Tävling - vinst ifrån LittleSprout!

Nu kör vi igång en ny tävling, tycker ni inte det? Det är så KUL att jag får ge er något och jag önskar alltid att ALLA kunde vinna! Men genom att delta så har alla en chans iallafall. Jag vill att ni ska veta hur mycket en glad, peppande eller tipsande kommentar kan göra mig. Jag ler och det är NI som gör att det fortfarande är så kul att blogga.

Vinsten kommer ifrån Littlesprout.se och Elian har ett likadant och jag kan lova er att det är krämigt, skönt och drygt så den lyckliga vinnaren kommer förhoppningsvis bli lika nöjd som vi är.

Deltar i tävlingen gör ni genom att lämna en kommentar i detta inlägget!






VINSTEN ÄR ETT BABY SHAMPOO & BODY WASH!

Välkommen till Little Sprout, den enda professionella hår- och hudvårdsserien för bebisar och uppåt™ som inte innehåller parabener eller sulfater. Våra naturliga och effektiva produkter är lösningen för skorv, torr och känslig hud och eksem. Produkterna innehåller inga ämnen med östrogeneffekt som t.ex. tea tree-olja, lavendelolja eller dioxaner. Vår Scrumptious Baby Cream ™ lindrar och ger näring åt ömtålig hud. Natural Baby Shampoo & Body Wash råder bot på mjäll och rengör hårbotten skonsamt. Baby Hair Gel, Miracle Detangler™ och Miracle Mousse ger krusfria lockar och Curl Calmer tämjer och slätar ut håret. Vi tillverkar suveräna, naturliga produkter för alla små groddar!

Inga produkter från D'ORGANIQUES innehåller några tillsatta hormonstörande ämnen, sulfater, parabener, mineraloljor, ftalater, dioxaner, tea tree-olja eller lavendelolja.

Används av kända föräldrar som Cindy Crawford, Brooke Shields, Courtney Cox-Arquette och Josh Brolin.





Ps. Elian sover INTE och nu tog E över... Är SÅÅÅ less (just nu) på att vi inte får till rutiner. Vi var så gott igång men allt "förstördes" pga att han blev sjuk. Men nu ska jag se framåt och förhoppningsvis kan vi snart köra igång igen. I helgen då E är borta tror jag att jag ska stenhårt satsa på fen nya rutinen, jag är bäst på att inte ge upp då E är borta. Mormor däremot kan hjälpa mig på morgonen så jag kan få vila lite då. Mamma jag längtar efter dig!

Ha en jättemysig kväll allihopa, själv ska jag starta en tvättmaskin och dricka varmt hallonte ( utan koffein) med honung och besvara era kommentarer. Jag känner att jag håller på att bli sjuk, mitt huvud är ont och jag är heltäppt i näsan. Bäst att kurera sig!

Kommentarer
Postat av: MizzSofie

Du gör ju alltid oss läsare glada genom alla dina fina och positiva inlägg!!!



Jag skulle gärna vilja vinna till Alex, är faktiskt hans dopdag idag hihi. Kram

2008-10-20 @ 20:07:21
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Fia

Å perfekt, Lucas har så känslig hårbotten å jag har fortfarande inte hittat rätt i shampoo djungeln till honom. Hoppas på tur!:-)

2008-10-20 @ 20:15:07
URL: http://fialiljas.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej Josefin!



Tycker ni är så duktiga som kämpar med läggningsrutinerna, kommer bli bra till slut. Vi är slöa och ligger med till vår prins somnat. Men det kommer vara så skönt den dag man bara kan lägga och gå ut. Läser din blogg dagligenoch älskar den. Tack för att du bloggar på!



Kram Nina

2008-10-20 @ 20:16:31
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag är med och tävlar om det här schampoot. Vi behöver nytt till vår son och det vore jättekul att få prova den här sorten.

2008-10-20 @ 20:16:57
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Mirva

Jag tävlar så gärna och hoppas att jag vinner! Vi har två små söner hemma (3 resp. 4 år gamla) och det låter helt galet men de älskar shampoo, de älskar att känna efter lukten av ett shampoo och så brukar vår 4-åring alltid tala om efter badet att han nu är jättefin och luktar gott :-) Så vinsten skulle komma till användning så fort den hamnade i vår brevlåda.



