått, vore det en Dog Tag till min man! :)

2008-12-13 @ 11:17:27
Postat av: Maria

Jag vill absolut vara med och tävla då dessa glas skulle bli den perfekta presenten till min älskade pappa. Jag har nog världens finaste och bästa pappa, utan honom skulle jag vara lost i livet, han finns alltid där för mig. För egen del skulle jag gärna önska mig vinglasen med texten IN VINO VERITAS.



//Maria



maria[email protected]

2008-12-13 @ 11:18:35
URL: http://ytterstinne.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tittade in på Slimcase hemsida men det är ändå whiskeyglasen jag fastnade för! Under flera års tid har min bror önskat sig whiskeyglas och jag har faktiskt aldrig köpt det av olika anledningar. Senast vi sågs så pratade han om det igen så nu vore det SUPERKUL att överraska med dessa fina och dessutom med gravyr, vilken lyxpresent till världens bästa bror!:)

2008-12-13 @ 11:18:47
Postat av: Sandra

Detta vore en perfekt julklapp till min sambo.. Jag skulle även vilja ge ett dogtaghalsband till honom!

Önskar er en mysig luciadag!

2008-12-13 @ 11:23:07
Postat av: Sara

Glasen är faktiskt de jag helst skulle vilja ge bort och då till min pappa. Jag har varit in och tittat på dem tidigare, men min aupair-lön tillåter inte riktigt det inköpet. Och även om pappa faktiskt glömde bort min födelsedag (som var igår) så är han värd det allra bästa och finaste.



Att han dessutom nästan bara dricker whiskey då han väl dricker alkohol (och till och med fick en sång om det i 50-årspresent) gör detta till en ännu mer perfekt present/julklapp.



På glasen skulle jag vilja gravera in "Whiskey Lullaby" som är en av få låtar på min låtlista som pappa faktiskt tycker om. :)

2008-12-13 @ 11:25:19
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: Majja

Jag skulle så gärna vilja vinna whiskeyglasen och ge bort dem i julklapp till min älskade sambo. Har varit på jakt efter whiskeyglas ett bra tag men har inte hittat dem, förrän nu när du länkade här. Hoppas ni har en trevlig lucia idag :) Kram

2008-12-13 @ 11:25:31
URL: http://justmarvelous.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!



Vilka fina glas!! Skulle passa perfekt till min kära storebror :) Så roligt med din julkalender för man får så mycket julklappstips även om man inte vinner något (fast hoppas på denna gång!!) Jag hittade mycket fint men jag skulle nog köpa en av snusdosorna (också till min bror som tyvärr snusar..)



Kram!!



[email protected]

2008-12-13 @ 11:30:31
Postat av: jossan ♥

jag skulle helst vilja ge just dessa whiskey glas till min pappa för han är OMÖJLIG att köpa presenter till, vill inte ha något och önskar sig inte något. Men whiskey vet jag att han älskar :)





[email protected]

2008-12-13 @ 11:37:05
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Christina

Åh dessa glas skulle jag ge bort till min Pappa i julklapp! Han önskar sig ingenting så det är svårt, men det här skulle passa honom perfekt!



Ha en bra dag! :-)

2008-12-13 @ 11:37:07
URL: http://christinawidmark.blogg.se/
Postat av: Mysan

Jag skulle faktiskt vilja ge bort whiskeyglasen till min mammas kille/blivande sambo. Han är en riktig Whiskeyälskare och åker ofta till Scotland och provar Whiskey, de här glasen skulle han nog bli riktigt glad över!

Han har ställt upp för mig och min mamma oerhört mycket och nu vill jag ge någonting tillbaka! :)



[email protected]

2008-12-13 @ 11:42:45
URL: http://mymymy.blogg.se/
Postat av: Pania

Jag skulle faktist helst vilja vinna dom hör glasen. Dom var grymt snygga.

