Nu firar vi! Lyxig tävling - Dermanord

Som ni vet så samarbetar jag med Alltförföräldrar! Nu är det så att vi har saker att fira idag. Det har nämligen startats en ny ämnessida som heter BARN där jag kommer att finnas och det största nyheten är att vi välkomnar två nya härliga MAMMABLOGGAR! Välkomna Emelie och Teresa! Om ni vill kika på BARNsidan och läsa en liten krönika jag skrivit så gör ni det här. Tidigare har jag funnits inne under sidan GRAVID och där stannar jag såklart en stund till ;-)


Nu kan ni delta i en tävling inne hos mig om fyra lyxiga hudvårdskit ifrån Dermanord. Det enda ni behöver göra är att registrera er som medlem hos Alltförföräldrar och skriva ett inlägg / svar i ett forum som intresserar er. Detta för att ni ska få testa "tjänsten" som självklart är helt gratis.

Då ni gjort det kikar ni in här igen och lämnar en kommentar med ert medlemsnamn i det här inlägget. Då deltar ni i tävlingen som pågår till nästa onsdag. Ni som är medlemmar sen tidigare deltar självklart om ni lämnar en kommentar med ert befintliga medlemsnamn!




En ansiktsmask med choklad att bli glad av.

Lyxig ansiktscreme med Granatäpple och Peptider.

Det lyxiga kitet innehåller förutom de två produkter ni ser ovan: Body Lotion White Chocolate, Eye cream och Massageoil Athletic. Jag önskar att ALLA som läser min blogg fick varsitt kit men nu har jag iallafall FYRA kit att tävla ut så...
LYCKA TILL!!








Kommentarer
Postat av: Sandra

Sandrajohansson heter jag på AFF :)

Klart man vill vara med och tävla!



Kram

2008-11-05 @ 12:48:46
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: anna

vilken underbar blogg du har! jag bara älskar den! :)

2008-11-05 @ 13:28:14
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: anna

Helt klart en ny favoritblogg från min sida :) Jag är så avundsjuk på människor som kan vara positiva på det sätt du är. Jag vill så gärna jag också. Vill sågärna att alla i min närhet kan leva på det sättet :/ underbar blogg!

2008-11-05 @ 13:41:05
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/november/rosa-tavliing.html#comment

2008-11-05 @ 13:46:17
Postat av: anna

Fortsätter att läsa och blir bara mer förtrollad av allt jag läser, vilken lycka! :) kalkonkorv, är det på grund av att ni inte äter gris? :) eller vad? hehe. KRAM!

2008-11-05 @ 14:24:56
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag är självklart medlem på AFF och heter tezzie76!

Kramar

2008-11-05 @ 14:33:43
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Man tackar:D

2008-11-05 @ 14:56:05
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej du positiva tjej! Du är helt underbar..Jag älskar verkligen din underbara blogg. Jag skulle bli överlycklig om jag skulle vinna dermanord produkter. Jag har inte unnat mig, och tänkt på mig själv sen jag fick min andra dotter, som nu blivit snart 5 månader, det har inte funnits så mycket tid för det innan det heller, har en till liten dotter på 2år, lätt att glömma bort sig själv, då dom kommer i först hand .... Så jag är jätte gärna med i tävlingen..Kram Maria

2008-11-05 @ 15:18:52
Postat av: Olivia

Jag är också medlem och heter aterinvestering : )

2008-11-05 @ 15:19:03
Postat av: Helena

Vad kul med bloggar på aff! :)

Mitt nick är "Libra"

2008-11-05 @ 15:23:19
Postat av: Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Jag är medlem sedan tidigare och har namnet "Lilla Hjärtat" där.

2008-11-05 @ 15:25:05
URL: http://anonitota.wordpress.com
Postat av: Johanna

Nu är jag medlem medlemsnamn JohannaBoman håller tummarna att jag vinner då jag verkligen är ibehöv av bra produkter och ännu inte funnit nån som passar helt =)

2008-11-05 @ 18:03:11
Postat av: Magdalena

Åååå jag skulle verkligen behöva lite lyx till mig själv ! Lätt att glömma sig själv i den grå a hösten. Håller tummarna

Namn: jodå-71

2008-11-05 @ 19:23:34
Postat av: Åsa Wojtowicz

Hej



Jag är nu medlem och heter Wojtan där!

Skulle bli en överlycklig vinnare eftersom jag gillar dessa produkter. Köpte deras ansiktstvål för en månad sedan och är supernöjd! Vore underbart att få fylla på med deras produkter.

