TÄVLING!

Sitter över någon minut och väntar på ett kontrakt. Så länge ska jag med glädje ge er möjligheten att vinna detta FINA halsband. Inte bara ett, utan två. Ett till dig och ett till din dotter.
För att tävla skriver du i kommentarer och vips så deltar du.
Vinnare lottas ut på fredag, man kan tävla fram till klockan 16.00 fredag.
LYCKA TILL!

image2960
Till Mor


Till dotter

Ni får välja rosa/brunt eller blått/brunt!
Fler bilder finns självklart på hemsidan.
Vinsten kommer ifrån Cattungar

Kommentarer
Postat av: J

tänkte tävla för min guddotters skull. Vore ju grymt om hon och jag kunde ha lika fina halsband, a connection liksom! Jag hejjar på mig jag! :)

2008-01-02 @ 14:55:50
URL: http://jallajalla.se
Postat av: Charlotte

Jag tänkte ge halsbanden till min underbara vän Maria som ä n t l
i g e n fick en dotter för två veckor sen! Efter mkt kämpande så kom hon...det är lycka det! Så jag skriver väl som J ovan att "jag hejjar på mej jag" :) Kram!

2008-01-02 @ 14:57:46
URL: http://upptagnamamman.blogg.se
Postat av: Satu

åååh-snälla GUD låt oss vinna!^-^
Har ALDRIG vunnit nått mer än mina barn!

Satu & Cassandra

2008-01-02 @ 14:58:23
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Sara

Hej Josefine! Jag har tyvärr ingen dotter, MEN jag har världens bästa kompis, hon är 2 år och är mitt älskade kusinbarn! Hon gör mig så himla lycklig med sina kramar och pussar, När jag umgås med henne så mår jag som bäst!

Så nu hoppas jag på att jag vinner så vi kan bära samma halsband, så folk ser att vi är bästa vänner!

kram Sara
(Http://SaraWikstrom.blogg.se)

2008-01-02 @ 15:03:08
Postat av: Anonym

Tack! Var en riktig överraskning - och all publicitet är ju bra publicitet ;)

Ha en bra dag!

2008-01-02 @ 15:03:29
Postat av: Ellen

Hej Josefine! Jag har ingen dotter... än;) men om jag vinner ska jag ge halsbanden till min vän Linda och hennes 8 månader gamla dotter Elvira! En fantastisk vän och mamma! Kramar

2008-01-02 @ 15:04:46
Postat av: Anna

Åh vilka fina halsband. Skulle va perfekt att ge mamma i födelsedagspresent :)

2008-01-02 @ 15:11:02
URL: http://annamyren.blogg.se
Postat av: Emilie

Ååh, jag som tänkt beställa precis såna halsband till både stora och små. Dom är ju så himla söta! Så nu är jag med och tävlar om dom oxå.
Kramar

2008-01-02 @ 15:13:43
URL: http://emiliej86.blogg.se
Postat av: Emelie

Skulle gärna vilja vinna de fina halsbanden, jag skulle i så fall ge det mitt lilla gudbarn. Hoppas hoppas!

2008-01-02 @ 15:14:21
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: Rebecca

jag vill vara med =) skulle vara kul att ge mamma ett =) kram,

2008-01-02 @ 15:14:22
URL: http://www.rebeccasliv.blogg.se
Postat av: Jessica

Kikar in här lite då och då, och det är alltid lika kul att läsa. Skulle vara superkul att få ge halsbanden till min nyadopterade lillkusin och hennes mamma! Efter lång väntan förtjänar dom något extra att dela på =) KRAM

2008-01-02 @ 15:20:06
Postat av: Hannah

Hej! Åh det där skulle jag vilja vinna =)
Jag har skrivit en dikt om vinsten hehe, töntigt JAG VET men skulle ju sååå gärna vilja ha det där smycket till min dotter =)

En fin vårdag jag mötte dig
du kom till denna värld
till din pappa och mig.

Våra själar möttes och vi knöt kärlekens band
min älskade dotter
följ mig i livet
och
håll hårt i min hand!

Nu vill jag ge dig denna present
för du är det bästa som någonsin hänt!

NU ÄR DET BARA ATT HÅLLA TUMMARNA =)
(Finns ju såååå många andra små sötnosar med deras mammor som förtjänar dessa smycken!

