Tävling - vinn graviditetstester + ägglossningstester ifrån Testadig.nu




Vinnaren får 2 st graviditetstest och 15 st ägglossningstest. Ett kit för dig som planerar att bli gravid.
För att delta i tävlingen skriver du en kommentar i detta inlägget om varför just DU ska vinna. Ni får självklart vara anonyma bara ni lämnar er epostadress i fältet där ni fyller i evt namn eller bloggadress ( det är bara jag som ser den).
Jag hoppas denna vinsten passar bra då jag vet att ni är många som längtar, önskar och planerar barn.
Jag önskar er alla ett STORT lycka till med verkstaden!

Det finns också andra typer tester inne på Testadig.nu så som glutentest, urinvägsinfektionstest med mer.

Ni får också 10% rabatt på hela sortimentet hos Testadig.nu om ni anger koden: prinsessan

Tävlingen avslutas på fredag efter lunch!

Tävlingen är avslutad!





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag vill givetvis vara med och tävla!

2008-11-03 @ 11:55:21
Postat av: M

Jag är givetvis med och tävlar. De behövs i dessa tider :)

2008-11-03 @ 12:02:55
URL: http://attblimamma.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!

Har precis börjat blogga själv och i och med det har jag även börjat kika runt lite bland andra bloggare. Din blogg är en av de jag fastnat för - en riktig feel good blogg! :)



Jag vill vara med och tävla eftersom:

- Jag gifter mig i maj och efter bröllopet hoppas jag verkligen på att bli gravid och ha min egen lilla familj.

- Tänker ständigt på små bebisar och ofta drömmer jag även om dem (härom natten drömde jag att jag väntade tvillingar ;-)).

- Har redan nu börjat vänja min sambo vid tanken på att två snart kanske får bli tre.

- Ser fram emot den dagen då jag ser ett blått streck. Jag är SÅ redo och jag kommer att bli SÅ lycklig och jag hoppas verkligen att jag får vara med om det(då det är en gåva och verkligen inget man ska ta för givet)! Men vem vet, förhoppningsvis kan vinsterna hjälpa en en bit på vägen?

2008-11-03 @ 12:07:16
URL: http://www.lifestylebykarin.se
Postat av: Karin

Hej!

Har precis börjat blogga själv och i och med det har jag även börjat kika runt lite bland andra bloggare. Din blogg är en av de jag fastnat för - en riktig feel good blogg! :)



Jag vill vara med och tävla eftersom:

- Jag gifter mig i maj och efter bröllopet hoppas jag verkligen på att bli gravid och ha min egen lilla familj.

- Tänker ständigt på små bebisar och ofta drömmer jag även om dem (härom natten drömde jag att jag väntade tvillingar ;-)).

- Har redan nu börjat vänja min sambo vid tanken på att två snart kanske får bli tre.

- Ser fram emot den dagen då jag ser ett blått streck. Jag är SÅ redo och jag kommer att bli SÅ lycklig och jag hoppas verkligen att jag får vara med om det(då det är en gåva och verkligen inget man ska ta för givet)! Men vem vet, förhoppningsvis kan vinsterna hjälpa en en bit på vägen?

2008-11-03 @ 12:08:43
URL: http://www.lifestylebykarin.se
Postat av: Fredrik *Frisören

Jag och min tjej har försökt att skaffa barn nu i över ett år, efter som att vi för två år sedan tyvärr förlorade vårt barn i 6 månaden, så hoppas vi på att vi någon gång kan bli föräldrar...

2008-11-03 @ 12:09:48
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Karin

Hej!

Har precis börjat blogga själv och i och med det har jag även börjat kika runt lite bland andra bloggare. Din blogg är en av de jag fastnat för - en riktig feel good blogg! :)



Jag vill vara med och tävla eftersom:

- Jag gifter mig i maj och efter bröllopet hoppas jag verkligen på att bli gravid och ha min egen lilla familj.

- Tänker ständigt på små bebisar och ofta drömmer jag även om dem (härom natten drömde jag att jag väntade tvillingar ;-)).

