Så var vi här igen:

Ibland undrar jag vilken ålder rent mentalt de som kommenterar har? Jag får så många fina, snälla, uppmuntrande och glada kommentarer så ni ska INTE ta åt er, men de som skriver dålig ironi, elakheter, spydigheter, ifrågasättande eller bara saknar vett och etikett jag ber er härmed sluta läsa för jag har inte tid, lust eller energi att radera och spärra ip-adresser.
TACK.

Ps. Jag tycker att mobbingen på internet ska kunna stoppas, inte accepteras.

Just det, ett tips: Tänk på vad du skulle ha sagt till mig eller någon annan face to face. Jag slår vad om att de flesta med konstiga kommentarer är små fegisar som blir stora i cyberrymden.

Kommentarer
Postat av: Anna

JAg trodde du hade satt lösen på bloggen, försökte logga in 2 ggr nu (även från bloggtoppen....) men det stod att jag skulle fylla i användarenamn och lösen. Kändes tråkigt, läser din blogg var dag! Men så testade jag en gång till och då funkade det =) *tack* Förstår att det är super jobbigt när du får en massa dumma kommentarer!!

2008-01-17 @ 11:38:28
Postat av: Elsa

Hej! försökte också gå in på bloggen nyss men fick upp en lösenordsruta, fick panik och blev tvungen att gå in från anna-stinas blogg, då fungerade det! du säger väl till innan du sätter lösen på bloggen? Vill så gärna fortsätta läsa, är min favvoblogg=) förstår att du blir förbannad på puckon som inte har bättre för sig än att skriva negativa kommentarer! hoppas familjen tillfrisknar! KRAM

2008-01-17 @ 11:49:29
Postat av: Sara

Heeej Josefin. Du har så rätt så rätt!

2008-01-17 @ 12:01:57
URL: http://sarasdagbok.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej!
Jag gillar din blogg så himla mycket, satt flera kvällar och sträckläste mig igenom allt i arkivet. Du är cool, vacker och stark ch har finaste familjen.
Nu till min fråga, jag dömer inte, vill inte vara elak eller så. Skriver denna fråga mest för min ege skull, vill höra att jag tänker rätt.
Så, var du aldrig rädd när du skaffade barn relativt ung och utan utbildning? Rädd att bli av med jobbet och så?
Jag vill ha barn, är lika gammal som dig, 83:a och har nu ett riktigt bra jobb. Min kille och jag har varit tillsammans i fyra år och bott ihop i nästan 3 år. Han är utbildad akademiker och jag har bara haft tur.
Vi pratar om barn och har sagt att till sommaren ska vi börja försöka. Gör jag rätt?
Har du varit ängslig och rädd eller gick det bara så fort för er? Var Elian planerad?

Massa kramar till dig världens finaste tjej!

Anna

2008-01-17 @ 12:04:14
Postat av: Anna igen

Jo jag har inte någon utbildning på högskola eller universitet... Det framgick aldrig av min kommentar :(

2008-01-17 @ 12:05:45
Postat av: Nettis

Vännen!!!
Stå på dig och bry dig inte om knäppskallarna dom försvinner i mängden...
Nä fortsätt att vara så där positiv och glad, jag älskar att läsa din blogg och fler med mig.
Kramisar från Nettisen

2008-01-17 @ 12:22:09
Postat av: Kristina

Tänkte bara kolla, hur hinner du blogga på jobbet? Har du ett soft jobb o sitter mkt framför datorn? :)

2008-01-17 @ 13:30:22
Postat av: Pethra

Tänk att dom fortsätter med sina elakheter, det bästa är nog att inte visa att man inte tar åt sig (vilket inte alltid är lätt), de älskar att provecera och vill få någon slags respons och när de lyckas så triggas de bara ännu mer och fortsätter är jag rädd för.
Och glöm aldrig, folk som är elaka och giftiga i sina kommentarer, de är inget annat än avundsjuka på allt som du är och har. Egentligen borde man snarare ta det som en komplemang. Ha en fortsatt skön dag Josefine!

2008-01-17 @ 13:43:03
Postat av: Pethra

Att inte visa att man tar åt sig ska det ju stå :o)

2008-01-17 @ 13:43:51
Postat av: Angel

Nej sant det ska varken accepteras här eller IRL MEN tyvärr känns det som att det är inget som kommer försvinna,tyvärr.Vore ett mirakel om det skedde.

2008-01-17 @ 14:02:40
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag kan inte för liv förstå hur folk kan vara elaka eller ens orkar lägga negativ energi på att skriva taskiga och elaka kommentarer. Fy för dem!
Di blogg är underbar och jag hoppas du inte tar åt dig!
kram

2008-01-17 @ 14:15:48
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska försöka radera de elaka kommentarerna, på så sätt slipper du bemöta dem, folk som går in på sidan slipper se dem och så inser de som skriver dem att de inte har någonting för det, för som Pethra skriver - de vill bara ha ngn form av "respons"..

2008-01-17 @ 14:31:49
Postat av: Kristin

Jag förstår inte vad man vinner på att ge elaka kommentarer. Då är det väl bättre att bara slut läsa tycker man. Din blogg ger så mkt positiv energi!!

2008-01-17 @ 14:49:42
URL: http://lillprinsessan.blogg.se
Postat av: Cissi

det verkar vara många som kräker galla på dem runt omkring nu för tiden. Tråkigt!

2008-01-17 @ 15:03:40
Postat av: sessan

Stöttar dig miljoner %!!!

Det är nog många sjuka med dålig självbild som känner sig som kungar på nätet & jag tycker innerst inne väldigt synd om dom & hoppas dom i sinom tid får hjälp.
MEN, dom bör lära redan nu att det är inte OK att vara skitstövel på andras bloggar!!!!
Gillar man inte det man läser bytter man enkelt till en annan blogg!

Kram på dig gumman

By the way.... jag har hittat värsta fina vårjackan som hade vart sååååå fin på guld klumpen ;0) Miniature säger jag bara...
Det blev en sån till prinsessans i födelsedags present *hi hi*

Kram igen & god bättring söta

2008-01-17 @ 15:35:57
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Isa

Tur att det är fler som är vettiga men ibland undrar jag verkligen vart alla vettiga homo sapiens tagit vägen.. Go go for the good people =)

// Isa

2008-01-17 @ 20:47:01
URL: http://theblog.bloggagratis.se/
Postat av: josefine

TACK!!!! Ni är så snälla!

2008-01-18 @ 20:12:06
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0