Det skulle få vara kul att ge dom till min pappa i julklapp. Med 1000 kr i månaden (studiebidrag) kan man inte köpa så fina julklappar. Varje år får min stackars pappa en t-shirt av mig och han är värd så mycket mer som ger mig allt jag vill ha. Det skulle vara fint att kunna ge tillbaka något fint någongång och jag vet att han skulle tycka om whiskeyglasen då han är ett stort fan av whiskey :P

jag skulle vilja ha hans namn ingraverat "Samad Tiemori". Det är enkelt och snygg och gör glasen personliga.

Min mailadress är [email protected]

Jag håller tummarna :)

2008-12-13 @ 12:01:10
URL: http://paniat.blogspot.com
Postat av: Moa08

Private Silver dogtag hade jag velat ge till en kille jag gillar väldigt mycket, han råkar även vara min bästa vän så...



Men om jag vann dessa glas så skulle min kära bror få dem! :D eftersom jag sällan ha råd att ge någonting exlusivt så skulle det vara ett fint tillfälle att få lyxa till det, han förtjänar det.



Glad lucia! <3

2008-12-13 @ 12:04:38
Postat av: Marielle

Jag skulle vilja ge bort whiskeyglasen till min man med inskriptionen "till den bästa". Han är den bästa för mig och är en stor whiskeyfantast. Bara den bästa whiskeyn finns i hans glas.

2008-12-13 @ 12:12:15
Postat av: jessica

De fina glasen skulle jag ge till min älskade man som sällan köper något till sig själv. Det är familjen först.

Som extra skulle jag välja ett likadant set så att det blir 4st glas att ge bort till honom.

Gravyren skulle vara: Whiskey

[email protected]

/Jessica

2008-12-13 @ 12:22:36
Postat av: Ann-Sofi Hultin

Skulle vilja vinna wiskey glasen till min sambo då han dricker wiskey i vanliga glas nu då vi inte har hittat dom glasen vi vill ha Men här är dom ju :)

Sedan skulle jag nog köpa dog tags med mitt namn på och min sons som min sambo kan bära på då han ALDRIG använder smycken!!

2008-12-13 @ 12:29:08
Postat av: Laura

Skulle faktiskt vilja vinna champanjeglasen där skulle det var ingraverat: Ronald & Laura, 28/2 2009.

Det är dagen vi blir man & hustru.

I mitt glas blir det alkoholfritt bubbel då jag är gravid.

Skulle bli glad om man vann ngt ngngång.

Tack för en väldigt bra o läsvärd blogg, inne o läser flera gånger om dagen.

Kram

2008-12-13 @ 12:46:55
URL: http://lilladsmamma.blogg.se/
Postat av: KARIN

jag skulle ge bort en julklapp till min pojkvän som snusar så vad hade inte varit mer perfekt än snusdosan "Butler" med hans namn ingraverat på locket.

..men om jag skulle vinna whiskeyglasen så skulle han bli lika glad eftersom han älskar whiskey..

2008-12-13 @ 12:47:29
URL: http://litentiger.blogspot.com
Postat av: Johanna Johansson

Efter att ha kollat på alla produkter på sidan så skulle jag välja både att ge bort och att önska mig whiskey glasen eftersom bådejag och min kille dricker/älskar whiskey.

Och för att att glasen skulle vara den perfekta julklappen till min älskade.

2008-12-13 @ 12:48:49
URL: http://jojopower.wblogg.se
Postat av: Kicki

Dessa whiskey glas är ju perfekta till julklapp. Jag skulle vilja ge dem till min pappa som alltid finns här för mig, fast vi bor 70 mil ifrån varandra! Texten skulle vara Carpe diem!

2008-12-13 @ 12:59:21
Postat av: Sandra

Hoppas på tur denna luciadag :-) . Jag skulle absolut ge bort en gåva till min älskade, fina Dog Tags med mitt och vår sons namn på. Glad lucia!

2008-12-13 @ 13:01:33
URL: http://frusandra.wordpress.com
Postat av: Jonna

Första gången jag kommenterar och är med i en utlottning här, men jag läser alltid din blogg, den är himla mysig =)



De här glasen skulle bli en perfekt julklapp till min underbara pappa som är ett riktigt whiskeyfan och har en del av ett fat på Skottland som han väntar på att d ska bli färdigt! Skulle jag välja något annat från den sidan så hade det blivit en snusdosa, också till pappa.



