Prinsessans Julkalender lucka 7:






Dagens lucka innehåller en härlig
Vetekudde, Värmekudde, Vetevärmare
Kärt barn har många namn. Den lindrar vid ont i nacken tex, jag har ett värmebälte som i samma märke som fungerar PERFEKT nu då jag är gravid och har ont i ryggen. För att vinna idag så vill jag veta vad ni önskar er i julklapp ifrån Scandinavian Blonde? Det är kul att se vad andra önskar sig och då du valt ut vad du önskar dig ( förutom vetekudden) så lämnar du en kommentar i inlägget + din epostadress.


"
"Vår Vetekudde gör dig varm och avslappnad. Vetekudden lindrar din värk i muskler och leder, speciellt vid ont i nacken. En vetekudde hjälper dig vid stress och muskelsträckningar, nackspärr och nackont. En vetekudde lindrar ryggont, magont, och mensvärk. Vid luftrörskatarr och sinusit är en vetekudde till stor hjälp. Vetekudden värmer du enkelt i micron eller i ugnen. Vetekudden kallas även för Vetevärmare eller Värmekudde."



Här kan ni läsa om den lite annorlunda affärsidén som företaget SCANDINAVIAN BLONDE har!

Lycka till alla glada och HAPPY 2 ADVENT!

Kommentarer
Postat av: Camilla "Lillmamman"

DEN skulle jag vilja vinna! Super skönt när man har ont!



Godmorgon



www.metrobloggen.se/lillmamman

2008-12-07 @ 09:05:59
URL: http://www.metrobloggen.se/lillmamman
Postat av: Mia

JAAA! Vilken bra sak det var idag. jag älskar vetevärmare men min är väldigt gammal nu och har väl gjort sitt men den är jättebra att ha när man som jag har migrän. Hoppas jag vinner för det behöver jag verkligen en ny! Annars så önskar jag mig en sådan nallebjörnsvärmare till min dotter som ofta snor min vetevärmare för hon tycker det är så varmt och mysigt när hon ska sova !:)

2008-12-07 @ 09:13:01
URL: http://mariakalinka.blogspot.com
Postat av: Jessica

God Morgon!



Jag önskar mig mest av allt en avslappnande badolja - med tillhörande badkar! ;o) Det vore drömmen... Saknar så att bada, nu har vi bara dusch.



En mer realistisk önskan är fotsalt och fotcrème, för jag måste verkligen börja ta hand om mina fötter bättre! Och ett fotbad har jag! :o)



Såklart vill jag vara med och tävla om en vetekudde! Vi har en här hemma och den slåss vi om! ;o) Jag såg att de även har vetenallar på Scandinavian Blonde - vore en perfekt julklapp till barnen som ofta har växtvärk!



Kram på dig, tack för en underbar blogg och ha en mysig andra advent!

2008-12-07 @ 09:15:09
URL: http://persika.pointblog.se
Postat av: Fanny

Ååh vád skönt det skulle vara med en vetekudde!

Förutom vetekudden skulle jag vilja ha den där avslappnande badolja 200 ml :)

Den skulle vara pefekt!

2008-12-07 @ 09:24:45
Postat av: Kicki M

Värmenallen Hugo vore en värmande vän till lillgossen. Här uppe i norr är det kallt - brrr!

=)

kicki[email protected]

2008-12-07 @ 09:28:15
Postat av: Sandra

Godmorgon!

Förutom vetekudden, så skulle jag önska mig en skön nattcreme..

Ha en mysig 2:a advent!

2008-12-07 @ 09:43:09
Postat av: Therése

Värmenallen Hugo... Sååå söt!!! =)

2008-12-07 @ 09:47:39
Postat av: Henriette

Vetekudden høres fantastisk ut, den skulle jeg gjerne ha vunnet:)

2008-12-07 @ 09:50:38
Postat av: Elisabeth

Den skulle jeg gjerne vunnet. Har en nakke og skuldre som gjør veldig vondt i perioder - da hadde den vært perfekt.

2008-12-07 @ 09:50:50
Postat av: Kristin Kvande Betten

God søndagsmorgen! Nå skal jeg og min mann innta en god søndagsfrokost mens tulla vår sover. Jeg ville ønsket meg: "Värmenallen Hugo" til min lille Wilma. Ha en fin dag!

2008-12-07 @ 09:52:14
Postat av: Johanna

Vetenallen Hugo – hur go´som helst! Hur söt var inte den!?! Perfekt till dopbarnet

2008-12-07 @ 09:52:44
URL: http://framtidstankar.blogg.se/
Postat av: Himeko

Värmebältet/vetebältet skulle passa mig väldigt bra, får ofta lite ont i rygg och mage och värme hjälper.

2008-12-07 @ 09:56:06
URL: http://himeko.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Har precis som du en whiplash skada. Snart tio år sedan jag var med om en bilolycka första gången. Har 2 bakom mig. Kämpar med att kunna jobba 75% för jobb gör mig glad. Men smärtan finns där och en sån vetevärmare kan kanske underlätta lite.



