Paket!


Elian fick fler småbilar igår av E då de var på ToysRus. De ska lekas med HELA tiden och han har i eftermiddag ställt upp vilka bilar han ska visa Henrik imorgon då de kommer på besök. Då jag berättade det sken han upp och sa direkt "Ashi också?" Det frågar han alltid och sen berättar han att han ska ge Ashi kos ;-)

Vi GLÄDJER oss till fredagsbesök!


På morgonen går alltid Elian stolt iväg med sin elefantmatbox som han kallar den. I den ligger hans frukostmacka ;-)
Nu fick vi hem ett fint paket idag ifrån Änglagallerian då vi denna vecka har ett samarbete med en TÄVLING där ni kan vinna 1000 kronor i presentkort!
Obs! Jag har problem med länkar här fortfarande, klicka på tävling under kategorier till vänster!


Vi fick så mycket fint. Bland annat boken "Ella leker inne", matboxar + flaskor till båda mina E, men jag tror jag lånar prinsessmatboxen tills Ella börjar äta fast föda. Den är ju perfekt för mig att ha med matpacke i. Något jag aldrig hittills haft, jag köper alltid mackor här och var. Men ibland kan man ju vara duktig och kanske jag och Ella tar oss en picnic snart? ;-)


Den här boken önskade jag mig och den ska jag läsa då jag läst ut den sjätte boken av Denise Rudberg. Något ganska komiskt i sammanhanget är att jag igårkväll kom på att den sista boken ( jag har lånat dem av Ashi!) är skriven på SVENSKA! Snacka om att reagera sent ;-)
Boken jag läser nu heter alltså Åse och jag tror det är den sista?

Överlevnadstips för småbarnsmamman av Louise Hallin och Linda Nyberg ska bli spännande att öppna då jag gillar Louise som brukar vara med i Tv4 och prata om barnfrågor.








Kommentarer
Postat av: ashi

Ååå han er søt! Litt morsomt at ashi for det meste er PA da men;)) Vi gleder oss masse til å se dere alle i morgen. Stor Puss

2009-03-19 @ 21:43:44
URL: http://http:/ashi.blogg.no
Postat av: Karin

Louise Hallin var min barnmorska 1996 i Stockholm när jag väntade min son. Hon var helt fantastisk så om boken är som hon kommer du att tycka mycket om den.

Kram

2009-03-19 @ 22:30:45
Postat av: Ciccie

Å jag älskar Denise Rudbergs böcker. Har läst de fem första, har däremot inte läst Åse. Jag visste inte att den kommit ut ännu, den måste införskaffas ;)

Tack för tipset. Kram på er!

2009-03-20 @ 06:59:35
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Line

Åh, jeg elsker bøkene til Denise Rudberg. Det var med tungt hjerte jeg la fra meg Åse her om dagen. Si i fra om du vet om hun kommer ut med noen nye bøker :)



2009-03-20 @ 07:32:18
Postat av: Mie

Jeg trodde venninnen var den siste jeg, eller tar jeg feil her..?

2009-03-20 @ 08:39:31
Postat av: Mie

...nå tenker jeg helt feil jeg, mente "søsteren" men, det er sikkert den samme boken som "Åse" uansett!

2009-03-20 @ 08:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0