Trevlig lucia =)

2008-12-13 @ 13:07:14
URL: http://jonnaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh. Dessa glas vore en perfekt julklapp till min käre svärfar! Så dessa är vad jag helst skulle vilja ha från Slimcase.



Ha en fin Lucia!

2008-12-13 @ 13:15:51
Postat av: Titti

Hej! Jag skulle hemskt gärna vilja vinna glasen till min kära pappa Kåre. Han älskar att ta sig en whisky,och han är gräsligt svår att hitta på klappar till. Detta skulle ju vara som pricken över i :) I övrigt skulle jag gärna vilja ge bort Private heart tags till min underbara dotter Julia,som nu vid 12 års ålder har börjat upptäcka smycken och sånt. Många Luciakramar/Titti

P.s:Grattis till bebis förresten! Vad kul med en tjej!!

2008-12-13 @ 13:25:26
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hei! De whiskeyglassene hadde blitt en perfekt julegave til min kjære bror. Der skulle det rett og slett stått "Skål!"... :) Dersom jeg skulle kjøpt en julegave her, ville jeg kjøpt en "Ural korthållare" til mannen min. Med navnet hans på. Ha en herlig dag!





2008-12-13 @ 13:42:41
Postat av: Malin

Jag kollade runt hos Slimcase, men nä... det hade varit Wiskey-glasen jag skulle ge bort. Givetvis till min Wiskey-tokiga pappa som kan allt om Wiskey. Jag hade graverat in: "Jag råkade säga fel, sa Pigge Lunk." Ett litet internskämt jag och min syster har med pappa och ett citat som han alltid kommer att tänka på oss när han hör eller ser :) Hoppas, hoppas, hoppas att lotten faller på mig!

2008-12-13 @ 13:43:27
Postat av: Helena

Jag skulle vilja ge min pappa de två Glencairn Whiskyglasen i 50-års present. Han fyller den 29 dec och vi åker till Gran Canaria en vecka den 27 december för att fira honom. Vore en perfekt present!

2008-12-13 @ 13:52:03
Postat av: Sara Damberg

jag skulle vilja ge glasen till min mamma & pappa och på dem skulle det isåfall stå : kärleken övervinner allt.

2008-12-13 @ 13:58:10
URL: http://saradamberg.blogspot.com
Postat av: Shermin

Hej hej :)

Om jag skulle ge bort något från slimcase skulle det nog varit, jag kollade igenom sidan nu och, det skulle nog varit whiskeyglasen, dels för att man får något ingraverat och då skulle jag velat få min pappas namn Senad ingraverat, och dels för att den är på maxnivån i min lilla plånbok.



Vinter[email protected]

Kram

2008-12-13 @ 14:02:26
URL: http://akalillamy.blogg.se/
Postat av: tezzan

jag som inte ännu har kommit på nån julklapp till min underbara sambo, men ett par whiskeyglas skulle göra honom så glad:)



kram från snöiga sverige

2008-12-13 @ 14:35:55
Postat av: Anna

Jag vill vinna whiskeyglasen & då skulle jag ge dem till min pappa som fyller 50 i juldagarna. Han bjuder oss på en skidresa & vad kan var mer värmande än ett glas whiskey efter en dag i backarna :)

2008-12-13 @ 14:37:26
URL: http://aannaa.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag skulle helst vilja ge bort whiskeyglas därifrån. Ett till min whiskey älskande far och ett till min lika whiskey älskande bror. Det skulle passa bra till deras otroligt (onödigt:enligt mig) dyra whiskeysamling! Men älskar man whiskey så gör man... :)

2008-12-13 @ 14:45:16
Postat av: emma

jag gillar ju Private Silver Heart, som skulle vara så fint att ge bort, eller att ha själv med passande gravyr. men whiskey glasen var klart fina dem med så inte helt fel att kunna ge bort sådana heller. Synd bara att man är en fattig student, haha ha en underbar dag, älskar din blogg.



emma13[email protected]

2008-12-13 @ 15:11:26
URL: http://mytrip.blogg.se/
Postat av: Mariell

Jag har sällan, eller aldrig tur i spel men som man säger otur i spel - tur i Kärlek. Skulle jag få ge bort något från slimcase så hade de två glasen varit den perfekta julklappen till min älskade sambo. Min sambo avnjuter gärna ett glas whiskey när han vill koppla av så dessa glas hade han uppskattat.