Många kramar Sandra

2008-12-07 @ 10:00:18
Postat av: Julia

Jag vill gärna vinna vetekudden! Hoppas den kan hjälpa mig mot min besvärliga mensvärk.



Om jag skulle välja ut något annat som jag önskar mig från Scandinavian Blondes hemsida så skulle det nog vara "Serum för ögon

och läppar". Det lät skönt nu när huden blir så torr på grund av vintervädret!

Kram Julia

2008-12-07 @ 10:14:51
Postat av: Nina

Jag önskar mig handkräm för jag är så torr nu när det är vinter. Jag har provat det mesta, men inte något från S. blonde.

Ha en mysig 2a advent!

2008-12-07 @ 10:17:30
Postat av: Johanna

Creme mot bristningar skulle jag vilja testa och se om det fungerar.



Vetekudden skulle jag gärna ha då jag har problem med magen och vet att detta lindrar då. Även när barnen har ont i magen eller så så funkar en vetekudde super.



Ha en mysig andra advent! Kramar

2008-12-07 @ 10:25:47
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Martina

När vi flyttade för ett år sedan råkade jag slänga en påse som bla innehöll min kära vetekudde. Och de har inte blivit att jag köpt ngn ny, fast jag så gärna behöver en till min onda mage.

Sen vill jag önska mig Fotsalt 400g till min man, vi brukar mysa med fotbad tillsammans framför soffan när sonen har somnat. Perfekt mys att göra tillsammans! =)



Kram Martina

martina[email protected]

2008-12-07 @ 10:32:18
Postat av: Emelie

Åhh.. en vetekudde! Nu fick jag mig ett bra förslag att skriva upp på önskelistan om man inte vinner en här förståss! Jag som jobbar sittandes vid en dator hela dagen och dessutom pendlar med buss 3h om dagen har ofta en öm nacke!



Tack för en helt underbar blogg!

Bättre förebild som blivande mamma kan man inte få!

2008-12-07 @ 10:37:05
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Nina

Förutom vetekudden skulle jag gärna vilja ha creme mot bristningar.. Alla vet vad en graviditet kan ställa till med :/

2008-12-07 @ 10:37:06
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Maria

Vetenallen var ju hur söt som helst! Men eftersom jag också är gravid så vill jag hellre vinna vetebältet :P I storlek small/medium.



2008-12-07 @ 10:41:48
Postat av: Maria

Hej! Jag hade velat ha "Anti-ageing creme

30 ml" :) Fast mest av allt vill jag ha en värmekudde. Har väldigt mycket migrän och spänningshuvudvärk pga spända axlar (vet hur du har det!!) kramar//Maria

2008-12-07 @ 10:42:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin

Vetevärmare åt den blivande mamman... Och vad kan inte vara bättre än en värmenalle till blivande storebror? Han älskar verkligen att mysa med vår gamla hemmagjorda vetevärmare, men den har sett sina bättre dagar.

HA den! KRAM

2008-12-07 @ 10:45:54
Postat av: Marika

Hej!



Jag skulle velat ha avslappnade badolja, förutom vetekudden,eftersom jag badar varje dag och det är som meditation för mig.

2008-12-07 @ 10:48:49
Postat av: petronella

åå detta ær den perfekta grejen før mig. fantastiskt att ha på nacken vid huvudværk eller på magen!! På magen anvænder jag min superofta. Min ær dock en sån dæe elektrisk sak och jag tror inte att den ær sund att anvænda, framførallt inte i nacken:)Så jag har slutat med det!

Annars hade jag ønskat mig serum før øgon och læppnar.

Stor kram Petronella

2008-12-07 @ 10:53:12
Postat av: Alexandra

Värmenallen Hugo till min dotter Wilma och till den lilla bebis som hon snart blir storasyster till! Jag har just slitit ut min gamla vetekudde så det skulle passa mycket bra med en ny! God jul!

[email protected]

2008-12-07 @ 10:57:14
Postat av: Katinka

Vetenallen Hugo skulle jag gärna vilja vinna till mitt lilla minsta barnbarn Leon. Då skulle jag ju förstås bli tvungen att köpa 2 till, till mina andra barnbarn Salma och Aliah. Men det vore å andra sidan perfekta julklappar tycker jag!

2008-12-07 @ 11:03:13
Postat av: Elinarv

Hej, jag önskar att jag kan få "ge en välgörande gåva" till min syster i julklapp. Hon är gravid och jag vet att hon har haft det lite tufft till och från. Sen hoppas jag att jag är det också så vi får vara det tillsammans en liten stund! Trevlig andra advent!

2008-12-07 @ 11:04:39
Postat av: Lynetmor

Hei, jeg trenger virkelig en sånn nakkevarmere, har det faktisk på ønskelisten min til jul. Hender jeg bruker mamma sin når jeg er der. Har nakke problemer og da skulle en sånn vært fin å ha. Ellers så skulle jeg ønsket meg en sånn nallebjørns varmer. gromette[email protected] Ha en fin dag :-)

2008-12-07 @ 11:07:42
URL: http://lynetmorsblogg.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Idag håller jag tummarna hårt,...för den skulle jag vilja vinna. Vid mina migrän, fyller jag en nylonstruma med ris och använder för att värma min nacke..i brist på annat!!