Kram Mirva m. familjen

2008-10-20 @ 20:20:24
Postat av: A

Shampoo till babyn är alltid välkommet!

2008-10-20 @ 20:22:05
Postat av: johanna.L.

Hallå tjejen! Vad sugen jag blev på det schampot!! Har dock inga barn än men världens svåraste hår att finna det rätta schampot till!! Hade varit så kul att vina det här och se om det funkar till mitt hår =)... Eller har du några andra bra tips på bra schampo?? Får väldigt lätt fett hår och då jag jobbar inom vården så behöver jag tvätta det varje dag (jag vet det är inte bra att tvätta det för mycket, men vad ska man göra??) Hoppas att ni får ordning på prinsens sovrutiner snart och att du kryar på dig!! Inte kul känna sig ur form. Ha en trevlig kväll =)... Kram kram

2008-10-20 @ 20:24:47
Postat av: sessan ♡

Oj detta måste ju vara vad jag letat efter!!! Ja du vet ju hur långt hår prinsessan har & du kan ju tänka dig att reda ut det efter tvätt när det inte finns balsam för barn med känslig hud! Stackarn har ju så mycket atopiskt eksem om dagen att jag inte vågar prova något nästan... Vi kan ju inte ens använda ull längre Josefine!! bhhuu



Jag skickar massa styrkande krafter till både mamsen & papsen, det är inte lätt att vara stark när sömn är brist vara över tid!!



Miljoner kramar, nu måste jag kolla länken till sidan ;)



PUSS♥

2008-10-20 @ 20:27:07
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Liisa

åh det skulle jag vilja vinna till min dotter Thea =)

2008-10-20 @ 20:31:34
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Postat av: Stämningsfullt

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla! Skulle vara bra till sonen :)

Kram!

2008-10-20 @ 20:31:41
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Nickan

Låter som en helt underbar kväll! Hoppas verkligen att era rutiner snart kommer funka och håller tummarna för er=) Önskar dig en fortsatt härlig måndagkväll och krya på dig underbara josefine! Kram

2008-10-20 @ 20:42:27
Postat av: Freja

Är gärna med och tävlar!

Skulle passa perfekt till lillpojken:)

Håller tummarna

kram!

2008-10-20 @ 20:44:00
URL: http://frejachristina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill vara med och tävla har en dotter som har ett så lockigt och svårborstat hår att bra schampoo är ett måste =) Tack för en fin blogg!



[email protected]

2008-10-20 @ 20:44:43
Postat av: Frida

Roligt med en ny produkt att testa! =)

2008-10-20 @ 20:47:41
Postat av: Susanne

Vinner gärna detta schampo till min lilla Ellas lockar!

2008-10-20 @ 20:47:44
Postat av: Anonitota

Åh, jag vill GÄRNA vara med och tävla om det fina schampoot!

Tackar, som vanligt, för en bra och läsvärd blogg!

2008-10-20 @ 20:48:45
URL: http://anonitota.wordpress.com
Postat av: Lynetmor

Hei, så fine tips du kommer med :-) Ha en fin kveld :-)

2008-10-20 @ 20:54:28
URL: http://lynetmorsblogg.blogspot.com/
Postat av: sara

vill vinna detta nu när eksemen på vår prinsessa är så fina,vill inte få tillbaka allt kliande och rivande på nätterna!kanske detta håller henne eksemfri!

Kram från Sundsvall!

2008-10-20 @ 21:00:55
URL: http://isalindstrom.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Åh, tänk om jag kunde vinna den åt min storasyster som blev mamma för första gången i juni. Nu är hon en toppmamma till en snart fem månaders guldgosse! En liten överraskning vore ju fantastiskt! Tack för den glädje du sprider!

2008-10-20 @ 21:04:14
URL: http://lifeofkilen.blogg.se/
Postat av: Åsa Wojtowicz

Smart av dig att försöka få till rutiner på E innan bebisen kommer!

Min lösning på nattning idag finns på min blogg!



Jag vinner gärna detta schampo till mina tjejer.



Trevlig kväll.