- Har redan nu börjat vänja min sambo vid tanken på att två snart kanske får bli tre.

- Ser fram emot den dagen då jag ser ett blått streck. Jag är SÅ redo och jag kommer att bli SÅ lycklig och jag hoppas verkligen att jag får vara med om det(då det är en gåva och verkligen inget man ska ta för givet)! Men vem vet, förhoppningsvis kan vinsterna hjälpa en en bit på vägen?

2008-11-03 @ 12:10:05
URL: http://www.lifestylebykarin.se
Postat av: anonym

Jag vill jättegärna vara med och tävla. Jag har väldigt oregelbunden mens och skulle vilja ha lite mer koll på min ägglossning så att jag kan öka möjligheterna att bli gravid =)

2008-11-03 @ 12:10:32
Postat av: Karin

Jag är inte riktigt van vid det här märker jag... :-)

Inte meningen att skicka kommentaren två gånger och min egen bloggsida ska ju vara http://www.lifestylebykarin.blogg.se



2008-11-03 @ 12:12:15
URL: http://lifestylebykarin.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag är inte riktigt van vid det här märker jag... :-)

Inte meningen att skicka kommentaren två gånger och min egen bloggsida ska ju vara http://www.lifestylebykarin.blogg.se



2008-11-03 @ 12:13:00
URL: http://lifestylebykarin.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag är inte riktigt van vid det här märker jag... :-)

Inte meningen att skicka kommentaren två gånger och min egen bloggsida ska ju vara http://www.lifestylebykarin.blogg.se



2008-11-03 @ 12:14:52
URL: http://lifestylebykarin.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj, vad mycke såna här grejor det gick åt när vi kämpade för att få vår ögonsten, en prinsessa som snart fyller två år. Nu är vi sugna på att börja kämpa igen och ett bidrag till testlådan (ja, vi hade en sån..)skulle tas emot med öppna armar.

Tack för en blogg som ger livsglädje! Kram

2008-11-03 @ 12:16:14
Postat av: Anonym

Hej Josefine.

Självklart vill jag vara med och tävla. Jag och min man vill så gärna skaffa ett syskon till vår son Melker som är 1 1/2 år nu. Det tog väldigt lång tid innan jag blev gravid med honom så därför hade det varit kanon med ägglossningstest+gravtest.

Vill bara säga att jag verkligen gillar din blogg och är inne här ett par ggr om dagen.

Många kramar

2008-11-03 @ 12:23:00
Postat av: jessica

Jag längtar efter att få ge min älskade plutt ett litet syskon. Detta är dock svårare är jag trodde och för varje gång stickan visar "inte gravid" blir längtan ännu större och man känner mindre och mindre hopp. Känns dessutom som om tiden rinner iväg då mannen min börjar bli "gammal". Det skiljer nämligen 27år på oss! Så ett sånt här kit hade verkligen uppskattats då jag längtar efter att få ge båda mina hjärtan den största gåvan i livet, ett barn och ett syskon!

2008-11-03 @ 12:28:35
URL: http://jessicaherrstrom.blogg.se/
Postat av: tess

vi försöker o försöker snart är det nog våran tur:)

2008-11-03 @ 12:31:08
Postat av: Caroline

Jag vill gärna vara med och tävla! =)

2008-11-03 @ 12:38:16
Postat av: Veronica

Ja detta är verkligennågot som skulle passa mig, vi har försökt i 3 år nu och när vibodde i gävle så påbörjade vi en fertilitetsutredning, men då vi flyttade så blev utredningen lagd på is, väntar just nu på att få påbörja utredningen här uppe istället.

Tack för en söt blogg, den är alltid lika mysig att läsa.

2008-11-03 @ 12:39:56
URL: http://kelpinaphrael.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Jag är INTE med och tävlar!

Men jag bara måste få skriva ett inlägg under denna tävling ändå. Vilken UNDERBAR tävling för de som vill bilda familj eller utöka den familj de redan har. Otroligt BRA tävling!!



