Vinnaren av valfritt smycke är....

Postat av: LillTuvan

Efter en dag som denna skulle ett armband stjärna passa fint.
Min lilla 2-åriga tjej har kräkts och sovit hela dagen, som en lite trasa har hon varit i famnen, usch. Ikväll har hon i alla fall velat äta och dricka, även om det mesta kommer upp igen.
När storebror lagt sig satt vi ute och myste på altanen en stund i solen och bara njöt, mitt i allt kräktes hon igen och nu sover hon igen. Vilken lycka när hon åtminstone orkade prata och vara glad en liten stund!
Det är knappt 2 veckor sen hon och storebror hade magsjuka, hon klarade sig bra då, men storebror var dålig i flera dagar. Efter en tung dag känns myset med barnen i soffan i kväll som bästa avslutet!

2009-05-27 @ 21:41:56


GRATTIS & krya på er! Maila mig din adress så att du kan få din vinst!
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Fred

läs om min extremt givande dag! älskar skolans effektivitet så oerhört.

2009-05-28 @ 09:19:27
URL: http://enfranskbulldogg.blogg.se/
Postat av: Lina van der Putten

Låter verkligen som att hon förtjänar vinsten :) grattis!

2009-05-28 @ 10:42:57
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Fröken Eko

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen :)

(och hoppas de snart blir friska hemma hos LillTuvan)



Häls. F

2009-05-28 @ 10:50:22
URL: http://frokeneko.blogspot.com
Postat av: LillTuvan

Tack, vilken underbar överraskning efter en natt med nästa sjukling!

2009-05-28 @ 11:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0