Kvällsshopping!

Ikväll somnade E med Elian och han kom nyss ned och vände igen så jag ska göra honom sällskap och SOVA! Jag har mest myst framför tvn med tända ljus ( som alltid) och klickat hem NovaStarjeans åt Elian, svarat på spännande mail ang samarbeten jag får så många fina erbjudanden om att testa saker och det är så KUL!

Den här TROLLbabydressen vill jag ha till bebis de första månaderna. Nöstebarndressen är stl 62-68 och kommer nog att vara lite stor men jag köper oftast lite större, rullar upp armar och ben och använder längre.

Nu längtar jag så efter dig bebis, vi ska köpa sängen väldigt snart och ställa den i vårt sovrum. En vagn hittade jag idag också som jag HOPPAS finns kvar, så jag återkommer evt med bild snart på både säng och vagn.
SOV SÖTT ALLA UNDERBARA!

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

Jag förstår verkligen att du längtar, det skulle jag med göra! Spännande med både vagn- och sängköp, det ser jag fram emot :) Kram & god natt

2008-09-14 @ 00:31:24
URL: http://enprinsessa.blogspot.com/
Postat av: Tess

GODMORGON ! Jag tänkte beställa ullkläder och funderar på storlek till en tös på 98cm och 14kg (3år).Är de stora på storleken ? Vilken storlek köpte du till Elian ? Visst skickar de till Sverige ? Kram

2008-09-14 @ 08:59:59
Postat av: Tess

Visst ja ;) VAR köpte nu Nova Star jeansen ?

2008-09-14 @ 09:00:59
Postat av: Blenda

När träffades du och E första gången ? Låter som att ni blev kära ganska snabbt :) Härligt !



Hur gör du dina smoothies ? Ha en bra dag ! Kramar

2008-09-14 @ 09:08:06
Postat av: Mamma till [ Alice 3 år & Antonio1 år ]

Godmorgon sötnosar! :)



Nova star-jeansen är verkligen en klass i sig! Min son har ett par och skulle gärna köpa ett par till dottern också men hon vill bara ha kjolar på sig, så jag lickar väl hem en sån till henne nån gång.



Troll är helt underbart! Jag är granne med den enda fysiska butiken i sverige som säljer den och har beställt en overall till sonen nu som jag väntar på. De är helt underbara. Dock de där babydressarna bör jag varna för eftersom de innehåller MERINOULL... Det skulle iaf jag ta avstånd ifrån.

2008-09-14 @ 09:55:50
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Helena

Den söta trollbaby-dressen, vart har du hittat den? Den är helt bedårande :-) Skulle vilja ha en sån till min lilla bebis som kommer i december!

skulle bli så glad om du ville dela med dig av vart man hittar den! Tack för en jättefin blogg och alltid lika mysig läsning!

2008-09-14 @ 11:35:40
Postat av: jennifer

hej josefin!!



ååå vilken fin dress ska ha en liten bebis nu om fyra veckor och skulle gärna vilja ha den till honom, vart hittar du dem?? och dessa jensen som ni talar om, dela gärna med dig =) tack för en bra blogg....

2008-09-14 @ 11:54:59
URL: http://saligblandning.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ang storlekar på Nöstebarn så vet jag inte helt jag skulle nog ta "vanlig" stl. Tror inte de skickar t Sverige. Trolldressen har jag kollat upp och de använder sig av ull från Nya Zeeland, helt mulesing fri! Jag får ont i magen av ordet merinoull själv =(

Kommer snart att skriva vart jag evt får tag i dressen, måste dubbelkolla först att de tar in den.

NovaStarjeansen köpte jag här: http://www.mixmax.no/





KRAM till er alla!

2008-09-14 @ 13:17:41
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0