Åsa

2008-10-20 @ 21:06:44
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/
Postat av: Sara

Det här shampot vore perfekt till min dotter som när hon var 2 år gammal fick eksem från topp till tå, i hårbotten, ansiktet, under naglarna, djupa sår på händerna, över hela kroppen osv. Hon blev inlagd på sjukhus under en veckas tid för att få rätt vård och för att jag skulle lära mej att ta hand om hennes eksem på bästa sätt. Hon har inte eksem alls i samma utsträckning längre men nu när det är kallt och ruggigt ute så börjar dom ploppa upp igen. Jag vill gärna minska hennes lidande så mycket jag bara kan genom att vinna det här shampot!

2008-10-20 @ 21:12:08
URL: http://www.medennypasalt.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag vill gärna vara med och tävla så att vi kan vinna schampot till vår underbara son. Tack för en positiv blogg trots jobbiga nätter!

2008-10-20 @ 21:17:10
URL: http://edar.blogg.se/
Postat av: sofie

En prins ska behandlas som en prins!

Förutom all kärlek så är ju ett schampo alltid välkommet!

2008-10-20 @ 21:17:43
Postat av: Soya [Proud Mommy]

Min lilla Stella skulle älska att mysa med LittleSprouts produkter, så vi hoppas på vinst :)



Kram

2008-10-20 @ 21:31:51
Postat av: Åsa M

Min lilla darling (1 år på onsdag!) skulle bli jätteglad över detta! Hon är en riktig badtjej!

2008-10-20 @ 21:39:16
Postat av: Anneli

Att låta vår 10 åriga storasyster tvätta prinsens(8mån) hår när dom plaskar runt i badet, det vore häftigt! Tack för fin läsning.

2008-10-20 @ 21:41:35
Postat av: Cecilia

Jag är gärna med :)

Min lilla kusin skulle nog blir hur glad som helst!

2008-10-20 @ 21:43:29
URL: http://cecilialu.blogg.se/
Postat av: Monika - Tävlingsblogg.

Halluu the Shampoo Princess!



Jag är jätte gärna med och tävlar!

Har alltid använt Baby produkter för de irriterar nte huden alls, tex krämer. Har dock aldrig testat Baby Shampoo.



Här är även min länk: http://monnes.blogg.se/2008/october/shampoobodywash.html#comment



Ha det bra! :)

2008-10-20 @ 21:46:07
URL: http://monnes.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag är med och tävlar :)

2008-10-20 @ 21:53:16
URL: http://theresevictoriajohansson.blogg.se/
Postat av: Helene

VAd roligt med ett nytt schampo man köper samma gamla schampo för att man vet att det är bra...

Trevligt när man får lite tips...

2008-10-20 @ 21:53:45
Postat av: Anonym

Jag är med ! :)

2008-10-20 @ 21:58:43
Postat av: Nicole

Jag är med ! :)

2008-10-20 @ 21:58:56
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Line W

Hej! Följer din blogg dagligen och tycker det är så mysigt. Får mig att längta efter egna små, kanske om nåt år.... Så länge har jag mina fina syskonbarn som jag älskar så! Jag tävlar för min systers räkning, eller snarare min systerdotters...underbara lilla trollungen Agnes som är 1,5 år... Man vill ju inte använda vilket schampo som helst med tanke på känslig barnhud och så.. Funderar på att köpa detangler därifrån till henne i julklapp, hon får såna små tovor i nacken.. Och skulle hemskt gärna vilja vinna detta schampo&body wash till henne! Hoppas hoppas! Tack för en superbra blogg. (PS. som halvnorsk och med mostrar och mormor på Sagene i Oslo är det SÅ mysigt att läsa en Norge-blogg!)

2008-10-20 @ 22:01:44
Postat av: Maria

Josefin, ni är så duktiga med det ni gör. Jag beudrar er "bit ihop" metod. Det kommer ge resultat såsmåningom, det är jag helt säker på.

2008-10-20 @ 22:07:40
URL: http://www.modeblogg.adnic.com
Postat av: Ullebulle

Jag vill mest peppa dig i sovningsrutinerna, men det verkar vara bra produkter, skulle gärna vinna till mina små torra skorvisar!

Jag vet precis hur du har det i slitet för att få till bra sovningsrutiner, men jag lovar att det är värt det. Nu lägger vi bara lillasyster i spjälsängen och säger "God natt, sov gott, älskar dig" och går därifrån, och storebror läser vi en saga eller två för, sen samma sak med honom. Dom är trygga i sina sängar och kommer till ro och somnar direkt, sover hela natten (så länge dom är friska)!