2008-12-13 @ 15:14:22
Postat av: madde

Jag skulle vilja ha just de glasen du har på bild. Skitsnygga. Skulle ge dem till min gammelmormor som älskar att dricka whiskey. Hon drickerväldigt ofta vilket är tråkigt men jag kan ju inte göra någe åt de! Ha en bra dag din blogg är great! /m

2008-12-13 @ 15:23:58
Postat av: lina

har kollat runt på hemsidan och skulle faktiskt helst vilja ha de två glasen. skulle vara en perfekt julklapp till min pappa. whiskeyn köps på taxfreen på måndag innan vi lämnar turkiet för två julveckor hemma hos mamma och pappa.

kram

2008-12-13 @ 15:29:30
Postat av: Sandra

Jag har en sambo som är en flitig whisky samlare.

Och han avnjuter gärna ett glas whisky på kvällen.

Så vad skulle inte passa bättre än att ge bort 2 Glencairn Whisky glas till honom i julklapp?

Då skulle jag vilja gravera in 24/12-08 på dom.

Tack på förhand.

Med vänliga Hälsningar Sandra

2008-12-13 @ 15:41:00
URL: http://stateofattraction.blogg.se/
Postat av: Jessica

hej Josefine!

Jag hoppar upp och ner av glädje, SÅÅÅÅ glad min sambo skulle bli om han fick dessa whiskey glas i julklapp, precis vad jag vill vinna!

På glasen skall det kort och gott stå;

Johan Jönsson

Historien bakom varför han älskar just whiskey började för något år sedan när han och en kompis började köpa olika sorters whiskey och hade lite provningar hemma, både dyra och gamla och mer eller mindre har det blivit bra födelsedagspresenter i olika former av whiskey men just sån form på whiskey glas har min sambo ett. Som har köpte i våras när han och 3 andra av hans whiskeyälskande kompisar åkte till Scottland på whiskeyresa som de ordnade ihop själva. Där köpte han ett glas och han säger alltid att det är hans favoritglas och önskar sig flera eftersom känslan blir helt annan.

Så nu håller jag alla tummar och tår på att jag vinner detta till honom. Min älskade sambo och far till mitt barn!



Kram och hoppas Elian blir kry snabbt

2008-12-13 @ 15:43:47
URL: http://studentmamman.blogg.se/
Postat av: Frida

En fin Dog Tag skulle vara en perfekt present till min sambo med vår lille gosses namn på. Det skulle passa perfekt.

Tack för en fin blogg!

2008-12-13 @ 15:44:40
Postat av: Sandra

Skulle jag kunna ge bort någonting från slimcase skulle jag nog välja dessa glas att ge till antingen min pappa eller morfar! :)



[email protected]

2008-12-13 @ 15:47:47
URL: http://ssandrao.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag skulle faktiskt önska mig just whiskeyglaset och ge dem till min pappa i julklapp. Han är en riktig whiskeyfantast men han har inte riktigt råd att köpa sånna saker själv då han prioriterar sina 6 barn. Av mig fick han en fin whiskey på sin födelsedag för 2månader sen, så glasen skulle passa toppen nu :)



[email protected]

2008-12-13 @ 15:54:33
URL: http://mariarebecca.wordpress.com
Postat av: Carro

Min underbara sambo skulle få Carrier Slim i julklapp av mig. Desssa grymt snygga whiskeyglas skulle komma till användning, då vi senast förra helgen konstaterade att vi inte hade några. Dessutom skulle gravyren göra dem personliga. En vinst skulle göra mig lycklig =) Tack för en underbar blogg!