Annars så önskar jag mej Anti-ageing creme

30 ml,..åldern börjar ta ut sin rätt..ha ha.

2008-12-07 @ 11:12:58
Postat av: Ann-Helen Andersson

...gladast hade sonen varit om värmenallen Hugo hade dimpt ner i brevlådan!!

Supersöt och skön att gosa ner sig i soffan med.

Håller alla tummar!!

2008-12-07 @ 11:24:26
Postat av: Jeanette

Jag måste instämma med dig och säga värmebältet. Perfekt att det går över både mage och rygg då man oftast har ont på båda ställena.

2008-12-07 @ 11:24:42
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag skulle ÄLSKA att ha en vetekudde!

Det är otroligt kämpigt att ha migrän samtidigt som man är ensam med två barn! När det händer laddar jag upp med varma handdukar som jag måste värma upp var femte minut... Och nu under den här kalla årstiden brukar jag få ont i lederna, så jag måste sova med benvärmare för att slippa ha ont i benen på nätterna.



Annars var värmenallen supersöt och skulle vara perfekt när dotern har träningsvärk.

2008-12-07 @ 11:27:48
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilken bra julklapp du har idag i julkalendern! info.php?id=55" rel="nofollow">http://scandinavianblonde.se/site/productinfo.php?id=55



Kram Cissi



[email protected]

2008-12-07 @ 11:29:21
URL: http://ceciliamaria.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Jag skulle önska mig Terme Creme mot ytliga blodkärl

50 ml. För jag lider av rosascea som gör att jag ser ganska röd ut på olika delar av ansiktet.Finns bara madda dyra behandlingar mot det som jag inte har råd med men skulle gärna prova den här krämen.

Kan inte gå ut utanför dörren utan smink för jag skäms så om en kräm kan ta bort det eller lindra så skulle det difinitivt underlätta min vardag!

Tack för alla fina tävlingar.HA en happy andra advent.Mvh Lillemor

2008-12-07 @ 11:39:59
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: jessica

Värmenallen HUGO skulle värma vår lilla dotters små fötter. Hon blir alltid så kall om dem när hon ska sova. Slut på kalla små gosefötter om det blir vi som vinner. Det är något speciellt med små bebis fötter tycker jag.

/Jessica

2008-12-07 @ 11:44:44
Postat av: Monica

Har tänkt att skaffa en vetekudde länge o denna verkar perfekt mot många värk(ar)... ;) och nallen Hugo skulle vara perfekt till min väntade bebis som ska komma om två veckor om allt går bra! TACK för en härlig blogg och ha en mysig 2:a advent!

2008-12-07 @ 11:46:38
Postat av: Liza

Åh vilken supervinst idag! Skulle passa mig perfekt, har ofta spänningshuvudvärk och har börjat få tillbaka min migrän.. =(

Jag skulle önska mig en riktigt lyxig ansiktskräm i julklapp från Scandinavian Blonde!

Ha en mysig 2:a advent idag!

2008-12-07 @ 11:47:10
Postat av: Moa

Förutom vetekudden så skulle jag vilja vinna en skön nattkräm för ansiktet min är tyvärr slut!



Ha en mysig andra advent!



johnas[email protected]

2008-12-07 @ 11:48:53
URL: http://fuckingposers.blogg.se/
Postat av: jessica

oops! glömde visst mailen igen: [email protected]

2008-12-07 @ 11:49:51
Postat av: Emma

Hej!



Jag skulle önskat mig en "Balsamina eterisk olja", perfekt nu i förkylningstider! Förutom en värmande vetekudde då då ;)



Älskar din blogg, du är en så fantastisk tjej och positiv förebild! Lycka till med familjen!

Kram

2008-12-07 @ 11:59:23
Postat av: Linnea

Källvatten på sprayflaska låter uppfriskande och fräscht. Skönt efter en svettig träning och en dusch, eller bara en söndagmorgon som denna. För övrigt en väldigt intressant affärsidé, utbildar mig inom Handel och Logistik och tycker sånt där är väldigt roligt och intressant att läsa om.



Ha en underbar andra advent!

Kram från Linnea

Linnea[email protected]

2008-12-07 @ 12:04:02
URL: http://linwe.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad vore inte mer passande än att önska sig en Värmande Hugo till min gudson med det fina namnet Hugo. =) Sedan så vore värme kudden en passande klapp till mig och min stora gravidmage.=) kram Emma

2008-12-07 @ 12:05:41
Postat av: Heidi

Jag önskar mig lätt denna: info.php?id=96" rel="nofollow">http://scandinavianblonde.se/site/productinfo.php?id=96



En Aromadiffuser till bilen!!! Måste vara kanon ju :-) tycker dessa doftgranar slutar dofta ganska snabbt och dessutom älskar jag aromalampor och tänder såna hemma ofta :-)

2008-12-07 @ 12:06:28
URL: http://blogg.heidihoo.se
Postat av: Line

Ååå - sånn hvetevarmer har jeg gått og sett på lenge men aldri fått meg til å kjøpe...