För vår del var det guld värt att storebror var trygg i sin sovning, lillasyster hade kolik och gallskrek långa stunder på kvällar och nätter.

Men man överlever, och efter regn kommer solsken! Vi har två underbara busungar, och jag skulle lätt göra om det för deras skull!

Jag håller tummarna för er att ni får till det, jag tror på er. Kämpa på!

2008-10-20 @ 22:07:50
Postat av: erika

jag vill vinna!

2008-10-20 @ 22:09:21
URL: http://www.metrobloggen.se/bravinset
Postat av: Anonym

lilleman är ingen bebis men han har väldigt ömtålig hud överlag, så detta skulle kanske passa han bra .

så jag är med i tävlingen.

2008-10-20 @ 22:12:17
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: idah

Jag är med ! :)

2008-10-20 @ 22:15:20
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/
Postat av: Cinsaga

Skulle vara perfekt till vår lilla "sessa" - som INTE gillar att bada... Kanske hjälper ?

Njut av ditt te och ha en bra kväll !

2008-10-20 @ 22:18:26
URL: http://www.metrobloggen.se/cinsaga
Postat av: Emma

Hag vill vara med!

2008-10-20 @ 22:20:35
URL: http://thinkfashion.webblogg.se/
Postat av: Malin.E

Jag är med,kanske skulle passa min unga dam här hemma :-) [email protected]

2008-10-20 @ 22:25:40
Postat av: Evelina

Tjingeling!! Vore härligt att få prova det schampot/tvålen...Snygg flaska dessutom =)Lycka till med sov rutinerna, har själv en liten tös som jag försöker få att somna lite tidigare om kvällarna..Kram från oss

2008-10-20 @ 22:26:13
URL: http://mevelina.blogg.se/
Postat av: Azra

Jaaaa! Jag vill också vara med!

2008-10-20 @ 22:26:42
URL: http://sestres.blogg.se/
Postat av: jenny

Min lilla Lukas har insett hur roligt det är att bada och badrummet är helt dränkt när han är klar. Skulle gärna testa denna produkt på min lilla gubbe!

2008-10-20 @ 22:27:07
URL: http://ternestael.blogg.se/
Postat av: magdalena

låter som något som skulle funka på båda mina gullungar.

skulle gärna vinna....

2008-10-20 @ 22:44:35
URL: http://mittilivet71.blogg.se/
Postat av: åsa w

Min tjockhåriga son skulle vilja vinna ett nytt, han tycker inte om sitt bamse shampo men tänk att få hjälpa till att trycka ut shampot då tror jag han skulle gå med på att tvätta sitt hår....



håller tummarna nu...

2008-10-20 @ 22:45:20
Postat av: Sabina

2008-10-20 @ 22:58:10
Postat av: Sabina

jag är med :)

2008-10-20 @ 22:58:28
Postat av: emelie

Åh, jag skulle gärna vilja vinna detta så jag kan ge bort det till min underbara vän. Hon är bara 20 år och födde i tisdags sin andra söta dotter Leija. Trots att hon är så ung så är hon en helt underbar vän och mamma till sina söta barn. Detta hade varit en perfekt present att ge henne som hon kan använda till sina barn.

Kram

[email protected]

2008-10-20 @ 23:04:00
URL: http://emeliiz.blogg.se/
Postat av: sara

hejhej, jag vill gärna vara med och tävla!

2008-10-20 @ 23:38:37
Postat av: Natteli

Den där låter ju verkligen som nått vi borde testa på Elliott! Han lider av eksem och vaknar ibland om nätterna för att det kliar så mkt. :(

2008-10-21 @ 00:21:20
URL: http://flugovalpen.blogg.se/
Postat av: Laura

Det skulle var kul att vinna ett schampoo till min lilla Destiny som älskar att bada o tvätta håret. Hon gillar när hennes guldlockar blir mjuka o då bruka hon säga, mamma jag ser ut som en prinsessa.

Lycka till med graviditeten o ta hand om er.

// Laura

2008-10-21 @ 05:45:48
URL: http://lilladsmamma.blogg.se/
Postat av: pernilla

Skulle ju vara toppen nu när man har 2små pojkar att tvätta :) Kram

2008-10-21 @ 06:49:14
URL: http://pumzan.blogg.se/
Postat av: Sandra & Elias

Åh, jag känner med dig när man är såååå trött! Det tär ju på en ganska mycket med ingen sömn. Men skam den som ger sig ;-) Det kommer tids nog att ge med sig. Tur att man har en snäll mamma som ställer upp här med!