Kram Suzanne

2008-11-03 @ 12:46:16
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: MALIN

jag vill vara med och tävla, jag längtar så efter att få ett litet mirakel, det är det som betyder mest för mig och min sambo och det är kring de små mirakel som våra tankar kretsar varje dag! Plus att varje dag som jag läser din underbara blogg så blir jag bara mer och mer sugen på att jag ska få den äran att bära på ett mirakel!

Kram kram på söta dig!

2008-11-03 @ 13:04:36
Postat av: Anonym

Jag vill gärna vara med och tävla.

Efter att gått igenom två missfall inom loppet av ett år. Så är nu planerna och förhoppningarna om att få starta bebiverkstaden snart igen..

Och va vore inte bättre ett par ägglossningstester och ett par grav. tester för att lyckas få till det en gång till... Och köra på en tredje gången gillt!? :-D

Tack för en bra blogg.

KRAMAR

2008-11-03 @ 13:08:42
Postat av: Camilla

En missbrukares erkännande!

Min blivande man vet inte om att jag är missbrukare, en missbrukare med stort M. Jag missbrukar äl-tester och grav.tester i stora lass. Testar mig alltid för tidigt :-) Det blir så himla dyrt!

Här bredvid mig ligger nu en förpackning nyinköpta äl-tester som jag införskaffade på lunchen. Därför har jag om ett par veckor ett stort behov av graviditetstester och skulle gladeligen bli din vinnare.



Hälsningar Camilla

2008-11-03 @ 13:10:24
Postat av: Madde

Tack för en underbar, varm och upppiggande blogg!

Jag vill vill gärna vara med och tävla.

Jag längtar så mycket efter egna barn och snart är det dags för mig och min sambo att bilda familj, äntligen!

För nu är det inte längre bara jag som vill utan också min sambo=)tiden har mognat,känns underbart och jag hoppas verkligen att vi kommer få glädjen att bli föräldrar.

Kram

2008-11-03 @ 13:18:51
Postat av: mantis

Åh, jag vill så gärna vara med och tävla om ett sådant här kit. Jag är för stunden i en känslomässig svacka då jag för tre dagar sedan fick ett missfall i femte veckan. Men jag hoppas kunna återhämtar mig snart då längtan efter ett litet mirakel är så stort. Detta kit hade verkligen varit en fin start i vår resa till ett mirakel.

2008-11-03 @ 13:19:41
Postat av: Jossan

Jag vill gärna vara med och tävla om detta kit!



Vi har börjat att jobba på ett syskon till vår 5- åriga son här hemma så det vore verkligen kanon att vinna. Vi längtar efter en ny familjemedlem alla tre och hoppas att våra dröm snart kan bli sann!



Tack för en uppfriskande och glädjespridande blogg!



2008-11-03 @ 13:56:34
Postat av: Kristin

Hej!

Jag själv är gravid men min bästa, alldeles underbara kompis försöker nu också att bli gravid. Hon har redan tagit 14 st ägglossningstest och skulle verkligen behöva ett gäng till till nästa ägglossning. Det hade varit så roligt att kunna ge henne det som en liten present.

Mvh Kristin

2008-11-03 @ 13:58:41
Postat av: teddy

Hej hej söta Josefine.

Vad skoj med denna tävling :) Bland den bsta hittills måste jag säga :)

Tja - vad kan jag säga.

Jag är nygift och genomgår för tillfället den tuffaste utbildningen på marknaden - att bli barnmorska eller jordemor som ni säger i Norge.

Är på väg ut ur en ätstörning men har tyvärr fifflat för mycket med hormonerna och drabbats av en godartad hypofystumör :(

Något som kan leda till svårigheter att bli gravid... ( hoppas verkligen att det inte är så).

Men hur som. Nästa år påbörjas den roliga vägen till ett mirakel. För det blir verkligen ett mirakel om vi verkligen får ett barn tillsammans.



Kanske kan dessa tester stilla min oro lite granna...



Kramis på dig och tack för ett superblogg.



/Teddy

2008-11-03 @ 14:15:45
Postat av: Lina

Hej!