2008-12-13 @ 15:57:01
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej, jag tror att whiskeyprovar-glasen skulle bli em jättefin julklapp till min man. Jag skulle gravera in en fin hälsning på glasen, men får fundera lite på vad det skulle vara för vet inte på rak arm vad som passar. Tack för en rolig julkalender med många fina priser!

2008-12-13 @ 16:29:21
Postat av: Ulrica

Dessa glas skulle vara perfekt julklapp till min man, en äkta "whiskeynörd" ;-) Jag har gjort sönder flera av hans whiskeyglas, så några nya skulle vara toppen!

Jag skulle gärna köpa fler fina whiskeyglas med personlig gravyr från slimcase!

Nu hoppas jag att det är min tur :-)

2008-12-13 @ 16:31:23
Postat av: emmasusanna

jag skulle gärna vilja vinna whiskey glasen då min sambo är helt whiskey tokig. Om jag skulle välja en ge bort present från slimcase så skulle det bli dom fina glasen som man kan vinna. Perfekt med en personlig rad på också



Trevlig helg!



EMMA

2008-12-13 @ 16:40:38
URL: http://emmasuanna.blogg.se/
Postat av: Annah

Jag skulle bli så glad om jag vann dessa glas så jag kan ge dem i julklapp till min Pappa som alltid ställer upp för mig!!



Ha en skön kväll!



KRAM

2008-12-13 @ 16:48:48
Postat av: Jenny Haglund

Jag skulle ge min bror en Carrier Slim - silver i julklapp. Den skulle nog passa honom perfekt tror jag. Glasen var också otroligt fina. Skulle vara skoj att vinna.

2008-12-13 @ 16:55:42
Postat av: Emma

Jag skulle ge min sambo en snusdosa i Classic Silver! Inte för att jag stödjer att han snusar; men kan kan inte tvinga honom sluta, så då kan han iallfall få ha en fin dosa! :)

2008-12-13 @ 17:07:30
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Aldijana

Glasen är perfekta att ge bort till maken, pappa eller svärfar. alla hade uppksattat dem lika mycket.

Håller tummarna för glasen.

Kram

2008-12-13 @ 17:08:48
Postat av: Maria

Otroligt fina whiskeyglas och även de andra produkterna var superfina. Jag skulle vilja ge vinglasen till min farfar som nyligen blivit ensam, tror det skulle pigga upp han en hel del.

2008-12-13 @ 17:09:50
Postat av: Ida

åh, vilken bra present de där gaset skulle vara. Skulle ge det till min underbara pappa. Önksar jag kunde köpa det själv, men som student har jag till och med fått dispens från att köpa julkpappar i år eftersom man inte har så mycket pengar att spela med som student. Trevlig Lucia!

2008-12-13 @ 17:11:51
Postat av: Julia

Skulle vilja ge bort det till min pappa som älskar wiskey =)

2008-12-13 @ 17:13:47
URL: http://mammakiznic.blogg.se/
Postat av: Annie

helst av allt skulle jag faktiskt vilja ge bort dessa två glas till min pappa i julklapp då jag inte hittat nån tillräckligt bra ännu!!

2008-12-13 @ 17:20:46
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Anna

Om jag vann dagens lucka skulle jag önska mig de speciella wiskyprovar glasen. Min sambo skulle få dem som julklapp eftersom han älskar wisky.

Ha en trevlig lördag kväll

Kram

2008-12-13 @ 17:45:50
Postat av: Vicky

Min pappa är med i en whiskeyklubb+att han är världens bästa pappa. Han har nog runt 70 whickyflaskor. Jag har ingen aning vad jag ska ge honom i julklapp så de här whiskeyglasen skulle bli perfekta!



[email protected]

2008-12-13 @ 17:51:15
Postat av: Anna

Första gången jag är med i julkalendern. Har tittat in varje dag, men aldrig kommit till skott att vara med i utlottningen. Men idag hittade jag ju den perfekta julklappen till min sambo som älskar Whiskey så då var jag ju tvingen att försöka vinna :) Jag önskar mig helst glasen på bilden och jag skulle gravera in en textrad från "vår" låt eller en textrad från en låt som har gillar spela trummor till, eftersom han är trummis!

