Paus


Ni som undrar: Jag har lightkitet.

Jag tar en liten paus i soffan efter att ha lagt barn. E är uppe hos Elian nu som inte helt kommer till ro.
Men Ella somnade skönt efter gröt och sen en dusch med sin Pappa. Det blir IDOL och jag mumsar glass.... som vanligt ;-)


Ellisen käkade broccoli på sitt lilla bord medans vi åt middag. Nyfiken ung dam detta! I Mammas knä mot slutet på väg att ta en välbehövlig dusch....

NU: Chilla lite innan packningen måste göras. Alla dessa måsten ;-) GLÄDJER oss så till morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Sessan ☆

Du är vacker som alltid Gumman & jag kan skriva under på att ID är så himla bra!! Har använt id i 1,5 år nu & kommer aldrig byta ut till annat. Man känner sig fräsch från morgon till kväll.



Puss & kram

Vi ses på Lördag ;)

2009-10-01 @ 20:35:09
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: elin

Hej vaf fina bilder ellas kläderna var är dom köpta har hon vit bondy under kläninngen den är randg va? Blir jätteglad för svar. Kram.

2009-10-01 @ 20:39:20
Postat av: B.A

Jag vill bara säga! GO NATT O SOV SÖTT! KRAAMAR FRÅN B.A

2009-10-01 @ 20:44:33
Postat av: Häxan

Vad kul att få åka till Stockholm i morgon!!! Passa på att vila lite. Du behöver nog ett miljöombyte, som vi alla behöver ibland. Njut av glassen och kvällen....

2009-10-01 @ 21:14:45
URL: http://alladessaliv.blogg.se/
Postat av: nina

fina ögon du har =)

2009-10-01 @ 21:33:57
URL: http://amelsnina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Gud va duktig du är som kämpar på med nätterna. Förstår att det måste kännas slitsamt. Ha det underbart i Sthlm. Kram

2009-10-01 @ 22:21:47
Postat av: Maja

God tur:)

For et nydelig sjal! Kan jeg spørre hvor det er kjøpt?

Du har en varm og skjønn blogg:)

Klem

2009-10-01 @ 23:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0