2008-01-02 @ 15:29:56
URL: http://cupcakegirl.blogg.se
Postat av: Evelina

Hade ju varit underbart om man kunde vinna halsband både till mig och mamma!

Tack för en underbar blogg! Kikar in flera gånger om dagen. Kramar Evelina

2008-01-02 @ 15:34:02
Postat av: malin

underbart fina halsband...

2008-01-02 @ 15:36:14
URL: http://malloosan.blogg.se
Postat av: Jessica

...och jag som har två döttrar. Men om jag mot förmodan skulle vinna kan jag ju alltid köpa ett till! Hoppas :-)

2008-01-02 @ 15:38:02
Postat av: grombaben

Åh, det var fint! Jeg har dessverre ingen datter enda, men kunne veldig gjerne tenke meg å dele med
min yngste niese/fadderbarn. Hun er så skjønn og snill og god og elsker jentete ting som smykker og slikt. Akkurat fylt to år:)

2008-01-02 @ 15:50:16
URL: http://grombaben.blogspot.com
Postat av: Ewa

Skulle så gärna vilja ge min dotter detta halsband för att hon så tappert kämpade hela förra året för sig och sin lilla dotter skull när mitt barnbarns pappa valde att drastiskt avsluta sitt liv! Tuffare 24-åring får man nog leta efter..
Ljuvlig blogg som jag kikar in på ibland // Ewa

2008-01-02 @ 15:50:47
Postat av: Cissi

Just i denna stund ligger min bästa barndomsväninnna på förlossningen & jag sitter klistrad vid telefonen.. Vore så mysigt att överraska henne & bebisen med varsitt vackert smycke. För som vi alla vet - "every day is a pearl day".

2008-01-02 @ 15:51:30
URL: http://pearls-of-passion.blogspot.com
Postat av: Josefine

Min man fick ett halsband där det står ingraverat våra älskade döttrars namn. Men jag har inget att bära med mig som en påminelse av att vi hör ihop. Om jag för engångsskull skulle ha turen att vinna kommer jag definitivt att skaffa ett till, eftersom jag har lyckan att ha två döttrar! Det lovar jag, för de var superfina! Kram Josefine

2008-01-02 @ 15:54:29
Postat av: Anna

Om jag vann skulle jag ge bort halsbanden till min bästis och hennes dotter som även är min guddotter. Hon fick en svår och dramatisk start i livet då hon föddes i vecka 29 och dessutom tillväxthämmad. De första tre månaderna svävade hon mellan liv och död men som den lilla kämpen hon är klarade hon av allt det svåra. Nu är hon en pigg tjej som lär sig nya saker varje dag. Hon fyller ett år i februari så det skulle vara en perfekt present.

2008-01-02 @ 15:55:31
URL: http://leosmamma.blogg.se
Postat av: Isabellas pappa

Mycket fint men det kanske inte passar på mig;) Bättre i så fall till min fru och dotter!

2008-01-02 @ 15:59:47
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Sofia S

Åhh, vore inte det underbart till mig och Hedda? :-) Kram på dig!

2008-01-02 @ 16:00:39
URL: http://sofiass.blogg.se
Postat av: Anna

Åhh, jag vill oxå vara med & tävla! :-)

2008-01-02 @ 16:04:51
URL: http://minialp.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Men måste man vara mamma? :( jag är dotter till världens bästa mami :)

2008-01-02 @ 16:06:12
URL: http://Naatta.blogg.se
Postat av: Johanna G

Vilka fina halsband! Mysig blogg du har!

2008-01-02 @ 16:13:58
Postat av: Elin

Underbart vackra halsband. Till min dotter som förväntas komma ut om en månad. Och till mig, mamman, som haft stora svårigheter med graviditen. Att vinna halsbanden skulle pigga upp den svåra gravidieten. Allt för att vårat mirakel ska veta att vi älskar henne så mycket att det gör ont!

2008-01-02 @ 16:14:01
Postat av: linnea

jag skulle älska att vinna det så jag kunde ge det till min syster och hennes dotter! jag håller tummarna för mig själv!

2008-01-02 @ 16:14:19
URL: http://linwe.blogg.se
Postat av: jenny lennartsson

Vill vinna vill vinna vill vinna :) Skulle bli starten på en underbar helg iaf..Jag vinner aldrig något men någongång kan ju det ändras..Kramar

2008-01-02 @ 16:17:43
Postat av: Anna

Jag skulle vilja ge halsbandet till min mamma, för allt hon gör för mig!

