Tillbaka i vårt kära radhus!

Nu är vi hemma igen! Elian får middag nere av isn kära Pappa som han LÄNGTAT EFTER och jag softar i sängen. Är lite sliten efter många timmars bilkörning men det var det värt. OJ så många reklamkommentarer jag hade att radera då jag loggade in idag, kan ni inte bara ge upp? Klicka här, kolla in här osv... så trist! Vill ni ha reklam hos mig så maila så avtalar vi ett pris, jag tar ändå bort alla reklamkommentarer.


Elians favorit, traktorer. Att få provsitta var skoj.


Zryan med sin dotter Hannah!


Gott med våfflor efter tur på fjället i vinden.
Inte så bra för min röst som försvann i torsdags men idag börjar den återvända!


Zryan äter Römmegröt som är väldigt norskt.


Visar Annes Pappa sin bil...

Ingen blyg kille på besök, han rusade rätt in då vi kom hem och skulle duscha hos Anne och lekte massor.
Det var så kul att möta hennes familj och se flickrummet, god glass fick vi också.


Kvällarna har avslutats med myspys framför brasan då barnen somnat sött.
Jag har lagt mig tidigare än Anne och Zryan och somnat till deras snack om livet, så mysigt.
Jag och Elian sov i stora rummet tillsammans och jag har verkligen fått energi av att bara vara denna helg.


Tack mina fantastiska vänner för en fab helg, I love you!
Nu ska jag umgås med mina E innan Elian ska bada och sova.


Kommentarer
Postat av: Angel

Va mysigt ni haft det =) hoppas ni får en fin kväll

2008-09-21 @ 18:40:37
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Josefine,Blekinge

Det låter så trevligt att åka iväg med vänner, kanske en idé man borde ta efter?! Det behöver ju inte innebära fjällen (det är liite långt härifrån!), men bara hyra en stuga och komma hemifrån ett par dar...



Nu: åter till soffan framför kaminen och mysa!

2008-09-21 @ 18:44:18
Postat av: jossan

gud så mysigt :-D

2008-09-21 @ 18:55:58
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Tjugonågonting

Ser ut som en perfekt helg =)



Trevlig kväll.

2008-09-21 @ 19:04:32
URL: http://tjugonagonting.blogspot.com
Postat av: m

Guud sån härlig helg ni verkar ha haft!

2008-09-21 @ 19:07:42
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Jill

Vad roligt att ni hade en fin helg till fjälls! =)

2008-09-21 @ 19:28:38
URL: http://www.wegerup.blogspot.com
Postat av: Anonym

Varför tog inte Elians pappa hand om honom?

2008-09-21 @ 19:41:06
Postat av: Johanna

Fantastiskt! Alla borde få och ta chansen att åka på hyttetur, andas frisk luft är något vi alla behlver emellanåt

2008-09-21 @ 20:17:12
URL: http://framtidstankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter som en helt underbar helg det =)

Måste dock bara fråga, vad exakt är Römmegröt för ngt?



ha det fint

2008-09-21 @ 20:53:09
Postat av: Mona

Det ser ut til at dere smakte på rømmevaflene på Valdresflya! De er verdens beste!! Fred og jeg må innom der MINST en gang i løpet av ferien- som vi alltid tilbringer i Valdres! Klem fra Mona!

2008-09-21 @ 22:11:37
Postat av: Camilla

Hei! Ser ut som dere hadde en veldig koselig helg:) Husker at du for en stund siden skrev i bloggen din om et marked på Grunerløkka på søndager. Vet du om det er neste søndag? Og hvor på grunerløkka er det? Hilsen Camilla

2008-09-21 @ 22:20:37
Postat av: Mona

Det ser ut som dere har spist rømme- vafler på Valdresflya, som er verdens beste!!

Fred og jeg er innom minst en gang hver sommerferie, som vi tilbringer i Valdres!

Klem fra Mona!

2008-09-21 @ 22:57:40
Postat av: Mona

Sorry about dobbelt kommentar! Ble vel så Valdres-inspirert...

Mona!

2008-09-21 @ 22:59:13
Postat av: Mona

Sorry about dobbelt kommentar! Ble vel så Valdres-inspirert...

Mona!

2008-09-21 @ 22:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0