Jag har äntligen, efter mycket övertalning, lyckats övertala min underbara man att det är dags för oss att börja försöka skaffa oss en egen liten prins eller prinsessa. Många runt omkring oss går med stolta magar i vädret och jag vill hemskt gärna vara nästa att berätta att vi också snart kommer att gå med "bäbis" på jäsning.

2008-11-03 @ 14:17:00
Postat av: lilian

Hej! jag vill hemskt gärna vinna för att hos oss verkar det gå åt en hemskt massa ÄL-tester. Jag och min fru försöker bli gravida med efter 3 inseminationer har vi ännu inte fått något efterlängtat plus på stickan. Så vi är storkonsumenter av denna vara som inte är billiga om man vill ha pålitliga produkter. Må så gott! och lycka till med din graviditet. Kram L

2008-11-03 @ 14:19:43
URL: http://lilianochlinda.blogspot.com
Postat av: Frida

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla. Jag har längtat efter barn så länge och nu har min sambo äntligen gått med på att försöka ;) Din blogg inspirerar verkligen och jag hoppas att också jag snart får prova på mammalivet och får en lika härlig familj som er. :)

2008-11-03 @ 14:32:58
Postat av: Tess

Jag vill vara med o tävla! efter 4 års försökande, 3 st inseminationer och 1 ivf och 1 fet så hoppas jag att vi på "6e" gången gillt ska få en underbar julklapp!

Kram/Tess

2008-11-03 @ 14:34:30
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Hejsan

kul med tävling.

Är gärna med!

Jag skulle vilja vinna för att jag vill så gärna ge mina sessor ett litet syskon. Har ingen aning om när jag har ägglossning så det skulle vara kul att få prova.



Kram Bonnie

2008-11-03 @ 15:11:26
Postat av: Anonym

Jag vill va med och tävla om detta kitt.

Det skulle passa perfekt nu när vi har bestämt oss för att försöka att få ett syskon till vår 3-åriga lilla prins.



Tack för en superbra blogg!

2008-11-03 @ 15:14:53
Postat av: Anonym

Jag vill jätte gärna vara med och tävla. Jag och min fästman har planerat barn sen snart ett år tillbaka. Jag studerar och måste då hålla hårt i mina små kronor. Och grav och Äl tester är ju såå dyra!

Vi vill så gärna ha vårt kärleksbarn och har sedan några månader tillbaka inte hållt reda på ÄL. Men nu börjar längtan bli stor och vi skulle vilja satsa hårt nu. :)

Vore så skönt att vinna :)



Trevlig kväll!

2008-11-03 @ 15:24:32
Postat av: sara

Hej!

jag skulle jätte gärna vilja ha det kittet, vi har försökt och få barn nu med det blir bara minus varje månad, jag skulle faktiskt ha haft barn samtidigt som dej, i början på feb, men slutade i missfall, men jag ger inte upp i första taget, så hoppas snart att det blir ett plus och att allt går bra, hade blivit super glad om jag vann det, om inte så lycka till med allt, och håll tummarna för mej!

kram sara

2008-11-03 @ 15:42:02
Postat av: Zandra

Klart jag vill vinna, testoman som man är! ;)

2008-11-03 @ 16:42:20
Postat av: jenny

önskar jag kunde va med å tävla men än är det inte dags..:)

2008-11-03 @ 16:58:03
URL: http://www.lilla-vovven.blogspot.com
Postat av: Mamma till en ängel

Jag och min sambo har försökt så länge att få ett barn, och när vi väl lyckades så miste vi henne i 4:e månaden. Nu är hon vår lilla ängel. Vi har börjat om på ny kula och alla hjälpmedel är tillåtna.



Tack för en bra blogg



2008-11-03 @ 17:02:11
Postat av: Lena

Är gärna med och tävlar. Har precis börjat bebisproduktionen och skulle behöva lite hjälp på vägen.

