Sista måndagen med rött kök!


Allt rött ni ser, dvs vägg + spegel ska bli vitt! Det känns skönt så jag kan fixa iordning det sista härinne.


Dricker välling PÅ bordet!

Vi var ute förut och jag fixade och donade med utemöbler, tvätt och annat. Vips välter Elian ut sin strandhink inne med massa sand. Så då var det dags att ta fram dammsugaren...Men jag fick inte röra den. Elian ÄLSKAR att städa, dammsuger i timmar om han får ;-) Sen ville han bara bli buren. Men det blir tungt... Så han fick en flaska välling och så satt vi och myste i köket. Han blir trött av hettan och imorgon ska vi shoppa en liten minipool att ha ute så han kan svalka sig.


Han kände sig superbusig som fick dricka välling dagtid+ sitta på bordet =) Det är så härligt att skratta åt såna saker tillsammans, han känns så stor nu!
Sekunden efter kom E hem som fått skjuts av sin Pappa. Nu handlar mina pojkar och jag ska duka för nu kommer gästerna strax, Elians gudfar med sin söta tjej Marie.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hello beauty☀



Ville bara titta in & säga att jag tänker på dig ;0)

Vilken läcker tan du fått, är det på Ingierstrand man får sådan!?

Du glittrar som alltid.



Vad spännande med ny färg på köket, även om jag inte orkar tanken på att måla..... vi har ju målat hela vårt hus som var som en regnbåge när vi flyttade in fniss



Stor kram till dig & puss till Elian från mig & prinsessan

2008-06-02 @ 18:43:36
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: Louise

Vad mysigt ändå! Det är sådana stunder som man ska ta vara på! Hoppas att ni får en trevlig kväll i denna härliga sommarvärme.

Kramar Louise

2008-06-02 @ 19:36:31
Postat av: Louise

Vad mysigt ändå! Det är sådana stunder som man ska ta vara på! Hoppas att ni får en trevlig kväll i denna härliga sommarvärme.

Kramar Louise

2008-06-02 @ 19:37:11
Postat av: Louise

Vad mysigt ändå! Det är sådana stunder som man ska ta vara på! Hoppas att ni får en trevlig kväll i denna härliga sommarvärme.

Kramar Louise

2008-06-02 @ 19:38:18
Postat av: lisa

hej Jossan! Vilken fin blogg du har! Det måste vara du från NILO 2002?! Och en så söt unge=) Lycka till med bröllopet i sommar, att gifta sig är underbart. Jag gifte mig förra sommaren och fick min andra dotter Nora nu i Mars, den stora fick jag i juni 2004... Kul att se att du har det bra. Kram/ Lisa

2008-06-02 @ 20:49:52
Postat av: Emilia

Du har så bra blogg :D Fin är du också, och ditt barn. :)

2008-06-02 @ 20:59:21
URL: http://goldenheartt.blogg.se/
Postat av: Eva

Hejsan, det armbandet du har på dig, vart kan man hitta det , super snyggt, ha det gott ;)

2008-06-02 @ 21:02:36
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Söta bilder på Elian. Förstår att du vill ha vitt kök. Minipool låter som en utmärkt idé. Skulle vilja ha en sån själv just nu. ;)

2008-06-02 @ 21:12:29
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Söta bilder på Elian. Förstår att du vill ha vitt kök. Minipool låter som en utmärkt idé. Skulle vilja ha en sån själv just nu. ;)

2008-06-02 @ 21:13:24
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Amanda i Ghettot

Oj då, jag som tyckte att det var så fint med det röda. ;-) Men det blir säkert ännu finare sedan!

2008-06-02 @ 21:14:54
URL: http://amandasghetto.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sessan: Hihi tack snälla söta du och TACK för att du ringde =) Jag fixk lite eld i baken =) Ja på Ingierstrand sker det haha ni får följa med en dag? Imorgon??? Pussar!



Louise:Tack snälla du, jag önskar dig detsamma!!kram



lisa: HEEEEJ! Yes its me =) =) GRATTIS gumman så fantastiskt! Jag kommer ihåg att jag fick veta att du var gravid men sen vet jag inte så mkt mer. Ja jag längtar MASSOR till dagen D! Största kramen till dig du vackra goa tjej!!!



Emilia: tack snälla du så glad jag blir!kram



Eva: hej, tack så mkt det är två st ifrån namnsmycken.com, kika in där!kram



Sara: hihi =) kram



Amanda: tack men det blir så mkt finare nu precis som du säger!kram

2008-06-02 @ 22:43:56
URL: http://prinsessans.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sessan: Hihi tack snälla söta du och TACK för att du ringde =) Jag fixk lite eld i baken =) Ja på Ingierstrand sker det haha ni får följa med en dag? Imorgon??? Pussar!



Louise:Tack snälla du, jag önskar dig detsamma!!kram



lisa: HEEEEJ! Yes its me =) =) GRATTIS gumman så fantastiskt! Jag kommer ihåg att jag fick veta att du var gravid men sen vet jag inte så mkt mer. Ja jag längtar MASSOR till dagen D! Största kramen till dig du vackra goa tjej!!!



Emilia: tack snälla du så glad jag blir!kram



Eva: hej, tack så mkt det är två st ifrån namnsmycken.com, kika in där!kram



Sara: hihi =) kram



Amanda: tack men det blir så mkt finare nu precis som du säger!kram

2008-06-02 @ 22:45:20
URL: http://prinsessans.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sessan: Hihi tack snälla söta du och TACK för att du ringde =) Jag fixk lite eld i baken =) Ja på Ingierstrand sker det haha ni får följa med en dag? Imorgon??? Pussar!



Louise:Tack snälla du, jag önskar dig detsamma!!kram



lisa: HEEEEJ! Yes its me =) =) GRATTIS gumman så fantastiskt! Jag kommer ihåg att jag fick veta att du var gravid men sen vet jag inte så mkt mer. Ja jag längtar MASSOR till dagen D! Största kramen till dig du vackra goa tjej!!!



Emilia: tack snälla du så glad jag blir!kram



Eva: hej, tack så mkt det är två st ifrån namnsmycken.com, kika in där!kram



Sara: hihi =) kram



Amanda: tack men det blir så mkt finare nu precis som du säger!kram

2008-06-02 @ 22:45:30
URL: http://prinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0