Jag saknar!


Uffe, Mamma och Ingemar hjälpte oss att bära + vinkade av oss på stationen i ett soligt Sundsvall igår mitt på dagen!
Min älskade syster har varit krasslig sista dygnet men jag hoppas hon mår bättre nu! TACK underbara ni för att ni alltid öppnar ert hem för oss. Ni är BÄST!


Tack också för alla kramar ifrån HELA vår familj. Jag behövde dem verkligen och ångrar redan att jag inte kramade alla mycket mer. Men med två barn har man oftast det man gör även om jag gång på gång kommer på att vi har det så otroligt bra. Nöjda glada barn är en sann LYCKA!


Morgonprommis med Uffe, Alice, Ella, Elian och Svante!
Jag saknar er MASSOR redan och Alice hängde med Mormor till Malmö så jag är
väldigt bokaenresaditjagocksåsugen... ;-)




Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTEFINA BILDER =)

KIKA GÄRNA IN PÅ VÅR MODEBLOGG!

2009-04-13 @ 19:55:51
URL: http://weandthecity.blogg.se/
Postat av: JASMINE

Din blogg är rosa och fiiiiiiiiiiiin :D

2009-04-13 @ 20:07:39
URL: http://bruntsocker.blogg.se/
Postat av: A

Gullig hund! Vad är det för ras?

2009-04-13 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0