2008-11-03 @ 17:08:57
Postat av: Line W

Jag vill vara med och tävla! Vi planerar att börja försöka snart, och vore bra med ägglossningstest (och grav.test) för att få lite koll... Vi har försökt tidigare, men då blev det inget.... :-( nu har vi tagit en "paus" från stressen att bli gravid och känner att vi snart är redo att börja försöka igen. Så därför vill jag vinna!

2008-11-03 @ 17:25:24
Postat av: Josephine

Hej tjejen!



Jag vill gärna vara med och tävla ;-). Är precis i början av "försöken" att bli 3 i familjen och det skulle passa utmärkt med dessa test då vi inte fått så mycket rutin på cyklerna och allt det där...:-). Ha en skön kväll och hoppas allt går vägen med lilla flickan! KRAM

2008-11-03 @ 17:51:11
Postat av: Emma

Jag vill jätte gärna vara med och tävla.



Följer din blogg och läser den varje dag! Man tackar bloggkoll för att det är så snabbt och enkelt att följa.



Jag skulle som sagt var jätte gärna vilja vara med och tävla, Sovrummet har blivit en bäbisverkstad och vi längtar verkligen efter en liten. Med några test så blir det hela lite enklare. Hade varit jätte kul att vinna helt enkelt! :D

2008-11-03 @ 18:17:41
Postat av: Sandra

Jag vill också tävla!!

Efter 2 jobbiga missfall hoppas vi nu på tredje gången gillt. Eftersom min mens och ägglossning inte längre är riktigt som det ska vara så skulle det verkligen underlätta med ägglossningstester.

Kram

2008-11-03 @ 18:32:22
Postat av: Sandy

Jag är sjuksköterska och jobbar på onkologen vilket innebär att jag jobbar med cytostatika. Jag har sedan innan en rädsla för att något ska hända under min graviditet (om/när jag är gravid), min mammam förlorade sitt barn i 9:e månaden (1 vecka innan beräknad förlossning) då var jag 18 år och det har påverkat mig otroligt mycket i mina funderingar kring barn och graviditet. Eftersom jag jobbar med det jag gör vill jag gärna ha så stor koll som möjligt att veta så tidigt det bara är möjligt när/om jag blir gravid för att då direkt kunna sluta arbeta med just cytostatika (vilket påverkar celldelningen). Just nu är det bara graviditet och bebisar i mina tankar och jag skulle kanske kunna bli lite lugnare om jag hade möjlighet att ha lite mer kontroll, därför är jag med och tävlar!

Kram!

2008-11-03 @ 18:43:28
URL: http://mittegetliv.blogg.se/
Postat av: sara

Hej! jag är en precis nybliven lärare som fram tills nu tagit hand om andras barn, nu käner jag mig redo att börja planera för en egen familj något som jag och min sambo längtat länge efter :)

det hade varit toppen med äl-testen då min mens är mycket oreglbunden :(

kram sara

2008-11-03 @ 18:45:19
Postat av: KARIN

jag skulle gärna vilja vinna detta kit för jag hoppas, hoppas, hoppas att jag kan bli gravid över huvud taget. Det är ju inte så självklart...

Folk frågar mig var och varannan dag.

-Blir det inte en liten bebis snart?

-Jo, det vill jag verkligen men nu vet jag inte ens om jag kan bli gravid...

-oj då, säger folk då och blir tomma på ord..



jag går hos två olika läkare och gör tester efter tester, så snart hoppas jag att jag med kan vara förväntansfull och kissa på en sticka.

Så denna vinst hade varit en perfekt "morot" för mig och min kille..



kram!!

2008-11-03 @ 18:45:38
URL: http://litentiger.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hej! Vi har försökt i ett bra tag nu och inget har hänt, men det skulle vara så roligt om man fick vinna lite prylar som kan hjälpa till:) Tänk om en liten vinst hade kunnat bli en stor vinst till ett litet hjärte barn:)) Har gång på gång blivit besviken att jag ej blivit gravid;) Men en liten vinst hade kunnat göra mig suppper duper glad:)

KRAM

2008-11-03 @ 18:57:34
Postat av: I

Jag och min sambo ska försöka bli gravida igen. Vi skulle haft barn samtidigt som du och E, i februari. Tyvärr satte förlossningen igång i v.17 och min lilla bebis gick inte att rädda. Nästa graviditet kommer bli jobbig, pga rädslan, men längtan efter en liten är större en rädslan. Så du kan få hjälpa oss lite på traven med dessa tester.