Ha en härlig kväll!

Anna

2008-12-13 @ 18:11:26
Postat av: Sandra

Hej!



Jag har precis flängt runt på stan för att hitta den perfekta julklappen till pappa, dock utan resultat. Dessa whiskyglas skulle vara perfekta eftersom min pappa älskar att sätta sig i sin favoritfåtölj efter en hård veckas arbete och smutta på lite whiskey, i sådana här vackra glas är jag säker på att lyx och mysfaktorn skulle höjas enormt.



Jag skulle vilja gravera in Peter och Carina som är mina föräldrars namn och på andra sidan S.A.N som är vi barns namn.



Tack för en toppenblogg och kalender, hoopas ni haft en mysig lucia!

2008-12-13 @ 18:15:09
Postat av: emma

Hej! Jag hade faktiskt valt det oerhört fina whiskeyglaset. Jag hade gett det till min pappa i julklapp, min pappa gillar whiskey och går mer än gärna på whiskeyprovningar och liknanade. Eftersom jag numera bor i london där jag arbetar som aupair hade det varit extra kul att få ge bort något så fint till pappa. Just för att han ställer upp för mig i ur och skur. Speciellt nu när jag bor här, utan honom hade jag inte klarat av detta. Min ekonomi är inte den bästa just nu så jag har tyvärr inte råd med glasen därför hade de varit perfekt att vinna dem!

God Lucia! Kram emma



[email protected]







2008-12-13 @ 18:16:28
URL: http://londonemma.blogg.se/
Postat av: Astrid

Hei!!

Flotte glass i dagen luke.... Hadde vært stor stas å vunnet dem, da vil jeg gi dem til min kjære pappa. Perfekt julegave til han. Teksten som passer på glassene er: "Edle dråper".

Ønsker dere en flott lørdagskveld;)

Klem

2008-12-13 @ 18:35:41
Postat av: Linda

Glencairn Whisky glasen önskar jag mig till min underbara man som finns där för mig alltid även när jag inte alltid förtjänar det!;)Han älskar whisky..så det skulle bli en uppskattad julklapp till honom!

2008-12-13 @ 18:42:53
Postat av: Malin

Jag skulle helst vilja ha whiskeyglasen då min älskling älskar whiskey så det skulle vara en perfekt present då han är världens bästa!

2008-12-13 @ 18:59:28
Postat av: Marika

Jag skulle helst vilja ha dessa glas http://www.slimcase.se/?contentpage=showproduct&kategoriid=9&id=121266&showpagenumber=1

Jag skulle ge dem till min mamma, för hon betyder mest för mig,eftersom hon hjälpt mig och stöttat mig i svåra stunder

2008-12-13 @ 19:11:00
Postat av: Jenny

Jag skulle vilja vinna whiskyglasen, då jag vill ge dem till min älskling som samlar på olika whisky sorter. Jag skulle vilja ge honom dem för att visa min uppskattning över att han lagt ner hela sin själ och fria tid i drygt 8 månader tid, för att bygga vårt gemensamma hus.



Kram Jenny

2008-12-13 @ 19:43:16
Postat av: Anna

Just dom whiskey glasen hade jag velat ge till min sambo i julklapp! Vi har länge letat efter några speciella whiskey glas åt honom, men har ännu inte hittat några. Skulle jag vinna så hade jag graverat in "amor vincit omnia", väldigt fina ord, med ännu finare betydelse.

2008-12-13 @ 19:47:31
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh, den perfekta julklappen till min whiskeyälskande man! Skulle gärna gett honom en whiskeyresa i julklapp men ekonomin är körd i botten och vi har inte råd att köpa julklappar till varandra överhuvudtaget :(

2008-12-13 @ 19:51:00
Postat av: Camill

Dessa glas skulle jag vilja ge till min sambo som är whiskey-älskare! Själv skulle jag önska mig Mondial Sekt Champagne glas från Slimcase's hemsida. Ha en fin kväll!