Ha en underbar dag! // Kramar Sandra & Elias

2008-10-21 @ 07:13:24
Postat av: Sofie

Jag vill vara med och tävla..!

Blir moster för första gången i slutet på oktober och detta kan bli en perfekt present :-)

2008-10-21 @ 07:27:18
Postat av: elin

Holder også på å bli forkjølet. Spiser store mengder c-vitaminer og krysser fingrene for at det stopper opp!!

2008-10-21 @ 07:55:06
Postat av: Linda

Vilken underbar vinst.

Jag är med och tävlar för min dotter Ida som blir 3 på onsdag nästa vecka.



Hoppas du får en mysig dag!

2008-10-21 @ 08:14:58
Postat av: Anna-Lena

Usch då! Känner till den där! Att man håller på och bygger rutiner så blir barnet sjukt! Hm... inte kul! Heja heja till er!.. Nora sover inte heller nu! Puh! SOmna 20.30 igår tex... en 1 1/2 åring... Illa! Men hon sover kanske för länge på dan! Redan?.. Tja... nu ska vi ju snart ställa tillbaka klockan, hoppas få en extra timma vuxentid på kvällen då! Den är ganska jobbig att itne få tycker jaG!

Oavsett... jag är givetvis gärna med och tävlar om det shampoot! Har itne funnit några favvoprodukter till mina ännu, även att Oscar blivit 4 redan!!! :) Ha en skön tisdag! Kram

2008-10-21 @ 08:33:23
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Anilora

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla :)! Jag har två goa och härliga tvillingpojkar som är ungefär lika gamla som din lille pojke. Tyvärr har vi fortfarande inte lyckats bli av med all skorv sedan bebistiden. När jag nu läste att det här shampot är bra mot skorv så tänkte jag att HÄR kanske vi har hjälpen. Hoppas hoppas :).



Vill även passa på att tacka för att du uppmärksammar Rosa bandet-kampanjen den här månaden. Jag forskar själv om just bröstcancer och vet så väl att pengarna kommer till nytta!



Ha en riktigt härlig dag!

2008-10-21 @ 08:45:34
Postat av: Anna

Min prins har precis börjat dagis! Från att ha varit mammas lilla bebis (trots att han har en lillasyster) så blev han mamma & pappas storgrabb!



Tillråga på allt så klippte han sig igår!

Han har underbart brunt, lockigt hår som behövde sig en genomgång! Har tidigare bara klippt hans lugg. Efter detta blev han om möjligt ÄNNU större!

Världens bästa storebror som förtjänar ett toppen schampo till sin nya frisyr=)

2008-10-21 @ 08:48:19
Postat av: Jenny

Jaaa! Det vill jag vinna :) Hejja, hejja, håller tummarna!



Mvh Jenny

2008-10-21 @ 09:15:27
URL: http://lillahusetpaprarien.blogspot.com
Postat av: Mona

Hei, Josefine! Benjamin, det yngste barnebarnet mitt, har hatt tørr eksemlignende hud i hele sitt liv (snart to år..) Foreldrene har styrt unna cortison, brukt bl.a. Aloe Vera for å holde det i sjakk. Skulle veldig gjerne vinne og prøve disse preparatene på ham!

Ha en fin dag, og gi magen din en klapp fra meg!

Hilsen Mona!

2008-10-21 @ 09:33:36
Postat av: Nettan

Hej på dej!!

Jag vill vara me och tävla om denna produkt, hoppas på tur och barnens hår blir åter fina.



Kram Nettan i Hälsingland.

2008-10-21 @ 09:57:34
URL: http://olelsi.blogg.se/
Postat av: Lina

Åhh skulle verkligen vilja vinna detta schampo! verkar vara IT för våran dotter som har otroliga problem med trassligt hår, lider med henne varje gång hon ska kammas.. finns ju inget bra för dom små på marknaden.. men detta verkar susen ju..

kram

2008-10-21 @ 10:07:48
Postat av: Carola

Om det är så bra som du skriver så skulle mina små prinsessor bli jätte glada av att vinna;)

2008-10-21 @ 10:19:30
Postat av: Thea

Åh, vad roligt att kanske kunna få testa denna produkt på min lillprins :)) Kanske blir det en ny favorit på badrumshyllan.