Tack snälla för en underbar blogg!

2008-11-03 @ 19:02:09
Postat av: Therese

Jag själv vill/behöver inte tävla men jag tipsade om denna tävling på ett barnlöshetsforum, hoppas att det var okej :)

Kramar Therese

2008-11-03 @ 19:06:01
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag vill vara anonym!

Jag har levt ihop med min kille i 7 år snart, bor o är förlovade.

Jobbat med barn o mammor, men har inga barn själv :( vilket jag tycker är så hemskt, utan p-piller i 2,5 halvt år snart, men inget funkar :( haft tankar på utredning med orkar inte just nu tyvärr, mkt jobb för oss båda! Men längtar så starkt efter ett plus! Kan hoppas på tur! Kram

2008-11-03 @ 19:26:46
Postat av: Elin M

Efter ett missfall känns det långt bort att få ett litet knyte till oss. Men vi ger inte upp. Vi kan inte deppa ihop för det. En vacker dag kommer lyckan till oss. "Barn är iget man skaffar, utan en gåva man får om man har tur..."

2008-11-03 @ 19:42:17
Postat av: Maria

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om detta pris. Innan vi fick vår lilla dotter så kämpade vi i 1,5 år och lyckades tillslut med lite hjälp på traven. Vore så fantastiskt om vi fick uppleva den glädjen en gång till!

2008-11-03 @ 19:52:50
Postat av: Tessan

jag vill gärna vinna för just nu i denna stund sitter jag osäker på om jag är gravid eller ej.. spännande.. men jag vet inte. funderar på att gå till apoteket, kanske jag kan vinna istället :)

kram !

2008-11-03 @ 20:26:07
Postat av: Tessan

jag vill gärna vinna för just nu i denna stund sitter jag osäker på om jag är gravid eller ej.. spännande.. men jag vet inte. funderar på att gå till apoteket, kanske jag kan vinna istället :)

kram !

2008-11-03 @ 20:53:53
Postat av: sanna

jag vill vinna, jag brukar aldrig vinna ngt'L men hoppas på detta,då ja inte gör annat än o köper tester'Lja håller tummarna

2008-11-03 @ 21:25:29
Postat av: Babylicious

Hej! Vi är väldigt gärna med och tävlar.. Vi har försökt att skaffa barn i över ett halvår nu och att det skulle vara så här svårt trodde vi aldrig, men vi kämpar vidare och hoppas att vår dröm snart blir sann. Vi har ännu inte köpt något ägglossnings test så det skulle vara spännande och se om det ger något resultat. Inom några veckor har vi tillbringat sju år tillsammans och vad skulle inte vara en bättre present till oss än ett litet mirakel i magen! Kram



2008-11-03 @ 22:09:38
URL: http://babyliciouss.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Hej Josefine!



Jag vill väldigt gärna vara med och tävla.



Jag och min sambo har försökt att bli gravid i ett halvår nu utan att lyckats. Men vi fortsätter att försöka :) vet ju att det kan ta ett tag...



Så ägglossningstest och graviditetstest skulle vara super att vinna :)



Mvh Sandra

2008-11-04 @ 00:58:32
Postat av: Sandrah

Hej !

Jag skulle vilja vinna så jag kan ge testerna till min mamma. Hon skiljde sig från min pappa för tre år sedan och har nu hittat en ny man som hon är nygift med. Han är nio år yngre än min mamma, och han vill gärna ha barn men det går inte riktigt så bra för dem..

Mamma tror att det är hennes fel på grund av att hon fick en cysta i magen, men jag vill få henne att inse att det inte är så.

Kanske blir det lättare för dem med ett ägglossningstest då hennes man jobbar borta i veckorna, då ser de när han ska komma hem och jobba på familjen istället.

