Tips!

Jag hade faktiskt glömt bort Bloggkoll.se men nu såg jag att jag har ju bloggkoll som betyder att ni kan prenumerera på mina inlägg, ni får uppdatering om när jag skrivit något nytt. Så tittade jag in och ser att det inte är så många som prenumererar på Prinsessans Dagbok ( 105 st). Kan det bero på att ni vet att jag uppdaterar ofta oavsett? Används bloggkoll mest till bloggar som inte uppdateras lika frekvent? Eller har ni bara glömt? Annars tycker jag att ni ska starta en prenumeration så att ni alltid har just "bloggkoll" ;)

Kram

Update 11.43: Det var som jag tänkte, att ni vet att jag uppdaterar ofta så ni kikar in då och då. Ni är SÅ välkomna!


Kommentarer
Postat av: Angel

Jag har alla favvo bloggar på bloggkoll listan.Inklusive din såklart

2008-05-22 @ 09:38:17
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är lättare att ha en lista med de bloggar man läser under "Bokmärken". Där har jag med din ;)

2008-05-22 @ 09:57:44
Postat av: Anonym

Hej Jossan!

Jag har bloggkoll, har mina favorit bloggar inklusive din då!

Blir ibland mycket när man inte läser bloggar så ofta..eftersom man har annat i vägen, skola + jobb. över hundra brukar oftast det va! Bra med bloggkoll då :)

2008-05-22 @ 10:16:25
Postat av: Emma

Man vet ju att du uppdaterar så pass frekvent att man alltid kan kolla in och ha något nytt att läsa. Jag har dig därför under Favoriter/Bokmärken.Bloggkoll känns bara onödigt då.

Ha en bra dag!

2008-05-22 @ 10:35:53
Postat av: Josefine

Det var det jag misstänkte, jag uppdaterar väldigt ofta :)

KRAM och tack för att ni svarar!

2008-05-22 @ 10:37:37
URL: http://prinsessans.blogg.se/
Postat av: sofia

Du ligger högst upp under "favoriter" och det klickas flitigt på dne knappen, så det behövs nog ingen prenumeration :p



2008-05-22 @ 10:39:18
Postat av: Mia

Jag använder RSS, mycket smidigare! Det ligger direkt i webbläsaren och man behöver inte logga in på nån sida.

2008-05-22 @ 11:01:32
Postat av: Sofia

Jag håller med ovanstående, jag tycker inte att bloggkoll behövs eftersom du är så duktig och skriver flera gånger per dag! :-) Tack för det!

2008-05-22 @ 11:06:28
Postat av: Lisa

Bloggkoll är mer till de Bloggar som inte uppdaterar så ofta och man känner att man annars nästan "glömmer bort" dem. Jag har de bloggar jag följer under favoriter och det funkar bäst för mig. Att få en himla massa mail skulle bara kännas jobbigt, går ju in flera gånger varje dag ändå! =)Fortsätt som du gör, du gör det kanon!

2008-05-22 @ 11:18:14
Postat av: joleen

precis som någon sa ovan, man har ju den egna RSS'n på egna bokmärkena..har en hel blgogmapp med maaassa bloggar. Bland annat din;)Verkar dock vara få som känenr till denna funktion? Allts RSS...

2008-05-22 @ 11:39:11
URL: http://joleen.bloggspace.se
Postat av: Marika

Jag använder bara Bloggkoll tycker det är perfekt! inte en massa länkar att hålla koll på. Samt att allt finns uppdaterat både hemma och på jobb!

2008-05-22 @ 11:59:32
URL: http://blivandefruandersson.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jag använder google reader, en funktion som funkar som rss:en. Fungerar om man har gmail-konto. Där ser man och kan läsa alla dina uppdateringar! :)

2008-05-22 @ 22:13:29
URL: http://livetarharligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0