Tripp till Amadores:


Vi bestämde oss för att åka till Amadores med Noah och hans föräldrar. Här är vi på väg till bussen.

Söner med stolta Pappor.
image3853
Prinsarna i mitt liv - TACK för en FANTASTISK semester!!! ♥♥
image3854


Nyvaken! Vi åt lunch och precis då vi ätit klart kikade Elian upp. Sen Noah. Skönt att  ibland få en lunch utan någon spagetti som flyger eller otåliga små ben som vill hoppa ur barnstolen )


Amadores är en underbar strand. Då jag och Mamma var här för många år sen var allting på väg att byggas upp. Det är sand ifrån Bahamas som importerats och den är vit och mjuk.


Takeawaypommes i solstolen.

image3859
Softar i morgonrocken.

Det blir väldigt mycket bilder nu men det känns så kul att spara detta och att skriva medans jag har allting färskt i minnet. Då vi flyttar blir det mycket fixa och dona men att blogga är ju så kul så det gör jag då jag kan. Men hoppas ni orkar kika igenom trots att det blir MÅNGA inlägg ikväll...:)






Kommentarer
Postat av: Malin

Åh så underbart ni verkar ha haft det!
*avundsjuk*
;-)
Jag blir verkligen sugen på att slå till & boka resa till oss oxå... snart hoppas jag!

Vi höres! & lycka till med flytt å allt!

tusen kramar Malin

2008-03-20 @ 21:49:45
URL: http://barnlycka.blogg.se
Postat av: Sara - Dagens positiva

Den sista bilden på Elian här är SÅ fin!

2008-03-21 @ 09:13:06
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Elin

fantastiska bilder.

2008-03-21 @ 11:22:18
URL: http://elinlovijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0