Tack för en jättebra och mysig blogg ! Kram

2008-11-04 @ 01:52:33
URL: http://babylonsjukan.wordpress.com
Postat av: L

Hej! Jag skulle jättegärna vilja vara med och tävla då vi försökt bli gravida i två månader men tyvärr händer inget. Jag är rätt ung så att det skulle vara svårt att bli gravid har verkligen kommit som en chock! Och så dyrt det är med ägglosningstest så därför skulle jag bli jätteglad över att vinna, vet inte hur mycket pengar jag lagt på gravtest och ägglossningstest haha! Och nu väntar min bästa vän barn i slutet av januari så då känns det både extra glatt för hennes skull men ledsamt för min att det ska gå så trögt..



Kram!

2008-11-04 @ 02:28:57
Postat av: M - ( [email protected] )

Hej . Oj, jisses om ja blev glad när jag såg att du la ut ännu en bra/trevlig tävling , har har 'blogg abstinens ' då ja inte satt vi datan alls igår , men ja hann ju med iaf :)



Jag vill vara med och tävla , jag och min sambo har försökt sen i mars (08) , men inget har hänt, har haft massor symptom (du om nån vet nog hur det är, hur det känns osv ) helt magiskt, verkligen trott att det tagit sej , men icke .. nu verkar min 'period' försvunnit helt ist . vet inte alls vad det är som händer, förra månaden hade ja starka symptom , sen 'period' men inget plus där inte , nu vet ja som är fel , har ett tag nu funderat över detta med äl - test , men inte kommit mej för de , nu känns det som ett bra tillfälle att försöka vinna det + ett grav. test , som jag hoppas ja får användning för .. bebislängtan ju :) Taack , för chansen.

2008-11-04 @ 08:55:39
Postat av: Valerie

hej!

Jag vill vara med och tävla! Vi börjar planera ett syskon till vår lilla Skrutta, För att få henne tog det en del försök, det var först när vi använde ÄL-test som hon fastnade hos oss. Därför blir det att köra med ÄL test från början den här gången.

Kram

2008-11-04 @ 09:13:23
Postat av: Anna

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla då vi funderar på ett litet syskon till vår son. Det lång tid innan "det tog" när vi försökte med honom så lite hjälp skulle vara otroligt skönt och avstressande. För man blir ju frustrerad, stressad och uppgiven varje gång man får ett negativt svar på test. TACK för en uppmuntrande och glad blogg!

2008-11-04 @ 09:37:05
Postat av: Sanna

Efter fyra år av längtan, efter två hemska aborter, mycket gråt och ängslan, har pratet om barn kommit till oss. Kanske det är dags nu?! Kanske ska jag få bli mamma, som jag velat så länge.



En liten hjälp på traven till att få se det underbara plusset på stickan hade inte suttit fel.

Tack för en underbar blogg och för att vi får dela ditt liv. Kramar Sanna

2008-11-04 @ 12:44:43
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: N

Hej,jag vill gärna vinna dessa tester, därför är jag med och tävlar.Kram

2008-11-04 @ 14:16:45
Postat av: Anna

3-barns mor som försöker bli 4-barnsmor. Vi testar denna gång för att se om shettlesmetoden fungerar, d.v.s om vi kan bestämma barnets kön via samlag vid en viss tidpunkt. Vi önskar en kille denna gång. Barn nr 2, tjej, testade vi detta och det funkade. Med andra ord går det lite ÄL-tester och så småningom även graviditetstest.

2008-11-04 @ 18:19:04
Postat av: Maria

Jag vill super-gärna vinna lite grav-test + ägglossnings-test!! :)

Vi har just börjat med en fertilitetsutredning på grund av svårigheter att bli gravida. Min sambo och jag är lika gamla som er, pigga, friska, välmående med BIM inom ramarna.. ändån händer ingenting.

En längtan som kan få en hjärta att gå sönder och ovissheten just nu gör att vi är oroliga över att något ska vara fel.