Skulle så gjerne ønske at jeg fikk en sånn :0)

2008-12-07 @ 12:10:14
URL: http://linlaa.blogg.no
Postat av: Camilla

Jeg ville gjerne hatt babyoljen til en liten en som ventes til sommeren... Ellers hadde det vært nydelig med varmepute til nakken min!



Ha en deilig søndag!

2008-12-07 @ 12:24:16
Postat av: Isabell

skulle helst vilja vinna vetekudden, jätte skönt för nacken då jag har problem med den sen en bilolycka :/

annars skulle jag vilja ha: Källvatten på sprayflaska, bra att fräscha upp ansiktet då jag reser mkt i jobbet.

2008-12-07 @ 12:26:43
Postat av: Malin

Hej Prinsessan!



Från Scandinavian Blonde önskar jag mig Creme mot celluliter, cellulit Actisom 200 ml, eftersom jag har celluliter som fan. På sommaren när jag ska bada använder jag alltid linne och badshorts för jag skäms så mycket för celluliterna. Jag önskar att jag fick känna mig vacker i bikini för en gång skull.

2008-12-07 @ 12:29:27
Postat av: Malin.E

vetekudden skulle bli perfekt till min onda nacke...aj...lite eteriska oljor lugnande och mot förkylning skulle inte sitta helt fel.

2008-12-07 @ 12:33:46
Postat av: Malin.E

vetekudden till min onda nacke...aj...aj och lite eteriska oljor skulle inte heller sitta helt fel, lugnande och mot förkylning.

Ha en bra dag! [email protected]

2008-12-07 @ 12:36:27
Postat av: anni

heej heej jag skulle önska mig en Värmenallen Hugo.

Det skulle vara rolig att ha en. :)



[email protected].

2008-12-07 @ 12:52:16
URL: http://anniiw.blogg.se/
Postat av: Anette Rigestam

Jag har sedan en lång tid tillbaka haft problem med min nacke så en vetekudde hade varit perfekt till mig, ska även funka bra mot mensvärk har jag hört vilket jag också har massor med problem med. Men eftersom jag är så himla barnslig så hade ju värmenallen varit perfekt till mig :o).



Glad 2:a advent (eller vad man säger)!!!



2008-12-07 @ 12:53:31
Postat av: Johanna

det fanns en hel del säkert bra grejjer där, men jag fastnade för termal dagcrem, den verkar kanon :)



eller värmekudden för min axel :)



glad andra andvent :)

2008-12-07 @ 12:54:50
URL: http://jjoho.blogg.se/
Postat av: Malin

En babyolja skulle inte sitta helt fel! :)



Trevlig andra advent!

2008-12-07 @ 12:57:18
Postat av: Anette Rigestam

Jag har sedan en lång tid tillbaka haft problem med min nacke så en vetekudde hade varit perfekt till mig, ska även funka bra mot mensvärk har jag hört vilket jag också har massor med problem med. Men eftersom jag är så himla barnslig så hade ju värmenallen varit perfekt till mig :o).



Glad 2:a advent (eller vad man säger)!!!



2008-12-07 @ 12:57:34
Postat av: Johanna

det fanns en hel del säkert bra grejjer där, men jag fastnade för termal dagcrem, den verkar kanon :)



eller värmekudden för min axel :)



glad andra andvent :)

2008-12-07 @ 12:57:46
URL: http://jjoho.blogg.se/
Postat av: Janne

Jeg ville ha ønsket meg: Creme mot celluliter, cellulit

Actisom

200 ml

Eller så hadde den varme bjørnen vært helt super!!!



Ha en god 2 advent :o)

2008-12-07 @ 13:09:17
Postat av: Cecilie

Nattkremen kunne gjerne ligget under juletreet i år :)



Ønsker deg en kjempefin dag!

2008-12-07 @ 13:09:20
Postat av: Karolina

Hej! Har hört att många av mina kompisar använder vetekuddar när de har ont i magen eller ryggen..och ibland händer det ju att man får ont i magen av vanliga anledningar och det hade varit fint å prova om de är så bra som alla säger. Jag hade önskat mig en vetenalle från hemsidan också som jag hade gett bort till en söt släkting!



Mvh Karolina du har en jättefin blogg förresten!



[email protected]

2008-12-07 @ 13:17:56
Postat av: Elin M

Fin tävling. En vetekudde kan lidra både psykiskt och fyskikt tycker jag. Har ofta grym mensvärk. Försöker bli gravid, men det går inte. Mensen och mensvärken kommer tillbaka varje månad. Att lägga något värmade på magen kan lindra. Förutom det är badoljan fin! Ta hand om dig och din familj!

2008-12-07 @ 13:24:07
Postat av: Elin M

Glömde min mailadress: tjohoo[email protected]

2008-12-07 @ 13:24:50
Postat av: Mimmi

Åh, jag har alltid värk i mina axlar, tror verkligen att en vetekudde skulle underlätta. Kommer att användas dagligen om jag får gissa... Iaf, förutom det skulle jag köpt Ansiktsmask med termallera från hemsidan.