Önskar dig en trevlig kväll!



Kram Åsa

2008-11-05 @ 19:59:08
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/
Postat av: Tillietoo

Hej!



Jag vill också vinna lyx, det behöver man i höstmörkret!



Medlemsnamn: Tillietoo

2008-11-05 @ 21:08:14
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Jag är med sedan länge på vi föräldrar.

Där heter Jag vintageRetroPrinsessa samma lika som här :0). Är premunant och älskar den tiningen tillsammans med den har man spenderat många timmar :0). Både medans man var gravid och nu efter.



Som mamma till tre barn är det viktigt med egen tid allt för att inte tappa bort sig själv emman själv är trots att man är mamam är jag faktiskt Jessica oxå syster kompis faster :0).



På egentid ska man göra saker som tilltalar en själv och lite lyx i form av buppaa gott saker ( lille brorsan sa alltid vad e det som buppar så gott då han var liten buppa lika med lukta ;).



Där kan vi snacka ren lyx njutning och det är inte fy skamm.





Sen vil jag passa på och tacka för ett otroligt jobb du gör som mamma fru blivande 2 barns mamma.

All credits till dig Josefins du är som ett ljus som aldrig slockar.



Kärlek Respekt från en tre barns mamma Jessica.









2008-11-05 @ 21:39:20
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: signe

Hejhej!



Jag vill självklart vara med och tävla om dermanords produkter! De är ju såå bra!



På Allt för Föräldrar heter jag scharlotta.

2008-11-06 @ 14:06:17
Postat av: Ida

Hejsan! Läser din blogg så ofta jag kan och tycker den är gör bra! Åh visst vill man vara me å tävla! Här på Allt för Föräldrar heter jag Ida-fia!

2008-11-06 @ 18:24:27
Postat av: Suzanne

Har varit medlem på denna sida ganska länge, de har en fantastisk tråd för hjärteföräldrar!



SNUZEN heter mitt medlemsnamn =)



Skulle vara underbart att vinna detta kit då jag som min sambo säger "behöver ta hand om mig själv oxå och inte lägga all tid o pengar på barnen".



Trevlig helg!



Kram från Suzanne

2008-11-07 @ 23:09:40
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Bettan i hagge

Jag följer din blogg så gott jag hinner, det är väldigt kul att följa din vardag tycker jag, din fina personlighet lyser verkligen igenom bloggen på något vis. Detta härliga kit skulle ju inte vara helt fel, så varför inte försöka vinna det iaf? ;)Jag är med och tävlar, På alltförföräldrar heter jag Bettan i hagge och jag har skrivit endel inlägg i forumet där. Lycka till med allt och tillökningen i familjen. Kramar

2008-11-07 @ 23:17:05
Postat av: pernilla

Självklart vill man vara med å tävla å lyxa till vardagen lite :)

Mitt användarnamn än Pumzan!

2008-11-08 @ 08:49:24
URL: http://pumzan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Choklad och hudvård i ett- wow, det låter fab!!:) Jag ær def. med å tævlar!! Kul å høre om din graviditet, jag ær bare några dagar føre dig i min graviditet;)



Kram!

2008-11-08 @ 09:21:34
Postat av: Nina & Co

Vill gärna vara med och tävla!

Har hängt på AFF sedan början på -01, mitt användarnamn är: -Nina & Co-



Ha en fin lördag!

2008-11-08 @ 10:11:10
URL: http://ninathomson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Är så klart medlem och vill absolut vara med och tävla. Mitt alias är jeshag.

/Jessica

2008-11-08 @ 10:46:17
Postat av: maria

Hejsan du söta! Jag glömde att uppge mitt alias när jag skrev till dig ang tävlingen... Mariastierna....kram Maria

2008-11-08 @ 11:10:38
Postat av: Helena

Ær medlem og jeg vill gærna vara med å tævla,

lite extra vardagslyx ær alltid uppskattat!

mitt anvændernavn ær svorsken.

Hoppas ni har en trevlig helg!

2008-11-08 @ 15:48:52
URL: http://grothan.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej!

Jag har registrerat mig, mitt anv namn är: maina



Har inga barn än, men de kommer så småningom (förhoppningsvis). Om jag vann detta skulle jag ge de till min mamma som en julklapp. Pluggar i USA o har inte råd att åka hem denna jul. O mamma jobbar mycke o har många sjukdomar (epilepsi bla) o jag tycker hon är värd lite uppskattning. Att hon också har stötat mig till 100% när jag flyttade till USA e oxå guld värt!