2008-01-02 @ 16:18:08
URL: http://toplook.blogg.se/
Postat av: Anna

Heej! Jag har en söt liten prinsessdotter och vi skulle bli överlyckliga över två halsband. Tack för en super blogg!

2008-01-02 @ 16:19:45
URL: http://feliciasmamma.blogg.se
Postat av: Angelica

Självklart vill man vara med och tävla om dessa supersöta smycken :))

2008-01-02 @ 16:30:58
Postat av: Madde

hej hej!!!

Vi vill självklart vara med i tävlingen. Har ju annars ett namnsmycke som jag älskar. Men då kanske jag varierat lite.
Ha det gott!

2008-01-02 @ 16:41:22
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se
Postat av: Penny

Å, så fina halsband jag vill gärna vara med och tävla. Frågan är bara vilket som är finast ett rosa/brunt eller ett blå/brunt? Hmm, tål att tänkas på :)

2008-01-02 @ 16:48:46
Postat av: Jessica

Åh, vilken perfekt ettårspresent det skulle vara till mig och min dotter, min dotter Emilia fyller 1 år nu den 12 feb, vi vill ha ett rosa/brunt såklart, kram och tack för underbar läsning

2008-01-02 @ 16:56:01
Postat av: Susan

Hej! Superfina! Hoppas på vinst för mig och min lilla Maja. Hon fyllde tre månader på juldagen och är redan väldigt intresserad av mammas halsband, så ett till henne och ett till mig hade varit kul. God fortsättning på det nya året och tack för fin blogg!

2008-01-02 @ 17:20:25
Postat av: Linda Bunn

Det finns en alldeles liten speciell Tjeja i mitt liv, en liten tös som har kommit att betyda allt för sin stora bullriga familj.
Den flickan heter Caitlin Victoria och är Vårt hjärta och ljus i livet

Att få uppleva en sådan ynnest och lycka hade vi aldrig kunnat drömma om, vare sig vi föräldrar eller Caitlins äldre syskon.

Den 6 April 2004 förlorade vi vår älskade lille Son och Lillebror Cieran Alexander och i ett andetag blev livet aldrig detsamma igen.

Inte kunde vi då, i all vår förtvivlan, våga hoppas på att mirakel faktiskt sker när man som minst anar det.
( och med lite hjälp ifrån fantastiska läkare i Kalmar! )

Vårt lilla Mirakel kom till oss en höstdag i Oktober, som den lilla Sessa hon faktiskt är.

Att se min stora dotter Carolina hålla sin Lillasyster i sina armar för allra första gången och veta, att tårar som flödar denna gången är tårar av LYCKA!

Två halsband som får symbolisera Underbar, Efterlängtad och Villkorslös KÄRLEK mellan två Systrar!

Den kärleken önskar jag Er alla mina vänner! Njut livet!

Kramar Linda Lundström Bunn

Stolt mamma till Christoffer-90, Carolina-92, Cevin-98, Cameron-01, Angel Cieran f/d-04 och Caitlin-05

2008-01-02 @ 17:21:22
Postat av: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se

Vilket underbart! Jag som älskar halsband :-)

2008-01-02 @ 17:30:02
URL: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag skulle vilja vinna halsbanden och ge det ena till min mamma. För att hon är den bästa människan i hela min värld.
Trots att hon har mycket att göra och alltid jobbar så finns hon ALLTID där för mig. Hon hjälper mig med allt och jag vill verkligen visa för henne hur mycket hon betyder för mig!

Kram, Hanna

2008-01-02 @ 17:39:06
URL: http://misshannie.blogg.se
Postat av: christine

Jättesöta halsband!
Skulle vara en perfekt present till min syster & hennes guldklimp till dotter nu när dom snart fyller år.
God fortsättning!

2008-01-02 @ 17:40:54
URL: http://www.jansson-jansson.blogspot.com
Postat av: LiLu

Men så har man inga barn..men däremot en söt systerdotter...som fyller år i slutet på januari.. *humm*

2008-01-02 @ 17:48:31
URL: http://lilus.blogg.se
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag skulle gärna vinna ett i rosa som jag kan ge till min vän J som haft det lite kämpigt med att vara ensamstående mamma och dessutom blivit dumpad av sin pojkvän. Hon behöver verkligen ett halsband.