2008-12-07 @ 13:26:08
Postat av: Lilla Fröken

En sån där vetevärmare är precis det jag behöver för min värk som kommer och går.



Jag skulle ha önskar mig hand- och nagelcremen som finns där på hemsidan, för händerna behöver ständig återfuktining när man bor i en så vinterkylig stad som jag gör.



Trevlig andra advent och hoppas att jag har turen på min sida idag. :)

2008-12-07 @ 13:26:16
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Astrid

Hei og god søndag!!!

Vetenallen Hugo var veldig søt da, og vil passe fint å gi til den lille gutten vår som kommer i februar:) Men hvis jeg skal velge en julegave til meg selv så hadde det vært deilig med et mage/rygg belte som kan lindre vondter nå som jeg er gravid og tiden etterpå. Er så mye flott å vinne her;)

Klem

2008-12-07 @ 13:37:45
Postat av: Fia

jag skulle villja ha en dag kräm Dagcreme,för att mitt ansikte har så mkt porer så de skulle hjälpa mkt!

2008-12-07 @ 13:45:53
Postat av: Jojo

Vilket pris. Jag springer runt och spänner mig när jag en stressad vilket är en del i skolan..och då är en värmare fab, men jag har inte hittat någon!



Förutom vetevärmaren finns en avslappnande badolja som ska vara skönt avstressande. Hoppas tomten är snäll!

2008-12-07 @ 13:48:36
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag skulle gärna vilja prova ett vetebälte för att se om det hjälper mot trött rygg och foglossning som nu krypit sig på i vecka 31.



God 2.a advent till dig!

2008-12-07 @ 13:52:18
Postat av: camilla

oh vilken bra julklapp!!! Jag har lidit av extrem mensvärk som drar sig ner mott ben och upp i rygg sedan tonåren jag bli i stort sett sängliggande denna röda veckan varje månad.Jag hade en värmekudde för flera år sedan som var så skön1 MEN den gick sönder.



jag gick in och kollade runt och skulle nog önska mig värmekudden!!!! men om man måste välja något annat får det bli en välbehövd Dagcreme 50ml eftersom jag inte har mycket pengar så blir det en billig från apoteket som tyvärr inte fungerar så bra på min hy.



tack för en bra blogg och underbar julklappskalender!

2008-12-07 @ 14:01:17
Postat av: camilla





skrev innan men glömde min bloggs sida sorrry

2008-12-07 @ 14:02:39
URL: http://heartnsoul.blogg.se/
Postat av: camilla

oh vilken bra julklapp!!! Jag har lidit av extrem mensvärk som drar sig ner mott ben och upp i rygg sedan tonåren jag bli i stort sett sängliggande denna röda veckan varje månad.Jag hade en värmekudde för flera år sedan som var så skön1 MEN den gick sönder.



jag gick in och kollade runt och skulle nog önska

mig värmekudden!!!! men om man måste välja något annat får det bli en välbehövd Dagcreme 50ml eftersom jag inte har mycket pengar så blir det en billig från apoteket som tyvärr inte fungerar så bra på min hy.



tack för en bra blogg och underbar julklappskalender!



hm mitt inlägg innnan försvann :( testar igen

2008-12-07 @ 14:03:53
URL: http://heartnsoul.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vetenallen Hugo och ge till min systers barn i julklapp.

Själv skulle jag också behöva en ny vetevärmare då jag nyligen bränt sönder den gamla i micron..suck



Ha en bra dag.

2008-12-07 @ 14:04:10
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: linn

Jeg ville ønsket meg et hvetebelte til vond mage/rygg i julegave.

2008-12-07 @ 14:35:59
Postat av: Sandy

Förutom vetevärmaren som vore den perfekta julklappen för mig som jobbar som sjuksköterska och ofta blir stel i axlarna önskar jag mig serum för ögon&läppar, lite lyx som jag är dålig att unna mig själv!

2008-12-07 @ 14:46:21
URL: http://mittegetliv.blogg.se/
Postat av: Jenniepennie

Skulle önska mig Värmenallen Hugo, åt min laktosintoleranta son! pga intoleransen har han ofta en öm uppsvälld mage, även om vi är noga med kosten.

Och den ömma magen lindras ofta med värmedyna här hemma, men en go varm nalle är ju 100gånger mysigare att dela säng med!

Jennie[email protected]

2008-12-07 @ 14:49:47
URL: http://frejzan.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag skulle så gärna vilja ha vetekudden. har sne rygg så ständig ryggvärk. Hade en vetekudde som jag fick i present av min syster. Värmde den flera ggr per kväll. Användes super flitigt. För flitigt 3:e värmningen en kväll så började den brinna i micron..ooops...saknar den sååå

2008-12-07 @ 14:57:23
Postat av: Cissi

En vetevärmare på magen skulle verkligen lindra & värma gott då man har "den där veckan i månaden" haha!