Ha en trevlig helg. Här i USA öser regnet ner.

Kram!

2008-11-08 @ 16:42:17
Postat av: Ffrree

Jag är medlem och skriver ofta på aff, och jag "heter" ffrree.

:-)

2008-11-08 @ 17:17:34
Postat av: Linda

Jag vill som alltiv medverka i dina underbara tävlingar! =)

Mitt alias: LindaCecilia



KRAMAR på dej och din familj

2008-11-08 @ 18:04:04
Postat av: Elin

Hej !



Vilken härlig tävling så här i höstmörkret! Älskar allt som har med skönhet att göra, men iom att jag är ensamstående så blir det mer gummistövlar och ullsockor som inhandlas till dottern än sköna hudvårdsprodukter till mamma. ;)

Har varit medlem på AFF i snart 6 år nu , men då hette sidan "Föräldranätet". Blev gravid med min dotter Selma i januari 03.

Mitt medlemsnamn är : Elin med Selma





Ha en fortsatt underbar helg!

2008-11-08 @ 18:29:18
Postat av: Anna

Åh.. Vad lyxiga produkter! självklart är man ju tvungen att delta i tävlingen!! Och AFF hade ju även spännande forumstrådar för mig som inte planerar att bli gravid, är gravid eller har barn!

registrerade mig som annamajken

2008-11-08 @ 18:38:27
URL: http://shareyourreality.blogspot.com
Postat av: Susanne

Hejsan och tack för en väldigt mysig blogg! Du är fantastiskt positiv och har en underbar inställning tycker jag. Jag blir alltid glad av att läsa din blogg och det är jättekul att läsa att du skriver om din vardag som den är i verkliga livet, utan att försöka prestera någon "story" som skall verka intressant. Vardagslivet ÄR intressant!

Mitt nick på AFF är SW m A&F. Skulle bli jätteglad om jag vann!

Önskar dig en trevlig kväll!

2008-11-08 @ 18:46:58
Postat av: Caroline

Känner just nu att detta super fina set av skönhets produkter skulle muntra upp mig rejält!!!! Åhh vill vinna :o) På Aff heter jag Caroline1.

2008-11-08 @ 19:15:43
Postat av: Ebba's mamma (Angelica)

Hej, jag heter Ebba07 på AFF. :-)



Tack för en underbar blogg, blir så glad varje gång jag kommer in och läser här.



Kram,

2008-11-08 @ 21:02:54
URL: http://mideco.blogg.se/
Postat av: Sara WN

Jag vill oxå vara med o tävla :)

sarawn heter jag på AFF

2008-11-09 @ 13:33:12
URL: http://sarawn.blogspot.com
Postat av: julia

självklart vill man vara med och tävla! =)

mitt namn på AFF är jullanjullan...



hittade din blogg nyss, men gillar den verkligen! Jag har inga barn själv, men är moster till en kille som är lika gammal som din E, och han blir också storebror i februari, så det är extra kul att följa dig just därför! lycka till!





Kram

2008-11-09 @ 14:56:04
Postat av: Tessan_swe

Hej,



Jag har gjort 2 fynd idag.

Satt o surfade lite. Hittade först Allt för föräldrar o därefter din dagbok. Båda är helt fantastiska. Du skriver direkt ur hjärtat o AFF är en riktig guldgruva om man har frågor om barn. Tack.



Klart jag vill vara med o tävla. Mitt namn på AFF är; Tessan_swe.

2008-11-09 @ 20:10:48
Postat av: Johanna R

Hej! Jag vill så klart gärna vara med i tävlingen, mitt namn på AFF är: beldaran76.

2008-11-10 @ 09:26:15
Postat av: Cissi

Vilken bra tävling!



Själv har jag precis lämnat en kommentar i "Charlotte värd"s gästbok om att gå med i deras bokcirkel. Spännande, hoppas kunna vara med redan nästa titel :D

2008-11-11 @ 21:19:36
Postat av: Cissi

oj, va visst lite snabb på send-knappen.. Skulle ju tala om mitt alias på AFF med -> Cissi84

2008-11-11 @ 21:21:22
Postat av: Eva

hej i natten, självklart vill jag vara med i en till av dina fina tävlingar, passar perfekt då jag fick låna sönernas "miniderm" när jag upptäckte att

min krämburk var tom ;)

mitt användar mamn på AFF är "wibson"

Må så gott.

2008-11-11 @ 23:49:00
Postat av: Caroline

Mitt användarnamn på AFF är "princesses"

2008-11-12 @ 09:26:28
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0