2008-01-02 @ 17:49:12
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Karin

Då min dotter bor 30 mil bort skulle det vara fantastiskt att ha likadana halsband som gör att vi känner närheten trots avståndet...

2008-01-02 @ 17:56:38
URL: http://karinsreallife.blogg.se
Postat av: Kristin

Åhh, det vill ju jag vinna! Jag fick en dotter i slutet på oktober och vi skulle passa utmärkt i dessa rosa halsband :)

2008-01-02 @ 18:04:25
Postat av: Emmasusanna

extra roligt med en tävling direkt efter alla helgerna :)

Emma

2008-01-02 @ 18:31:54
Postat av: Lea

Jag ska bli mormor!Min dotter väntar ett pyre i mars.Jag är 38 år och kommer få vara med läääänge med mitt barnbarn och gissa om jag längtar!!Ska bli så oerhört spännande att få uppleva detta, jag kan inte fatta det ännu.
Jag vet vad det blir!!!
Kramar Lea

2008-01-02 @ 18:32:05
Postat av: Jenny från gävle

Hej,
Skulle vara toppen att vinna.
En dotter har jag, hon blev 4 på självaste nyårsafton.
och jag älskar henne över allt på jorden, hon är min lilla prinsessa. Det skulle vara kul att kunna matcha varandra med dessa fina halsband.
God fortsättning på det nya året önskar jag dig och din familj.

2008-01-02 @ 18:39:02
Postat av: Babette

Vilka jättefina, klart att man vill vara med och tävla!
Har en liten prinsesa som snart fyller 3år, hon kommer även nu i dagarna att få en lillebror =)

God fortsättning på det nya året!
/ Mvh prettybetty

2008-01-02 @ 18:46:36
URL: http://www.prettybettys.blogg.se
Postat av: Jennie

2 halsband så fina vi gärna vill ha,
Så vi kan vara fina till fest och vardag!
2 halsband vi ofta vill visa och bära,
på jobbet och dagis + för nära och kära!
En vacker brun och rosa länk,
säkert underbart att bära, absolut! bara tänk.

2008-01-02 @ 18:51:21
URL: http://Frejzan.blogg.se
Postat av: Jessica

Hej!
Jag tävlar för min syster och systerdotters skull! Jag bor i Sundsvall och dom i Söderköping så vi ses så himla sällan.. :-(
kram, Jessica

2008-01-02 @ 18:54:47
Postat av: Isabella

Jag vill vinna halsbandet till min mamma. Hon e jättesnäll o laga så god mat
så bruka hon bakar bullar med mig med! Jag heter Isabella Karlsson men mamma kallar mig för Bella Bus o jag är snart 3 år gammal! Det är min pappa Jimmy som hjälper mig att skicka in detta. Hej då=)

2008-01-02 @ 19:00:45
Postat av: Anna-Lena

Jag vill oxå gärna vinna halsbanden... Nora är kanske liteliten men det kan ju vara kul att ha även om ett par år!.. så kan vi gå in på din blog och minnas!.. (ha ha... lite fjäsk ska du ha tycker jag ;) Kram

2008-01-02 @ 19:41:06
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Pudding

Tänk om jag och min "sessa"
skulle få bära "dessa"!

(Mamma till Melanie, som blir 5 år på fredag!)

2008-01-02 @ 19:41:10
Postat av: Anna

Jag vill tävla å min guddotter och hennes mor, min bästa kompis vägnar. Ensamstående mor som studerar heltid och tar hand om lilla Jennifer, 2 år, bättre än många andra. Medans alla andra i våran ålder är och tågluffar så leker hon helgerna i ände i lekparken med sin dotter. Hon är en förebild för många och gör sig sannerligen förtjänt av varsitt halsband!