När jag klickade runt på Scandinavian Blonde snubblade jag över "After Shave Balm", en perfekt julklapp till sambon :D

2008-12-07 @ 15:03:36
Postat av: Sara

Jag önskar mig den Dränerande massageolja. Just nu masserar min sambo mig med vanlig bodylotion. En riktig massageolja skulle vi allt behöva ;-)





2008-12-07 @ 15:04:37
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej!

Den sidan är så himla bra, jag brukar beställa en kräm därifrån mot hy med acne som fungerar väldigt bra. Har en känslig hy så jag behöver special produkter mest hela tiden. Även en vetekudde skulle sitta perfekt då min ständiga ischiasvärk är svårlindrad



Måste avsluta o säga hur imponerad jag är av dig, din värme, energi och styrka gör att alla i din omgivning är så lyckligt lottade och givetvis alla vi som får chansen att läsa din blogg.



Ha en fortsatt bra dag!





Du är en så fantastisk kvinna, din värme och energi gör att alla i din omgivning är så lyckligt lottade.

2008-12-07 @ 15:28:32
Postat av: tina

åå, avslappnande badolja hade inte varit fel. att bara få lägga sig i bada i 20 min och tänka på annat än jobbet hade varit uuunderbart!

2008-12-07 @ 15:30:33
Postat av: Helena

åh den hvetekudden låtet helt underbar nu nær magen blir tyngre å ryggen får mer å bæra på.

Annars så er ansikts&kropps peeling noe som alltid er skønt & som en extra lyx i vardagen:)

2008-12-07 @ 15:40:08
URL: http://grothan.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej, jag skulle önskat mig en dag cream, för att fräscha upp ansiktet och få en mjukare hud, då den blir väldigt torr och så nu i kylan.



Förresten, vetekudden verkar jätte mysig och skön!



hälsningar

Emma

2008-12-07 @ 15:48:15
URL: http://hidling.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag önskar mig en Dagcreme 50ml. Det är snart dags att köpa ny! En vetekudde har jag länge velat äga så nu vore det bra om jag vann :)

2008-12-07 @ 15:54:07
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag skulle önska mig en vetekudde. Har ofta ont i min rygg, så jag tror det skulle hjälpa.



Tack för en jätte mysig blogg!



Trevlig 2:a advent!



2008-12-07 @ 16:07:45
Postat av: Anna

EPICARE

Bend and Roll Hårborttagning önskar jag mig! Har varit lite klantig o tagit bort hår i ansiktet på fel sätt så nu är det inte så fint :/



En vetekudde skulle va helt perfekt för mig då jag har mycket ont! Har faktiskt tänkt köpa en sån :)

2008-12-07 @ 16:15:48
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Anna

EPICARE

Bend and Roll Hårborttagning önskar jag mig! Har varit lite klantig o tagit bort hår i ansiktet på fel sätt så nu är det inte så fint :/



En vetekudde skulle va helt perfekt för mig då jag har mycket ont! Har faktiskt tänkt köpa en sån :)





Glömde eposten: anna[email protected]

2008-12-07 @ 16:16:38
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Charlotte

På den sidan så skulle jag önska mig "Aromadiffuser

till bilen", just för att våran bil stinker. Dels på grund av blöta hundar och sen för pappa har en förmåga att lägga in hundbajspåsar!



Vetekudden skulle vara perfekt, jag är alltid stel i nacken, mensvärk har man tyvärr också ibland. Så varför inte kunna ligga i soffan och njuta med en bok medans värmekudden gör under?





2008-12-07 @ 16:28:27
Postat av: Anna

Envetevärmare skulle jag vilja vinna! Vår är upptagen varje dag. Just nu delar vi en värmare på 5 personer.Bra vid all slags smärta. Brukar värma minstingens säng innan hon lägger sig. Perfekt när man hade bebis, värma spjälsängen innan man la ner en nyammad bebis. Brukar även lägga den nere i fotänden på åkpåsen vintertid. Vi migrän är en kyld kudde från fysen perfekt tycker jag.

2008-12-07 @ 16:37:59
Postat av: Aldijana

En vetekudde hade varit perfekt för mig nu. Är gravid i vecka 30 plus att den hade hängt med på förlossningen också, man behöver all hjälp man kan få. Förutom den önskar jag mig också krämen för bristningar, när magen töjs kommer den väl till pass.



Ha en underbar kväll.

Aldijana

2008-12-07 @ 16:39:29
Postat av: Aldijana

En vetekudde hade varit perfekt för mig nu. Är gravid i vecka 30 plus att den hade hängt med på förlossningen också, man behöver all hjälp man kan få. Förutom den önskar jag mig också krämen för bristningar, när magen töjs kommer den väl till pass.



Ha en underbar kväll.

Aldijana

2008-12-07 @ 16:40:18
Postat av: Tina

Värmenallen Hugo skulle jag vilja ha till min 6 åring som ofta har växtvärk i sina ben. En vetekudde skulle vara kanon mot min foglossning :)

2008-12-07 @ 16:46:04
Postat av: Karolina

Åhh önskar mej värmekudden såå då jag e gravid i v 19 och har så otroligt ständigt ont i ryggen redan nu vilket gör min vardag outhärdig =( kämpar med att jobba 50%, så denna vore perfekt! annars hade jag önskat mej värme nallen Hugo till våran dottern.

