Önskar er en skön kväll!


Kanske den största kanelbullen? På BIT, byporten.
Här åt vi dagens lunch idag, ciabatta med ost / kalkon och Brämhults juice. Sen delade vi på en bulle. Tänk så STORA alla bakverk är idag? Min Mormor hade fått en chock om hon såg hur stora muffins, kakor och bullar vi äter idag. Hennes bullar var kanske en tiondel av denna extrema jättebullen på bilden ;)


Här väntar vi på bussen utanför dagis. Det finns ju inget mer spännande än alla bussar, bilar och motorcyklar som kör förbi.

Skrubbad på lillhakan.
ÄLSKLINGEN VÅR!!!
Du är solstrålen i vårt liv som ALLTID lyser.


Här skulle han sitta helt själv, jag fick inte peta på honom... Idag var han tydligen extra stor kille.
Bodyn satt utochin också... Har Pappa klätt på? ;)






Mysigt och spännande att åka buss, vi bytte buss en gång och vips var vi hemma!

Ikväll har Bestemor, Mormor och E badat Elian och jag har softat i soffan. Jag läste att SATC ej har premiär förrän om en stund, så jag får be om ursäkt för att jag skrev att den har premiär ikväll!
Den som väntar på något gott....

KRAM

Kommentarer
Postat av: stämningsfullt

hej!

Haha vilken jätte-bulle!

Vad roligt att åka buss och titta på alla bilar :)

Kram!

2008-06-11 @ 20:20:04
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Mums så god den bullen ser ut! Hoppas att ni har en härlig kväll. :)

2008-06-11 @ 20:51:33
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej josefine! jag läser alltid din blogg när jag hinner, även fast jag är dålig på att skriva ngt. Läste att du har ont i nacken, stackare, hoppas det blir bättre snart! Vi fick förresten oxå en slant tebax från Ving, skönt! när ska vi åka igen? det var sååå mysigt! här e d full rulle, var o kikade på vår nya lgh första gången i måndags, väldigt konstig känsla när man snart väntat i 2 år på att den ska bli klar! men bra blir det! vad händer u sommar? i juli ska vi uppåt kusten med båten men kanske inte riktigt ända upp till Oslo..men vi kanske kan mötas halvvägs= :)kram på er.

2008-06-11 @ 21:12:06
Postat av: Anonym

Det var ruth förresten som skrev. :)

2008-06-11 @ 21:13:48
Postat av: Sofia S

Kram tillbaks! Önskar er en trevlig helg! KRAMAR

2008-06-11 @ 21:32:36
URL: http://sofiass.blogg.se/
Postat av: Duvan

Jösses vilken stor kanelbulle:D

2008-06-11 @ 21:44:38
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Malin.E

Wow vilken bulle tur man inte bor i Oslo då hade jag rullat fram, jag är svag för bakverk :-) har aldrig skådat något liknande

2008-06-11 @ 22:01:25
Postat av: Anonym

Hej J,

måste säga att du blir verkligen bara snyggare åå snyggare...blir glad av att se dig! All respekt för E dock :-)



/Mange

2008-06-12 @ 08:12:25
Postat av: Anna-Lena

Oj, den jättebullen! ;) Ser dock god ut! He he... Skönt att få hjälp nu när du har ont! Jag blev lite överraskad när jag såg SATC har premiär först 21, här 6! Men de är lite före här med serier och allt! Den enda som gått några avsnitt före är Anna Pihl, vet jag retade mig att mamma kunde retas med att avslöja... ;) Det är ju en av fördelarna med Norge v. Sverige! Ha ha!.. Och så att VI bor här förståss... Nej, detta blev visst bara blaj idag. Slutar nu innan jag får klagomål! Sköt om dig och nacken! Ha en superskön dag! Kram

2008-06-12 @ 09:26:28
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Josefine

stämningsfullt: ja den var god också =) kram

Sara: tackdetsamma!kram

Ruth: HEJ darling, vi har pratat så massor om er!! Vi tänkte boka in en helg och ta med oss vår vän Tore och hans dotter Julie. Hur har ni planerat i sommar? Vilken helg kunde passa? KRAM

SofiaS: tackdetsamma sötaste du!kram

Duvan: :)

Malin.E: hahaha :)kram

Mange: tusen tack, så gullig du är!kram

AnnaLena: dina kommentarer piggar ALLTID upp mig, önskar dig en FAB dag! kramar

2008-06-12 @ 10:32:01
URL: http://prinsessans.blogg.se/
Postat av: Lundastudent

Är det inte en vetelängd eller liknande? Har jobbat på konditori och sådana kallas längder inte bullar ;)

2008-06-12 @ 12:38:24
Postat av: Ida

Hej och tack för en underbar blogg! Vad fin du är (in och utsidan) =) Jag undrar vart din fina blus/tröja kommer ifrån? Är den nyinköpt? Jättefin och somrig=)

Kram kram

2008-06-12 @ 21:58:35
Postat av: Anette

Med tanke på bullars strl idag är det inte konstigt att folk lägger på sig, särskilt som vi inte rör på oss lika mkt som när våra mormödrar åt sina små söta bullar...



Fast du är ju alldeles lagom liten och söt ;)

2008-06-13 @ 09:06:04
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Varför åker han i underkläder på bussen??

2008-06-13 @ 10:40:08
Postat av: sandra

Ååååhhhh han är så söt, er Elian!

2008-06-13 @ 13:28:49
Postat av: Malin

Naaw, guud vilken söt unge du har! :D

Jag verkligen älskar att kolla på dina bilder :D

du har tur du som har en sån fin unge! :D

2008-06-13 @ 13:51:55
URL: http://mallanlicious.blogg.se/
Postat av: Malin

Naaw, guud vilken söt unge du har! :D

Jag verkligen älskar att kolla på dina bilder :D

du har tur du som har en sån fin unge! :D

2008-06-13 @ 13:52:25
URL: http://mallanlicious.blogg.se/
Postat av: carro

aww :D va gullig son du har :) hur gammal är han ?=)

2008-06-13 @ 16:14:51
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: carro

aww :D va gullig son du har :) hur gammal är han ?=)

2008-06-13 @ 16:14:54
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0