Tack för en oerhört inspirerande blogg som jag håller ständigt koll på.

Kram

2008-10-21 @ 10:31:53
Postat av: Maria Ö

Skulle vara kul och prova om den funkar på Emilias känsliga hy.

Hon blir mer och mer allergisk mot föda och tvålprodukter och jag är ständigt på jakt efter den bästa produkten :-s. Kram

2008-10-21 @ 10:31:58
URL: http://mariaostberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej Josefine! Jag är gärna med i tävlingen. Produkterna skulle vara helt perfekt att vinna till min lilla prins som fyller 7 månader imorgon den 22/10. Kan inte fatta att det redan har gått 7 månader sen jag födde honom på påskafton, mitt lilla underverk. Gäller verkligen att försöka fånga dagen, att njuta av varje ögonblick.



Tack för en superbra blogg, blir alltid så glad av att titta in här!



Många kramar Camilla Berglund

2008-10-21 @ 10:51:47
Postat av: Nina

Jag vill också vara med och försöka vinna! Min lille A har dock inte så mycket hår än, men bada det gillar han och det blir han också torr i huden av...

2008-10-21 @ 10:55:06
Postat av: Emma

Älskar att läsa din blogg, e här flera gånger om dagen och spanar!!

Ett schampoo till min prinsessa hade varit skoj ;)

2008-10-21 @ 12:17:28
URL: http://emmaoamanda.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh detta skulle jag haft för en stund sen. Lillan var totalt ned..... och jag fick lägga henne i badet. Hon gillar det jättemycket! Hade varit roligt att ha annat schampo/duschcreme än vårt Natusan. Härlig blogg! Jag blir glad att vandra omkring här! Anna

2008-10-21 @ 13:53:12
URL: http://obianna.blogspot.com/
Postat av: Bantarbritta

Självklart vill jag vara med! :)

2008-10-21 @ 14:18:53
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Postat av: Fru Lundin

Åh vad mysig julklapp min bebis kanske kan få......



Kram

2008-10-21 @ 14:26:46
URL: http://frulundin.blogspot.com/
Postat av: Elin Thor

Jag vill vara med och tävla :) Vore härligt att vinna något som man inte har testat förut :)

2008-10-21 @ 15:04:01
URL: http://elinthor.blogg.se/
Postat av: Nicole Kutics

Jag har världens sötaste lillasyster som heter Leah. Leah fyller 1 år på Lucia och det hade vart en perfekt present till hennes långa ljusa bebis hår.

2008-10-21 @ 18:50:38
Postat av: Liza

Vill gärna va med o tävla, skulle vara en perfekt julklapp till min lilla brorsdotter!

Ha det bäst, o lycka till med rutinerna!

2008-10-21 @ 19:05:52
Postat av: Ulrika Gustafsson med lille Ludvig

Det blir svårt med sömnen när förkylningen sätter in. Vår lille är sjuk nu och det är svårt att somna med rinnande näsa och han kränger runt i sömnen för att hitta behaglig sovposition..



Vår lille kille Ludvig har precis lärt sig sitta stadigt så nu har vi införskaffat hans första badbalja som han älskar!! Sitta och plaska är såå roligt.

Visst vore det roligt att få nya, lite lyxigare bodywash!



Krya på er båda två!

2008-10-21 @ 19:07:32
URL: http://gosesnosen.babyblogg.se/
Postat av: Mariah

Vilket härligt schampoo. Det vill jag gärna få prova!! Tycker att det är så svårt att hitta ett bra schampoo till min dotters hår.

2008-10-21 @ 19:16:05
URL: http://novamaria.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jag vill vara med! :)

2008-10-21 @ 19:45:32
URL: http://angel-like.com
Postat av: Malin

Vill gärna vara med och tävla jag också! Min lill* ligger fortfarande i magen och bråkar men ska SNART komma ut bara lite drygt 2 veckor kvar! Skulle vara perfekt att ha detta hemma så man slipper ut och leta BRA produkter i schampodjungeln framöver!

2008-10-21 @ 19:46:30
Postat av: JOSEFIN

skulle bli en bra liten start till min brorsas barn som kommer i början av maj, :)

2008-10-21 @ 20:10:57
URL: http://josselee.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi

Jag vill vinna!!

