Vitt!

E badade och la Elian innan han åkte hem till en kompis för biokväll, han har tydligen bio hemma ;-)

Jag har hyrt filmen som McDreamy ur Greys Anatomy är med i men jag tror jag ska spara den till imorgon och se nyaste Greys nu på pcn. Något jag ska börja med så snart alla to dos är färdiga ( sånt man måste göra men skjuter fram) är att skriva upp allt som ska fixas hemma och få det fixat innan bebis kommer. Jag vill SÅ mycket men det kan inte kosta alltför mycket nu då räntor gått upp + att jag är sjukskriven så jag ska göra en board med alla önskningar och se vad som kan realiseras. Det är KUL att drömma!


Underbara bilder: Sköna Hem


Kommentarer
Postat av: Jojo

Visst var det helt fantastiska bilder! Jag blev helt förälskad i deras underbara hem. Såg ett underbart hus i ett nummer i våras, som jag nu såg var till salu på hemnet..tänk om man hade 9 miljoner över :p

2008-11-12 @ 01:30:41
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Josefine

Haha ja tänk om....drömma är lov!

Kram

2008-11-12 @ 09:11:51
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0