2008-12-13 @ 19:53:06
Postat av: Louise

Eftersom jag råkade välta ett av min sambos älskade whiskeyglas (vilket innebär att han bara har ett udda nu), skulle jag helst vilja ge bort just glasen. Alternativt korthållaren Cruiser Smoke, den mattsvarta stilen hade passat min älskling perfekt!

2008-12-13 @ 20:14:11
Postat av: Maria

Private silver heart halsband vill jag ge i julklapp till min syster



Fortsatt trevlig helg!!

2008-12-13 @ 20:15:23
Postat av: Jessica

Wow!! Den PERFEKTA presenten till min mammas sambo som älskar whiskey och som är SÅ svår att hitta presenter till!



Från Slimcase skulle jag vilja ge just en slimcase till min man. Han ska börja ett nytt jobb i januari och pratade nyss om att han skulle köpa en sådan. Vore skoj att ge honom en med gravyr! Tack för tipset! :O)

2008-12-13 @ 20:16:52
URL: http://persika.pointblog.se
Postat av: Sunniva

Hvis jeg skulle være så heldig å vinne vil jeg gi bort de to kjempefine whiskeyglassene til min kjære E!

Ha en finfin kveld! Klem:)

2008-12-13 @ 20:46:14
URL: http://sunnivaogeven.blogspot.com
Postat av: Angelica

Jag skulle gärna vinna glasen och ge dom till min underbara sambo i julklapp. Skulle jag välja något annat skulle de bli ett

2008-12-13 @ 20:52:39
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag skulle gärna vinna glasen och ge dom till min underbara sambo i julklapp. Skulle jag välja något annat skulle de bli ett

2008-12-13 @ 20:52:39
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: Angelica

De blev något fel, här kommer resten. Skulle jag välja något annat skulle de bli ett Private Silver halsband med texten From her to eternity. Hoppas på tur!

2008-12-13 @ 20:55:16
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: AC

God kväll i stugan! Skulle helst vilja ha glasen du har på bild. Dem skulle jag vilja ge till min älskade man som är världens bästa pappa åt våra två söner.



Han går precis igenom en stor sorg eftersom hans pappa har blivit väldigt dålig, kan behöva en liten present att peppa honom och få honom att le lite igen.

2008-12-13 @ 21:05:07
Postat av: HELENA

jag skulle önska mig Birkdale Crystal Whiskyglas eftersom det är kul att ha några olika för olika sorter. så mysigt med en whiskey eller bourbon framför brasan i vinter med sin kära!

2008-12-13 @ 21:15:07
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Testar lyckan på kennys födelsedag :=)))))



wiskey glasen skulle jag vinna med en speciell text till min låtsas pappa som behandlat mig som sin riktiga dotter sen jag var 7 år och har varit en betydelsefull person för mig genom alla år.





Käääärlek Mamma Jessica

2008-12-13 @ 21:54:07
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle önska mig Glencairn whiskeyglas! / Camilla

2008-12-13 @ 21:54:57
Postat av: Anna S

Hej! Whiskeyglasen på bilden skulle vara den perfekta julklappen till min sambo! Trevlig helg!

2008-12-13 @ 21:56:24
Postat av: Åsa M

Jag skulle gärna önska mig en korthållare i silver till mig själv! Om jag vinner whiskeyglasen ska jag ge dem till min kära sambo. Han är världens bästa pappa och en whiskeyälskare så det skulle passa såååå bra! Vilken perfekt julklapp!

2008-12-13 @ 22:30:07
Postat av: Anna

Hej!

Jag skulle vilja ge bort korthållaren Carrier Slim till mi syster som varken äger en plånbok eller handväska ;-)

2008-12-13 @ 22:34:36
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Ingunn

Hei!



Jeg skulle gjerne vunnet Private Silver Heart og gitt dem til min mann som jeg elsker så mye. Jeg har kreft og min mann står ved min side døgnet rundt. Amor Vincit Omnia....

2008-12-13 @ 23:30:24
URL: http://husetvedskogen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0