2008-01-02 @ 19:54:59
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: AnnaR

Tack för en superhärlig blogg! Skulle gärna vinna halsbanden till mig och mitt hjärta! Kram

2008-01-02 @ 20:05:22
Postat av: Nina K

Hejsvejs!! Älskar smycken och har nog smittat min fåfänga sida till min lilla 3 åriga dotter!! Hon älskar smycken, kläder mm och till hennes stora lycka kom tomten med ett "fairy" sminkbord med bla ett läppstift i till henne. (helt i plast) Nu springer hon runt med detta läppstift och är en "stooorliten tjej" enligt henne själv!! :) Som alla andra små prinsessor älskar hon rosa och det skulle vara sååå kul att göra henne glad genom att vi skulle kunna ha likadana halsband på oss!!
Så hoppas hoppas :)
Fin och mysig blogg du har! H: NinaK

2008-01-02 @ 20:15:06
Postat av: Madeleine

Vad sött:)

2008-01-02 @ 20:20:48
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej!
Min underbara lilla flicka skulle få halsbandet som skulle få henne att känna sig som en prinsessa! Hennes mamma (jag) skulle få det andra halsbandet som en uppmuntran i vintermörkret och hon skulle också känna sig som en prinsessa!

Tack för en underbart mysig blogg som är helt beroendeframkallande! Kram Åsa

2008-01-02 @ 20:23:41
Postat av: Anna

Jag skulle faktiskt vija vinna detta underbara smycke till mig själv! Liten uppmuntran till att försöka vara världens bästa mamma åt vår lilla prins Gustav som blir ett år i slutet på januari. Ännu ett tillskott väntas familjen i början på Maj!
Tänk att man kan älska sin lilla såååååå mkt, känns nästan overkligt att man ska kunna älska kommande syskon lika mkt. Men SJÄLVKLART kommer man göra det! Så detta smycket skulle vara en bra MAMA present till mig själv!

2008-01-02 @ 20:31:38
Postat av: Marit

Läser din blogg varje dag, toppen mysig verkligen! Om jag vann skulle jag behålla det stora halsbandet och det mindre skulle jag ge till min lillasyster. Det var verkligen fina halsband!

2008-01-02 @ 20:39:38
Postat av: Lina

Gott Nytt år!! Gillar din blogg riktigt mycket, brukar inte gilla "bebis"-bloggar men din är annorlunda och gôrbra!! Tack!

2008-01-02 @ 20:45:21
URL: http://www.liihna.webblogg.se
Postat av: Sarah

Skulle så gärna vilja vinna detta smycke till min lillasyster på 5 år som jag tyvärr inte träffar tillräckligt ofta, men för att hon inte ska glömma att jag finns och älskar henne trots avståndet, så kan hon titta på halsbandet och minnas vem hon fått det ifrån :)

2008-01-02 @ 21:06:53
URL: http://look-a-mess.blogspot.com
Postat av: Anna

Åhh vad fint, klart man vill vara med =)

2008-01-02 @ 21:27:20
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Therese E

Härlig blogg att läsa. Läser den i stället för att köpa böcker i positivt tänkande som jag ändå aldrig läser;) blir billigare och roligare så här.
Kram på dig från ett faktiskt lite vitt skåne

2008-01-02 @ 22:23:59
Postat av: Sara M

Hej!

Men åh så fina halsband!! Det vill jag såå gärna vara med och tävla om för att dela med min dotter!

Min lilla dotter Noelia föddes för drygt fem veckor sedan och jag är fortfarande i det lilla ruset att jag fortfarande inte kan fatta att denna lilla perfekta människa är VÅR dotter..! SÅ underbar... Hon & jag har redan världens starkaste band mellan oss så att vinna dessa halsband för att symbolisera det vore så fint!
Tack för en bra blogg som visar hur underbart det är att vara MOR! =)
Kram Sara i S-vall

PS. Vi gillar det rosa/bruna ;-)

2008-01-02 @ 22:27:27
Postat av: ashi

hei love, jeg vil også være med i konkurransen! :o))
Puss og klem

2008-01-02 @ 22:39:41
URL: http://ashi.blogg.no
Postat av: Malin.E

Åhh min dotter skulle älska det, och jag med. Min dotter är tio år och ska snart bli storasyrra :-)Givetvis är hon tjej och gillar rosa.

2008-01-02 @ 22:44:03
Postat av: Sandra

Hej!
Åhh! Underbart om man skulle vinna! Skulle ge den till min underbara mamma som aldrig ger upp. Trots år av anorexia. Nu är hon frisk och jag älskar henne så!