Skulle vara perfekt present till min systerson!!

Saknar honom nu när ja bor 40 mil bort=(







2008-10-21 @ 22:03:55
URL: http://strandlund.blogg.se/
Postat av: Sarah!

Hej!

Tack för en underbar blogg. Din är bra mycket bättre och mer normal än Englas :)



Hade bra o hoppas att ni har haft en bra helg :)



kram.

2008-10-21 @ 22:42:09
Postat av: Johanna

Hej!



Vill gärna vinna för att ge bort till min svägerska som fick en liten Manfred i helgen!



Ha det gott!

MVH//Johanna

2008-10-22 @ 08:17:58
Postat av: Anna

Jag är gärna med!

Lycka till med läggningen, det kommer ordna sig snart! Hoppas att du inte blir sjuk nu!

2008-10-22 @ 08:42:01
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Jag vill vara med och tävla! Min lillasyster (6 år) är alltid här hemma och badar för att de inte har badkar hemma :) Så hon hade blivit glad!



:)

2008-10-22 @ 09:29:58
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Catya

Aldrig har jag väl tidigare stött på en blogg med tävlingar med så fina saker som man faktiskt VILL vinna! :)



I´m game!



www.bebiserian.blogspot.com

2008-10-22 @ 11:52:23
URL: http://www.catya.se
Postat av: tone

En slik shampo hadde vært greit å fått i hus til lillebrøster, som ventes i starten på april kommer:)

Også storebror på to år (blir to i desember) kan bruke den shampoen;)



Tudelu`!! :o)

2008-10-22 @ 12:53:09
Postat av: Rebeccah

Lycka till med läggningen :) jag är med och tävlar förresten ;)

2008-10-22 @ 14:20:04
Postat av: Dagrun

Leste om bloggen din i Kamille og nå er jeg hekta:-) Vil gjerne være med i konkurransen!! :-D

2008-10-22 @ 15:10:41
Postat av: Susanne

Jag är med och tävlar och hoppas på vinst!

För då kommer Filippa som jag är gudmor till bli jätteglad, eftersom det får bli en present till henne! Ett paket på posten tycker alla är kul att få!

2008-10-22 @ 16:47:16
Postat av: Lisa :)

åh skulle bli jätteglad om jag vann detta :)

2008-10-22 @ 19:39:21
URL: http://lillalisus.blogg.se/
Postat av: Katariina med Emma & Emil + bebis i magen♥

Jag hoppas på tur, skulle bli så glad om jag vann!

Har två små hjärtan här hemma♥♥.

Kram!

2008-10-23 @ 05:14:24
URL: http://katariinasliving,blogspot.com
Postat av: Mika + bebisen i magen

Igår pysslade jag med lillens garderob gjort den fin inför ankomst i december, hoppas man kan få vinna detta lite kit så kan jag börja fixa med badrummet också:) hoppas du får bästa dagen, kramkram

2008-10-23 @ 09:45:41
Postat av: Sandra

Vilken mysig tävling! Min prins Wille älskar att duscha o vad kan passa bättre än att få använda dessa fina produkter! Tusen kramar till er!

2008-10-23 @ 10:44:59
Postat av: anne karin

Noe må du\dere ha for dere selv ja.Dere er en nydelig familie

2008-10-23 @ 10:54:12
Postat av: sara

2008-10-23 @ 12:22:43
Postat av: sara

Nu måste det vara våran tur... :)

2008-10-23 @ 12:24:54
URL: http://sara80.blogg.se/
Postat av: Kicki M

Klart jag vill vara med och tävla. Hoppas hoppas :-)

2008-10-23 @ 20:19:12
Postat av: a-k

klart vi vill vara med och tävla. HAr 2 riktiga trollungar på 2,och 4 år. Sååå himla tjockt å lockigt har dom båda,så lite shampo skulle vi bli glada för :-)

// mamma troll :-D

2008-10-23 @ 21:48:36
URL: http://kalleankakarin.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hejsan! Skulle gärna vilja vara med och tävla! Det låter som ett suveränt shampoo, dessutom är det ju superkul att testa nåt nytt! Ha en bra dag :)

2008-10-24 @ 01:39:10
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Emma

Hade varit kul att vinna och ge bort en lyxig babyprodukt till en nyfödd pojke =)

2008-10-27 @ 20:40:47
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0