2008-12-07 @ 16:46:24
Postat av: Anna

Hej,

Denne höst och vinter präglas av sjukdomar hos mina nära och kära och dessa gåvor skulle hjälpa dem.



Jag skulle vilja ge värmekudden till min svärmor som precis fått beskedet cancer. Hon är mycket dålig och den värmande kudden skulle vara perfekt till henne.



På Scandinavian Blondes hemsida fastnade jag för värmenallen Hugo. Denna uppvärmbara nalle skulle jag vilja ge till min lillasyster som har fått en svår magsjukdom och ligger i kramper.



Ta hand om dig och familjen!

2008-12-07 @ 16:47:13
Postat av: Emma

2008-12-07 @ 17:03:59
URL: http://hidling.blogg.se/
Postat av: Emma

2008-12-07 @ 17:03:59
URL: http://hidling.blogg.se/
Postat av: Emma

2008-12-07 @ 17:03:59
URL: http://hidling.blogg.se/
Postat av: Lina

hej jag skulle vilja ha Ansiktsmask med termallera för att fräsha upp asniktet och så det inte känner sig så opigg =)

gud det skulle vara jätte bra att ha en vetekudde ju man får inte tag på dom så lätt nu för tiden.



häslningar. Lina =)

2008-12-07 @ 17:05:51
URL: http://lhidling.blogg.se/
Postat av: Helena

förutom vetekudden skulle jag vilja vinna denna helt underbara nalle "Värmenallen Hugo – hur go´som helst" så söt och mysig!



Gillar verkligen din blogg!

2008-12-07 @ 17:15:44
Postat av: Linnéa

Jag önskar mig Hand- och nagelcreme 50 ml, förutom den vetekudden, en sådan har jag länge tänkt köpa.



Tack för en bra blogg, alltid kul läsning!

2008-12-07 @ 17:20:55
URL: http://linneakarineriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!



Jag skulle vilja ha en Balsamina eterisk olja, perfekt nu i förkylningstider! Näst efter vetekudden då då ;)



Älskar din blogg! Du är en så fantastisk positiv förebild, önskar dig all lycka till med din växande familj!

2008-12-07 @ 17:26:11
Postat av: Sofia

Jag skulle önska mig Värmenallen Hugo - inte till mig själv, men till min pojkvän som tränar multisport och således har ganska trötta och ömma muskler titt som tätt :)

2008-12-07 @ 17:29:29
Postat av: fannnie

Jag önskar mig värmenallen Hugo, han skulle kunna ge ro och värme till mitt älskade syskonbarn.

2008-12-07 @ 17:30:23
Postat av: Jill

Värmekudden hade varit perfekt för mina axlar som värker nästan dygnet runt (burit på barn i magen och utanför i sex års tid!) Förutom den så hade verkligen eteriska oljan Dolorina för trötta muskler passat så superbra!

2008-12-07 @ 17:33:48
URL: http://jillsan.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Denna varma vetekudden är något som jag TÄNKT att köpa ett åtal gånger! Skulle bli fantastiskt glad om denna kom hem till mig i min brevlåda.



Andra önskningar jag har är fina underkläder, delikatess matprodukter och lyxiga hudprodukter.



Älskar att gå in och titta på din blogg och se hur din dag varit=) Det bästa är att jag kan befinna mig vart som helst i världen. Norge, Indien eller Sverige och alltid kika in för att se hur du haft det. Måste erkänna att det blir ganska lite läsning, men desto mer tittande på alla fina bilder=)



Stor Kram och God Jul

2008-12-07 @ 17:41:54
Postat av: Nikolina

Jag skulle önska mig Värmenallen Hugo till min brorson, han skulle behöva någon tröstande i hans storlek också :)



Trevlig andra advent!

2008-12-07 @ 17:46:23
Postat av: Therese

förutom etekudden så skulle jag vilja värme bälltet.Är gravid med mitt 6 barn,och mitt bäcken har tagit stryk,så det skulle va jätte skönt.

2008-12-07 @ 18:08:49
URL: http://mammatezz.blogg.se/
Postat av: nadja luong

awe, vilken underbar julklapp, jag som alltid får världens kalabalik mensvärk och ofta har magkatarr behöver verkligen en sådan. Hoppas jag får hem den. Dessutom tycker jag att "Värmenallen HUgo - Hur go som helst" är hur gullig som helst, klockren till mina flickor (systersdöttrar 4 & 1 år) lindrar åtminstone små värk som de kan få, och vi inte kan göra så mkt åt det. Hoppas!



[email protected]

2008-12-07 @ 18:19:16
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: camilla

har aldrig haft en sån men de verkar bra för mig har så himla ont i mina axlar och så hela tiden typ är för spänd :/ om jag skulle önska mig något mer därifrån så måste det vara Värmenallen Hugo åt min kusse på 4 år :)



kram

2008-12-07 @ 18:27:52
URL: http://caaamiiii.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag önskar mej vetekudden, hade väldigt jobbig nackspärr förra veckan och kom knappt ur sängen så då hade vetekudden varit väldigt bra att ha !