2008-01-02 @ 22:50:13
Postat av: Mizca

Heej.
Jag har ingen dotter (ännu) men halsbanden var så fina så jag vill vinna ändå. Hoppas man får chansen att vara med trots dotterlös =) Hehe. Skulle jag ha turen att vinna skulle min bästa vän, Emma få ena. Hon har två söner och väntar ett tredje barn så jag vet att hon skulle bli glad för det. Tack.

2008-01-02 @ 23:03:15
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Sandy

Jag vill gärna tävla och skulle ge mammasmycket till min mamma så har vi mor och dotter halsband, det bruna/rosa är så fint!!

2008-01-02 @ 23:04:05
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: Katarina

Hej! Åhh... min lilla dotter Signe o jag skulle haft lite fiiiint. Blå/brunt då vi har blå ögon och brunt hår... :)
Ha de!

2008-01-02 @ 23:11:09
Postat av: M i n d i

Åh sånna underbara halsband! :)

Jag älskar vackra saker och jag blir extra glad över vackra saker som inte "alla har" som då kan få kännas lite speciellt för en att bära. :)

Kramis från
M I N D I som inte bara har en utan TVÅ döttrar men är övertygad om att vi tre skulle kunna samsas OM vi vinner :)

Pst... Jätte kul med en tävling! :)

2008-01-02 @ 23:40:47
URL: http://mindidagar.blogspot.com/
Postat av: sarianna

det där tackar inte tomten nej till, inte för att jag själv har barn men skulle dela det med min söta systerdotter! :)

2008-01-03 @ 01:30:13
URL: http://sarianna.blogg.se
Postat av: kicki

Hej
Jag och min dotter vill gärna vara med
mvh kicki+sara

2008-01-03 @ 08:05:31
Postat av: Caroline

Jag har två små underbara prinsessor hemma... Det är bara rosa kläder och massor av fina smycken som gäller! *hi, hi* De tar väl inte efter från mig..? *ler* Vi skulle dock matcha varandra ännu mer om vi även hade liknande smycken, håller därför tummarna för att det blir vi som vinner!

Kram från Caroline, Bella och Miranda

2008-01-03 @ 08:55:27
Postat av: Alexandra

Åhhhhh!!! dom är så fina dom där halsbanden! Skulle passa som handen i handsken till mig o min lilla prinsessa som är 3 år. Hon är helt såld på prinsessor o fina saker som halsband =)Har även en liten prins på 4 månader här hemma och jag är KÄR. Kär i dessa små mirakel. Ha en bra dag!// Alexandra

2008-01-03 @ 10:09:34
Postat av: .helena

Åh, jag vill vinna denna gången!
Ett halsband till mig och ett att ge till min lilla docka. :-)
Hade varit FAB!

TACK för en superbra blogg som förgyller mina arbetsdagar *fniss*!

Kram .helena

2008-01-03 @ 11:39:08
Postat av: isabell

wow va fint, Hej kul med tävling. Har läst din blogg ganska länge nu men inte kommenterat. fråga inte varför. Men kul med tävling.

2008-01-03 @ 11:42:27
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: Line

Hej! Har ingen dotter själv, men min syster har. Skulle vara så roligt att ge något så fint till lillasyster och hennes lilla Agnes, 8 månader. Min syster är ganska dålig på att unna sig själv fina saker, så mycket med lilltjejen, huset och allt annat...Så det blir storasysters uppgift.. Vi ses inte så ofta eftersom jag bor i Gbg och de i Värmland, så saknar dem. Men så roligt att få följa denna lilla tjej när hon växer upp. /line

2008-01-03 @ 13:07:11
Postat av: ninaah

Jag är bara 15år , men skulle jag vinna detta halsbandet , skulle jag nog skicka det till våran guddotter elr vad man ska säga , vi skickar pengar till henne varje månad , hon bor i afrika. Hon är som en liten syster för mig , älskar henne :)

2008-01-03 @ 13:36:42
URL: http://realfashion.blogg.se
Postat av: Angelica

Tack för en underbar blogg

2008-01-03 @ 16:46:36
Postat av: Ann-Louise

Verkligen JÄTTEFINA HALSBAND!
Satte även mitt hjärta i brand!
Skulle passa perfekt till min kära vän
som har en dotter som är väldigt liten än
Drygt ett år - stora tjejen
ett halsband vore värsta grejen!
och mor som tycker om att göra sig vacker
står såklart inte emot några "halsband-här-får-du"-attacker :)

2008-01-03 @ 17:05:45
URL: http://livetarharligt.blogg.se
Postat av: Angelica & Ebba

Även om min dotter bara är 11 ½ månader(fyller 1 år den 15 januari.) så tror jag hon (och jag) skulle bli överlyckliga att vinna dom super fina halsbanden.

