Tack snälla ni!

Tack för att ni är så goa och önskar mig god bättring, det betyder massor!

Jag sov en stund hemma idag och sen hämtade jag E hos tandläkaren och Elian på dagis. Sen åkte vi till stranden för att mysa. Jag sov även där vilket var supermysigt, men vaknade av en sandig nakenfis som la sig på mig ;)



På bryggan, kikar då Pappa hoppar ifrån hopptorn!


Soft eftermiddag!


Gott med vattenmelon, jag och E åt pastasallad men Elian var mest törstig och föredrog melon.

Nu ska jag packa inför morgondagen, sen ska vi röja i köket för här ska det målas medans vi är borta. Vi ska också ha vit mosaik i köket men det ska inte sättas upp förrän lite senare.

Njut kvällen och glöm inte bort att du är FANTASTISK!

Kommentarer
Postat av: Angel

Vilken härlig familj,krya på dig tjejen och njut av din lediga tid

2008-06-05 @ 19:45:09
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Ha en härlig kväll! :)

2008-06-05 @ 21:24:36
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Madelene

Hoppas att du har haft e´n underbar kväll med dina älskade. Ha en underbar helg hemma i svedala.Och hoppas att du blir bra i din nacke.Du verkar vara en sån underbar person så jag önskar dig av hela mitt hjärta att du blir bra.Många BAMSE KRAMAR Madelene

2008-06-05 @ 22:02:38
Postat av: jossan

åh jag åt också melon idag :D sjukt gott!

2008-06-05 @ 23:58:56
URL: http://jossansnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0