Vi är hoppfulla och lyckliga över att ha varandra, men vi vill ju bli fler!

2008-11-04 @ 18:27:16
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag är med och tävlar, det skulle passa fint när det är dags för syskon här hemma. Är inte helt lätt att pricka rätt dag :-)

2008-11-04 @ 21:40:00
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Linda

Jag vill vara med i tväligen.

Jag och min sambo har försökt att bli gravida i mer än ett år, utan resultat..

Vi önskar oss en bäbis så mycket!

2008-11-04 @ 22:03:26
Postat av: k

2008-11-05 @ 09:16:50
Postat av: Agnez

jag är en 25 årig nyförlovad tjej med en underbar sambo. Vi har startat "bejbisverkstad" för ett halvår sen och hoppas på att få en liten en snart. Längtar nämligen oerhört mkt! Hittills har det inte gett ngt resultat, men vi jobbar på det :P Jag har ätit p-piller i 10 år, så jag vet inte om min ägglossning har kommit igång än och om jag ens "fungerar", så detta vore ett bra tillskott för oss som kanske kan få mej lite lugnare å som kan ge oss lite hjälp på vägen! Tack för en underbar blogg!

2008-11-05 @ 09:22:43
Postat av: Ida Kentner

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla åt min kompis Sandra. Hon har träffat en underbar kille och flyttat in i en bra lägenhet. Eftersom han är äldre än henne vill han ha barn och hon har nu slutat med p-piller! Jag skulle så gärna vilja ge något åt henne! Tack för en bra blogg! /Ida

2008-11-05 @ 12:05:34
URL: http://idakentners.blogg.se/
Postat av: Tina A

Jag vill jatte garna vara med. Min man och jag har antligen fatt tid till insmenation, efter 3 ar i ko...(min man ar steril) Nu ska va bara ta reda pa nar jag har agglossning. Sa jag skulle bli jatte glad om jag vann :)

2008-11-05 @ 12:06:58
Postat av: Liza

Jag tog ut min p-stav i juni förra året och bägge hoppas innerligt på tillökning. Blev ju inte mer påtagligt då min bror fick en Son i fredags :)



Jätte fin blogg och du är jätte vacker i din gravida mage :)

2008-11-05 @ 12:08:57
URL: http://lizagood.blogg.se/
Postat av: anna

åå jag skulle gärna vilja vara med å tävla om det kitet. min sambo å jag hade faktiskt ett "skaffa barn" samtal igår kväll å kom fram till att vi båda längtar lika mycket men ingen har tagit upp det så nu ska vi börja å jag är så lycklig...



tack för en helt fantastisk blogg för övrigt!

2008-11-05 @ 15:38:36
Postat av: Johanna B

Hejsan!

jag tog ut min spiral igår, och hoppas att kunna ge min 5 åriga son ett syskon snart.

Är så nervös, eftersom jag har svårt att bli gravid...

Skulle vara underbart att vinna ett bli gravidkit, eftersom vi sitter lite dumt till med ekonomin...

Hittade din blogg igår, och vilken härlig sida!



Kram



JOhanna

2008-11-05 @ 18:03:59
Postat av: anna

Jag vill absolut vara med och tävla. Min fästman (han friade i augusti) har precis flyttat hem efter 3 års studier på annan ort. Vi har slängt kondomerna och försöker nu bli gravida. Detta kitet hade varit toppen att vinna.



Kram från Anna

2008-11-06 @ 06:27:18
Postat av: Monica

Jag har väntat sedan i mars på det lilla pluset som verkligen inte vill visa sig...Kanske ödet säger mig något om jag vinner ett paket med ägglossningsstickor och gravtest!

2008-11-06 @ 11:15:17
Postat av: Minna

Har köpt massor av tester och min senaste favorit är www.babytime.se då de har bra priser (inte billigast) men snabba. Har inte handlat av testadig.nu då de spontant är dyra. Är det bättre produkter? - Fullt nöjd med de jag avnänt hitills.

// Minna

2008-11-12 @ 22:21:59
URL: http://www.babytime.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0