En härlig lördagskväll!


KRAMKALAS innan läggdags!
Elian har på sig sin fina pyjamas ifrån POP, jag har lust att köpa fler liknande för den är så söt tycker jag.


Oj, en mössa som låg under tv-bänken...

Är jag fin nu?


Finaste Anne kom på finbesök med massa godsaker!
Sen har vi myst i soffan med film och tjejsnack. E är också hemma såklart så han har fått stå ut ;-)


Tack för ikväll gumman!

Nu ska jag lägga mig och hoppas vakna utan denna näsa som är täppt och halsen som inte är helt okej.
SOV SÖTT!


Kommentarer
Postat av: mamma

härligt med tjejkväll! har du färgat håret josefine? det ser mörkare ut,jättefint.Söt blus du har,var är den köpt?hoppas du får lite sömn inatt,mvh

2009-01-31 @ 23:13:27
Postat av: Josefine

Ja det var så mysigt! Tack snälla men nej det är inte färgat mörkare =) Tunikan kommer ifrån Åhléns men den köpte jag sommaren då jag väntade Elian så den finns inte kvar!



Tack snälla du, detsamma! kram

2009-01-31 @ 23:22:42
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Karolina

Vilken härlig bild på dig och Elian!! Så söta ni ser ut! :) Sov så gott och hoppas ni vaknar friska imorgon.

2009-01-31 @ 23:27:11
Postat av: Ulrica

Gud du är så vacker! Och elian sen, sikket charmtroll.

Har följt dig nu sedan jag vet inte när.. Och jag ser med spänning fram emot det lilla knyttets ankomst.

Är själv så himla sugen på barn!

2009-01-31 @ 23:31:17
Postat av: Ulrica

Gud du är så vacker! Och elian sen, sikket charmtroll.

Har följt dig nu sedan jag vet inte när.. Och jag ser med spänning fram emot det lilla knyttets ankomst.

Är själv så himla sugen på barn!

All lycka till er och fortsatt trevlig helg!

2009-01-31 @ 23:32:15
Postat av: Jessica

Så trevligt ni verkar ha haft det:) Saknar dig hjärtat.. Puss

2009-02-01 @ 03:50:57
URL: http://jessicaengstrom.blogg.no
Postat av: Millan

Snygg klänning din kompis har. Var är den köpt?

2009-02-01 @ 05:53:33
Postat av: Malin

Önska ja me kunde vara så vacker som du, du klär verkligen å va gravid, själv har ja 100 dar kvar idag till den lille kommer, å ja känner mig bara ful å som ett spöke =( men ja älskar min bebis mage =) men tycker de är så svårt me kläder å så, vill se modern å fräch ut ändå om man växer å blir större för var dag som går! kram.

2009-02-01 @ 13:05:04
URL: http://smolidoli.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Vilken snygging :)

Var kollade den På pop med men avböjde då Bambi redan har så många ;)

Men kanske kommer hem med en i större storlek att ha till hösten :)





Ha det finast

2009-02-01 @ 15:06:42
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahaha! Jag tycker det är så kul att på nästan varje bild eran TV finns med så är det Shrek på!;D

2009-02-01 @ 19:56:00
URL: http://kakuseiheroism.blogg.se/
Postat av: maria

vart ha din kompis köpt sin klänning...



kram

2009-02-01 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0