2008-12-07 @ 18:28:54
URL: http://www.medennypasalt.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag har önskat mig en spikmatta för att få lite massage och avslappning i min rygg. Men en vetevärmare skulle gå minst lika bra! :)

2008-12-07 @ 19:06:31
Postat av: Anonym

Vetekudden Hugo hade varit jättemysig att ge till sonen! Ha en trevlig kväll!

2008-12-07 @ 19:08:30
Postat av: Anonym

En kroppspeeling är bra att ha nu i vinterrusket så det är vad jag skulle önska mig, men mest av allt önskar jag faktiskt mig en vetekudde då min försvann i flytten och jag har så himla ont i magen på kvällarna. typiskt.

Hoppas du får en trevlig söndag. Kram

2008-12-07 @ 19:23:01
Postat av: Mikaela R

På min önskelista skulle -Värmenallen Hugo finnas med, som hjälper barnen att komma till ro- låter som en fantastisk uppfinning! Själv skulle jag behöva vetekudden för att lindra en förskräcklig foglossning och massor med förvärkar... Nu håller vi tummarna, må gott kära prinsessa:)

2008-12-07 @ 19:55:41
Postat av: milla

Vetekudden Hugo var ju såå söt:) den skulle ja gärna ha åt tjejjen...



trevlig andra advent å kram på er.

2008-12-07 @ 19:56:31
Postat av: signe

Förutom en vetekudde skulle jag önska mig en handkräm

2008-12-07 @ 20:11:28
Postat av: Lussan P

Hej Josefin, vilken kul idé med en julkalender där det gömmer sig godbitar!

Vill gärna vinna en vetekudde att stoppa i ugnen då "nackspärren" slår till och att använda annars också. För övrigt skulle en ansikts- och kroppspeeling hamna på önskelistan till det årliga julbadet :)

Tack för att jag får läsa din positiva blogg!

2008-12-07 @ 20:16:31
Postat av: Anonym

Skulle behöva vetekudden då jag ofta får mensvärk.



Jag skulle önska dagcremen till min mamma. Hon jobbar hårt, tar hand om hemmet och ställer alltid upp för mig och sina nära! Hon vet hur man sprider kärlek! Hon sminkar sig inte utan använder endast dagcreme när gör sig i ordning. Därför skulle jag vilja att hon fick lyxa till det lite då.



Önskar din familj en Trevlig och mysig andra advent!

2008-12-07 @ 20:19:14
URL: http://paulicious.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jeg kunne gjerne ønsket meg "avslappnande badolja med apelsin- och kamomill".

2008-12-07 @ 20:29:38
Postat av: Louise

Jag önskar mig "EPICARE Bend and Roll Hårborttagning". Är värdelös på att plocka ögonbrynen, detta kan kanske rädda mig? Och håller tummarna för att värmekudden kommer rädda mig onda rygg efter allt tentapluggande.

2008-12-07 @ 20:38:11
Postat av: Camilla

värmenalle skulle jag vilja ha till alla små godingar på min småbarnsavdelning där jag arbetar, tänk vad mysigt att få vila med den på vilan....

2008-12-07 @ 20:49:02
Postat av: Maria

Gullige nallen Hugo vill jag gärna vinna, för jag är så frusen!



Idag har vi desstuom 16 minusgrader här.

Så jag håller tummarna!

2008-12-07 @ 20:56:05
Postat av: Jessica

Åhh, vilken underbar grej. vet inte hur många jular jag önskat mig en vetekudde men aldrig fått någon och för snål för att unna mig en. Jag jobbsr på ett gym, så att jag är vältränad är ingen tala om, men förutom det jobbar ja som massör och tyvärr är denna kombo dålig. Behöver ofta massage då 10 pass i veckan känns i kroppen och är man massör själv får man sällan massage och här skulle denna varma kudde hjälpa i min ländrygg nacka där ja ofta vill ha lite massage men då kan denna vete kudde istället värma mina muskler.

Sköt om dig

2008-12-07 @ 21:12:14
URL: http://studentmamman.blogg.se/
Postat av: sara

Hejsan!!



jag önskar att vetekudden Hugo vill ligga under vår gran på julafton...



Trevlig kväll! /Sara

2008-12-07 @ 21:12:42
URL: http://sara80.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag önskar mig ett värmebälte som komplement till

min värmekudde.

2008-12-07 @ 21:19:36
Postat av: Fia

Hej! Jag älskar min vetevärmare! Så att få ge bort en i julklapp vore toppen! Att göra någon glad är ju perfekt! Något som jag önskar mig från S.Blonde är den söta nellebjönrvetevärmaren att även den ge bort, kanske i blivande doppresent? Kramen

2008-12-07 @ 21:20:11
URL: http://www.metrobloggen.se/ihuvudetpafia
Postat av: Bonnie

Men gud vilka priser du har!

Själv skulle jag vilja ha värmenallen hugo till mina små sessor här hemma!



Ta hand om dig!



Kram Bonnie

2008-12-07 @ 21:58:52
URL: http://bonniesvitarum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0