Kramar Västkustens prinssesor...

2008-01-03 @ 17:28:18
Postat av: Fanny

tyckte det var jätt fint, & vill göra mamsen glad. Vilken perfekt kombination! Tyckte att det rosa/bruna var finast! ;D

2008-01-03 @ 18:44:51
URL: http://ffannie.blogg.se
Postat av: Åsa

Har precis fått veta att vi är med barn.Lycka!! Kanske är det en liten flicka som matchar mamma med ett halsband...
Tack för en bra blogg, följer den dagligen.

2008-01-03 @ 18:53:57
Postat av: Josefine, Blekinge

Vilka fina halsband! Jag har en bebis i magen (vet inte om det är en tjej eller kille då den väntas komma ut till livet i april - längtar!) och är det en tjej vore detta en fin framtida present. I annat fall lovar jag att någon av mina två systerdöttrar vill ha det lilla halsbandet!

2008-01-03 @ 18:55:36
Postat av: Malin S

Fina halsband. Hoppas jag vinner =)

2008-01-03 @ 20:11:22
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Anna

Vad fina halsband! Hoppas på vinst såklart, men vill även passa på att ge dej pepp för blodgivningen. Många människor säger att de skulle donera blod(och organ) till sina nära och kära. Men ger man andra, så har man just räddat någons vän, syster eller pappa. Och när man själv sitter där vid sjukhussängen så är der just andra människors välvilja som ger min släting liv igen. Ska också börja donera nu när det var 8 månader sen jag var gravid. Alla människor borde donera, tänk blod är ju något vi kan ge och ändå ha kvar:-) Vilken fiffig grej!!!
Trevlig kväll!

2008-01-03 @ 20:14:14
URL: http://sambomammastudent.blogg.se
Postat av: Linda

Vad snygga halsband. Vore perfekt att ge ett åt min underbara mamma som ställer upp för mig i vått och torrt:)

2008-01-03 @ 21:23:12
Postat av: Becka

Jag har ingen egen dotter, men min väninna har en dotter som jag har en alldeles speciell relation till! Hon är mitt gudbarn. Om jag blir vinnaren skulle givetvis hon få det ena halsbandet och jag skulle bära det andra och varje gång jag bar det skulle det kännas som om jag bar henne med mej. Tyvärr kan vi inte ses så ofta jag vill eftersom hon bor mååånga mil bort. Saknar henne varje dag.
Det skulle också bli en perfekt 4-årspresent eftersom hon snart firar födelsedag. Jag ska givetvis åka till henne då! :-D

/Becka

2008-01-04 @ 01:11:25
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: jenny

Åhh ja vill vinna!!! Önskar dig och din kära familj en underbar helg!!! Kraam

2008-01-04 @ 07:59:37
Postat av: Marielle

Lovisa skulle bli så fin i halsbandet och jag har gärna ett matchande. :)
Trevlig fredag önskar vi!

2008-01-04 @ 09:32:20
Postat av: ellionore johansson

hej!
Tack för din helt underbara blogg, kul att följa er vardag.
Skulle vilja vinna smycket så jag och min dotter Alice 2 år kan ha ett var.
kram på er.

2008-01-04 @ 11:32:19
Postat av: Malin

Jag vill gärna delta, jag har ingen dotter men jag har en sladdis till lillasyster som jag tar hand om väldigt mycket ! :) Vi skulle vara så fina :) hlsn Malin

2008-01-04 @ 11:37:54
Postat av: Heidi

Jag vill gärna vinna två halsband. Jag ska antagligen flytta hem i från i sommar och det känns ganska läskigt. Skulle kännas lite tryggare åtminstone om vi båda skulle ha ett halsband och bli påminda om att vi alltid finns där för varandra var vi än är.

2008-01-04 @ 13:09:06
URL: http://heidih.blogg.se
Postat av: Susanne

Jag vill gärna vinna!

2008-01-04 @ 14:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0